kk: je klinkt echt super opgewekt als je nu over je kids praat. Heerlijk hoe jij daar van kan genieten .
oh nu ik het terug lees lijkt het net alsof ik nooit geniet van mijn kids . Maar gelukkig kan ik ook super genieten van mijn kids hoor
Ik ga geen klacht indienen. Artsen zijn tegenwoordig gewoon heel voorzichtig voor ze zeggen haal ze er maar uit. Maar bij hem waren ze zo naar binnen gegroeid dat een ha dat ook niet kon zien wanneer ze met een stokje op de tong in zijn keel keken.
finn wil dus niet gaan slapen, dat had ik wel verwach aangezien hij vanmorgen al dik anderhalf uur geslapen heeft, grr moet zo wennen aan dit toetsenbord
Daar zit je nou net op te wachten. Hopelijk valt het mee. Ik heb n.a.v. een stukje afgebroken kies nog bijna een jaar last gehad voor het over was. Was ook bang dat ik voor een wortelkanaalbehandeling zou moeten. Slaapt Finn nog? Veel plezier vanavond met bbq-en, nu is het vast beter weer dan van het weekend.
Oei...ga je dat allemaal redden dan? Misschien kun je van tevoren al wat kapsels bakken en vullen en in de vriezer doen...of wil je ze allemaal vers afleveren? Wel erg leuk hoor!!!
Ja, ik snap dat je het dan fijner vind! En dan hoeft ze niet meer 'watervrij' gemaakt te worden, dus gaat het meestal ook een stuk sneller hoor!!!
Zit er geen shiftknop op voor de hoofdletters? Balen hoor dat Finn niet wil gaan slapen. Is het probleem met de F5 knop al opgelost?
Finn is aan het huilen, die ga ik zo maar ophalen :S. Jawel er zit een shift knop op, maar soms ben ik te lui om die te gebruiken . Nee dat probleem is nog steeds niet opgelost, ach ja doen we het gewoon op een andere manier, maar ik ga finn nu halen anders wordt mika ook wakker.
Nou, inderdaad goed dat je even doorgezet hebt een paar weken geleden zeg!!! En daar kan zijn spraakachterstand inderdaad ook goed mee te maken hebben gehad!!! Wat zul jij straks een ander mannetje hebben zeg!!!!
Hier liggen beide kids nog op bed, maar Joucke zal zo wel komen...want die heeft alleen vanmorgen om 8 uur een fles gehad en daarna niks meer Hopelijk slaapt Arinde weer net zo lang als gisteren, want haar humeur was vanmorgen weer beneden het vriespunt:x Vanmorgen wel lekker bezig geweest met boodschappen en soppen. Straks nog even een klein taartje bakken...kan ik die vanavond of morgen gaan opmaken
Eerste twee, is nog mogelijk, dat laatste.. Byron heeft krullen.. Maar pas in zn pubertijd, niet als kind..