Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jaq, slaat echt helemaal nergens op. Dat mens met dr lelijke mantelpakje spoort niet helemaal

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik geloof dat ik nu echt gek word. Kon zweren dat ik vanuit mn ooghoek iemand in mn keuken zag lopen, maar toen ik gelijk geschrokken keek niks te zien:(

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sann: gefeliciteerd met het winnen van je boek!

Hier was er eentje al om 05.55 wakker! was door de luier heen grrr! dus wordt weer een lange dag vandaag

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Finn is in zijn gezichtje gestoken door een mug :(. Ziet er zo zielig uit!

Sann: heb vanmorgen ook even hvn gekeken naar dat stukje van mejojo, maar jeetje zeg, volgens mij heeft die creche ook een plaat voor hun kop..

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: aah zielig zeg dat ie in zn gezichtje gestoken is. Rotmuggen!

Hier ging de wekker om 7 uur omdat Ivy naar de psz moet. Ivy slaapt nog en Aelinn ligt te kletsen dus zit mooi ff alleen aan mn ontbijt.
    Om 12 uur moet ik bij de arbo zijn. Ben benieuwd, want ben daar nog niet geweest sinds ik helemaal gestopt ben met werken.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    komt allemaal goed sann ;). Ze zullen je heus niet meteen aan het werk zetten lijkt me toch..

7. Zo, was ik ook weer ff..

Vannacht heerlijke nacht gehad.. Vanmiddag mijn autootje ophalen :D Ben helemaal blij! Ga eerst met de trein naar Zwolle, daar komt C.hris mij oppikken en dan rijden we samen verder.. Mijn zusje komt op de meiden passen :)

8. Sann: succes vanmiddag bij de arbo
    KK: veel plezier met je nieuwe autootje, wat is het geworden?

Hier wel een redelijke nacht. Alleen vond onze westie het nodig om mijn mooie oud roze sprei onder te piesen terwijl ik het bed aan het verschonen was gisteravond.:x ik was zo boos op haar.

zo even eieren halen en aardbeien voor een taartje morgen. Verjaardagstaartje voor een collegaatje voor haar dochter die 4 wordt.

9. Steijn zat in de vakantie ook onder..echt zielig. Had er 3 op zijn gezicht zitten.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij is rond 9.30 uur aan de beurt.
    Vind het toch wel raar hoor om op het werk te zitten terwijl Niels met hem in het ziekenhuis zit.:)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als ik meer dan 15 km fiets, 1 uur sta enz. dan gaat mijn hele schaambeen pijn doen en onderin mijn rug gaat het dan helemaal vast zitten. Dat gebeurt ook als ik te veel til, traploop, buk enz.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel zwemscholen mag je inschrijven vanaf 4 en is er een wachtlijst en tegen de tijd dat de 5 in zicht komt mag je gaan zwemmen.
    In dat ene jaar verbetert de motoriek dusdanig dat het beter is te starten rond de tijd dat je 5 wordt.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat kan ik mij helemaal voorstellen.:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan moet je of flink aan de bak (letterlijk :D) of die van je werk laten varen.;)

15. Ik denk dat ik ze alle 4 gewoon ga doen ;)

Dan maak ik die vrijdagmiddag de taarten voor mijn werk ;) En zaterdagochtend zou ik dan ook nog verder kunnen ;)

Donderdag maak ik namelijk de taart af voor die vrijdag opgehaald wordt, dus heb al een gedeeltelijke planning nu ;)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja zielig is dat he? Had hij er ook jeuk aan? Finn lijkt er geen last van te hebben, maar 1ntje wordt wel wat groter..

over Finn gesproken, die ligt nu alweer op bed ;). Niet gek aangezien hij om vijf voor 6 alweer wakker was omdat hij door de pamper gelekt was. Laat hem nu niet te lang liggen want dan wil hij vanmiddag niet meer slapen ;). En heb wel behoefte vanmiddag aan wat rust. Heb nu net zo'n 3 machines was gevouwen en gestreken dus dat kan straks opgeruimd worden. Proberen nog 2 of 3 machines te wassen en dan ben ik zo goed als weer bij.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk: wat leuk zeg die opdrachten. Helaas heb ik nog geen opdrachten binnen.. Wilde voor maandag voor leon zijn verjaardag een taart maken. Woensdag is een tante van mij jarig en ze is helemaal gek van die volkswagen busjes, dus wilde het embleem van volkswagen maken (kk volgens mij heb jij dat voor chris ook een keertje gemaakt of niet?).

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Bij sommige zwembaden mag je wel opgeven vanaf 4 jaar (en soms ook starten) alleen in de meeste gevallen raden ze aan vanaf 5 jaar (omdat ze dan motorisch wat verder ontwikkeld zijn). Maar nogmaals het verschilt per zwembad, dus gewoon even informeren, want vaak is er ook nog een lange wachtlijst (Rick heeft ook een jaar op de wachtlijst gestaan ;))

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: leuk je auto halen vanmiddag. Hoop dat je er veel en lang plezier van gaat hebben. Maak je wel foto's van je taarten?
    @Christiea: ooow das balen van je sprei zeg. Gelukkig is de wasmachine er weer goed voor
    @Senn: ow dat lijkt me idd gek om op t werk te zitten met Karsten in het ziekenhuis. Inmiddels zal hij het al wel achter de rug hebben.
    @Daantje: Gaat Finn normaal 's morgens niet slapen dan? Ik leg Aelinn er eigenlijk altijd tussen half 10 en 10 in. Vandaag zelfs eerder omdat ik straks weer weg moet. Ze werd kwart over 7 wakker en lag er half 10 in en het is stil.

Zo, net ff lekker gedouched en nu met een bak koffie op de bank. Heb op de markt ff krentenbollen gekocht. Dan kunnen de meiden er mooi eentje eten als we bij de arbo zitten. Dat houdt ze wel stil.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oja, tnx voor alle info over de zwemles. Misschien dan idd wel beter om wat later te starten. Zal in ieder geval eens een keertje informeren als we gaan zwemmen.

Deel Deze Pagina