De bovenrand...daar waar die in een punt loopt, heb ik er afgesneden en ook apart bekleed. Dan is je rest van je taartje tenminste wat makkelijker te bekleden. Daarna heb ik het overblijvende deel...dus het ´potje´ in 2 lagen doorgesneden. Gewoon dunne lagen heb je dan, maar prima te doen...heel klein dijkje spuiten en daarna wat monatoetjes-vulling er in
Fijn dat jullie een positief gevoel over hebben gehouden aan het zwemmen. Wat wordt hij nou groot he....zwemmen, voetballen...je krijgt het er maar druk mee Hopelijk knapt Joost toch snel op!!!!
Zo...kids liggen nu allebei in bed...en ik ga lekker in bad!!!!! Senn: sterkte met de operatie van Karsten morgen. Maar hopelijk heeft hij er snel baat bij!!!!!
Ik verwacht het wel. Sven en Maarit zijn daarna ook bijna nooit meer ziek geweest met dat soort klachten.
Tja, als je 5 wordt gaat er ineens een hele (sport)wereld voor je open . Ben over het zwembad/zwemles zelf niet zo tevreden, maar da's meer van alle verhalen.....wil hem eigenlijk op privéles doen, maar daar moet eerst plek zijn natuurlijk, en tot die tijd kan hij zo mooi zijn watervrees overwinnen . Ik hoop ook dat ie gauw weer opknapt, het is nu net een maand goed gegaan....
Meiden, ik ga ervandoor. Ga lekker douchen en dan mijn bedje op zoeken in de hoop dat ik me morgen een beetje beter voel. @Senn: heel veel sterkte en succes voor morgen voor Karsten. En natuurlijk een dikke knuff van ons voor als hij weer wakker wordt . Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!!!
bah minder dat je man weg is. Wel lekker dan 2 nachtjes naar je ouders. Hihi Joucke heeft haast, die wil de wereld verkennen
Zat ze nog in de groep 1 stoel? Ivy zit al een tijd in de nieuwe stoel en Aelinn nu sinds kort in haar oude stoel
he bah, arme Sven. Ben benieuwd wat er uit komt die foto van rug en bekken. Waar heb jij allemaal nog last van?