Ik zit nu op een telefoontje te wachten van de KNO arts. Karsten drinkt heel slecht. Hij heeft nog maar 150ml op met veel strijd en hij moet 500 ml minimaal drinken. Maar omdat zijn amandelen zo groot waren zijn de wonden ook groot dus alles doet pijn. Hij wil wel eten en drinken maar het doet hem gewoon heel veel zeer. Word zo teruggebeld om te horen of we nog aanvullende pijn bestrijding mogen doen. Gaat hij niet beter drinken dan moeten we morgen naar het ziekenhuis en moet hij aan het infuus vanwege uitdrogen. Suus mochten we morgen nou niet komen, zou jij of Jeroen dan in Alkmaar het cadeautje willen ophalen voor Nikita? Dan hebben jullie het alvast in huis. Het zit 9,2 km bij jullie vandaan.
leuk he zo een dokter waardoor alles eigenlijk verwaarloosd is:x hopelijk gaat Karsten beter drinken maar kan begrijpen dat hij t niet wilt omdat t toch een wond is laat vanavond maar weten of jullie komen of toch daar blijven, ik begrijp t heus wel. wij kunnen eventueel wel t kadotje ophalen maar was leuker geweest als jullie t zouden geven maar t is ff niet anders. de gezondheid gaat voor he.
Je kan het ook even in de kast zetten tot we elkaar zien ook al wordt dat dan misschien november. Ze mist het nu toch niet en dan kunnen we het alsnog geven. We krijgen geen extra pijnbestrijding voor Karsten. Zolang hij natte luiers houdt en niet slap wordt mogen we het aanzien en anders via de HAP naar het ziekenhuis. Hij moest gewoon gaan drinken, pijn of geen pijn.
kan ook maar in welke kast we t dan moeten zetten... ik denk er even over waar we t dan in kwijt kunnen. en inderdaad nikita mist t niet als ze t maar niet ziet haha en ik had eigenlijk wel verwacht dat je een extra pijnbestrijding mocht geven sneu toch om te weten dat hij niet drinkt doordat hij pijn heeft.... kun je m niet een paracetamol geven van bijv 120 mg? als je denkt dat t niet teveel kwaad kan? wat je ook kan proberen is om fruithapjes te geven van 4+ maanden. is lekker zacht en zit vocht in
We hebben al appelmoes geprobeerd maar ook dat moet hij niet terwijl hij normaal een pot leegeet als hi jde kans krijgt. Denk dathet met de fruithapjes net zo zal gaan. Hij krijgt nu 3x 500mg paracetamol op een dag. Kan je het cadeautje van Niktia dan niet in een doos doen en op een kast zetten? Ik ga nu even met Maarit naar de bieb.
e weet t niet he. er moet maar een smaakje tussen zitten wat hem aanstaat en 3x 500 mg is best veel al. kon ik je maar helpen aan goede idee-en om m te laten drinken en op de kasten wordt m ook niet. staan ook al vol gestapeld maar misschien kan t wel door de zolder luik. weet de afmetingen niet maar t komt wel goed joh.
Zo, was ik weer ff. Als jullie bijv. de 30e wel kunnen, mag dat ook hoor Lijkt me wel gezellig... Laat maar weten dames! Hier is mn autootje gemaakt.. Zat een scheurtje in de motorsteun en die heeft mn schoonpapa gemaakt
graag gedaan.....was ie er vandaag pas (is eergister in NL op de bus gegaan, dus had er toch gister moeten zijn)
Voor de 30e moet ik helaas ook verstek gaan, want we (de jongens en ik) gaan dan een midweek weg met opa en oma....
Nou....volgende poging dan maar. Had net op iedereen gereageerd toen de pc opeens uitviel:x Ramoontje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!heb je nog een leuke taart te showen???? Senn: wat balen dat Karsten zoveel last heeft van de wond. Ik hoop voor jullie en voor hem dat hij snel weer wat beter kan drinken! Want een opname, daar zit je ook niet op te wachten natuurlijk Sann: dikke knuffel voor jou vandaag! Hopelijk kun je vanmiddag misschien even wat rust nemen als de meiden slapen. Of wat opruimen in huis, zodat het in je hoofd wat rustiger wordt!!! Suus: is het nog gelukt om de auto over te schrijven? Pfff...wat heb je het toch altijd druk in het weekend!!!! KK: heb je het idee dat de spray tegen het transpireren helpt, of merk je er nog weinig van? Ling: goed dat jullie met Justin naar de ha gaan! Ook al is hij waarschijnlijk nog te jong om echt een diagnose te krijgen, met wat tips ben je ook al veel geholpen. En uiteindelijk zullen jullie er allemaal beter uitkomen. Dapper van je! Daantje: jouw taart hoeft natuurlijk niet helemaal hetzelfde te worden als die van het forum. Je bent toch maar een beginneling!!! Je kan eventuuel de letters van het nummerbord ook met een penseeltje verven als je kleurstof hebt! Heb ik ook wel eens gedaan!!! An: succes met inpakken vandaag! Zijn niet de leukste dagen he!
Hier een druk ochtendje gehad, maar wel lekker veel gedaan. Ben flink in huis bezig geweest toen Arinde naar de psz was, heerlijk zeg! Daarna geluncht met de kids en daarna nog even met de strik bezig geweest en het taartje alvast bekleed. Strik ligt nu in de vriezer (dank voor de tip!!!) en ik hoop dat het straks hard genoeg is om het af te maken. Nu nog even voor school aan de slag, want er moet vandaag nog het een en ander ingeleverd worden. Vanavond op visite en morgen lekker shoppen bij de Prenatal met de kortingsbonnen van de Jumbo...gezellig
ja we hebben t best druk op t moment. hebben wel de afspraak dat we 1 dag in t weekend voor ons zelf houden anders zien we elkaar nooit meer en t zijn niet alleen klussen voor Styletrip he. op t moment zijn we op de vereniging ook bezig met een nieuwe pomshow voor t NK in januari dus we trainen 1 keer in de maand op zondag van 10.00 uur tot 16.00 uur dus dan gaat de zaterdag al voorbij om iets te plannen en daarnaast ben ik heel hard aan t trainen om toch bij de top 10 uit te komen met mijn 1 baton op de voorrondes van t NK dat in dec gehouden wordt en de auto overschrijven heb ik nog niet gedaan. heb nu de kids ff in bed liggen en als ze wakker worden fiets ik naar t postkantoor. ben nu ff van de rust aan t genieten
je bent lekker druk geweest al. en leuk zeg. shoppen bij de prenatal j kan er vast iets leuks vinden haha. en als die strik nog niet uitgehard is kun je m misschien ook even kort in de oven leggen. dan wordt t ook hard maar dan wel op de laagste stand he ben benieuwd hoe t eruit gaat zien en succes met je schoolwerk. al komt dat vast goed
Oke...ik dacht echt dat je al die weekenden 2 dagen had volgepland..maar dat valt dus mee!! Geniet maar lekker van je rust hoor
Ik hoop een leuke jas en een leuk setje voor Joucke te vinden. Heb nu 2 bonnen waarmee je per stuk 10,- krijgt bij besteding vanaf 35,-....dus dat is wel de moeite
oh nee dat zeker niet, maar het feit is dat die busjes er allemaal hetzelfde uitzien alleen de kleur is anders haha.
nee gelukkig niet zeg. moet er niet aan denken om geen weekend over te houden. tuurlijk moeten we nu hard werken om onze auto terug te betalen maar een beetje weekend tussen de vaste werkdagen van jeroen mag ook wel haha en ik geniet er heerlijk van. heb ff 2 witte boterhammen uitgelegd en ga straks lekker broodje smeerworst eten zonder dat ik 2 schooier bij me heb staan die dan ook willen