Dank je, als het goed is zijn ze net thuis. Hij had in het ziekenhuis nog 45 minuten op Niels zijn buik geslapen.
Senn, fijn dat alles goed gegaan is met Karsten en dat hij weer lekker thuis is nu. Vervelend dat het zo lang heeft moeten duren, maar hij is ze nu gelukkig kwijt!!!!!
Ik hoop het ook....komt vast doordat ze nog een beetje aan het nieuwe ritme moet wennen, dat ik 2 dagen achter elkaar werk en ze dan ook ´s middags niet naar bed kan ivm psz....dus hopelijk als ze er eenmaal aan gewend is dat het dan wat beter gaat Heb gelijk ook maar wat CC´s gebakken...eerste lading zit nu in de oven...kan de 2e lading zo meteen. Heb de vormpjes goed vol gedaan, want vind die dingen altijd zo klein als je ze wilt bekleden. Deze worden toch niet bekleed en gewoon lekker hier thuis opgegeten, dus kunnen de bakjes wat voller
Bij de arbo ging het goed. Weinig veranderingen. Ze gaat wel info opvragen bij het ggz om te kijken of we zo tot een plan kunnen komen. Van mij mag ze. Daarna nog even bij mn leidinggevende binnen gelopen voor een praatje. Toen snel naar huis en Aelinn een fles en in bed want 2 uur kwam de pitverpleegkundige. Wat dingen besproken die mij erg dwars zitten en dan voornamelijk de puinhoop hier in en om het huis. Er komt de helft van de tijd gewoon niks uit mn handen waardoor het een troep is. Zij gaf wel aan dat dat ook niet goed voor me is want dat zo mijn hoofd ook niet tot rust komt. Dat is ook welo zo. Word er gewoon heel erg verdrietig van. Zit gelijk weer met tranen als ik er over typ. Toen ze weg was in de keuken wat op gaan ruimen maar knap er niet van op. Ben er helemaal van in de put geraakt.
Fijn dat het bij de ARBO niets bijzonders was! Kan me voorstellen dat je er van baalt dat het een puinhoop is...maar ook wel weer logisch dat je daar nu geen energie in hebt. Je hebt al je energie nodig voor al het andere wat je doet...en vooral voor je kids...dus eigenlijk is het heel logisch. Maar ik snap dat je er van baalt! Heb je nu met de pitverpleegkundige er een plannetje voor gemaakt of komt ze je er bij helpen ofzo? En anders misschien volgende week als Zen thuis is er echt samen mee aan de slag gaan...want kan me voorstellen dat je het alleen niet overziet!!!! Dikke knuffel...en morgen voel je vast weer beterder
Hier 20 CC's en een klein taartje verder. Taartje is wel iets ingezakt en iets lager als die van vorige keer, dus ben benieuwd of ik het gevuld krijg. Ach ja...zal vast wel lukken om er iets van te maken. Joucke ligt inmiddels ook weer in bed en Arinde hoor ik nog steeds niet. Als dat zo blijft kan ik de komende tijd 's middags niet meer weg...want ze slaapt steeds tot half 5 ofzo Nu nog eens even bedenken wat we straks gaan eten, want manlief is met eten niet thuis en daar had ik wel op gerekend. Dus denk dat we maar wat makkelijk eten...vissticks met krieltjes en????????
Ik wil van alles zeggen en tegelijkertijd weet ik absoluut niet wat. Handig he. Ben heel verdrietig en ben het zat! Stomme pokkedepressie
Bah, dikke knuf voor jou Sann... Ik wou zo graag dat ik wat dichterbij woonde, zodat ik je gewoon even een keertje in huis kon helpen of even op kon passen oid. Stel anders voor jezelf 2 doelen die je morgen moet hebben gedaan (kleine dingetjes die zo klaar zijn) iets van opruimen en klein beetje schoonmaken ofzo.. en doe dan tussendoor weer wat leuks Hier is mijn nieuwe toettoet er! Jippiejee! Wat rijdt ie goed! Wou ik net even langs C.hris zijn ouders om hem te showen, waren ze er niet Ach, even bellen of ze er straks wel zijn
Jep, en het slaat eigenlijk nergens op.. Ik ben er niet eens!! Dus wat maakt het nou uit, of mn voortuin netjes is? enz enz? Maar jah vind ik fijner thuis komen