pfff het is me een pokkeherrie aan de overkant. Gelukkig is de herrie net pas begonnen en sliep Ivy al. Denk dat ze er niet wakker van wordt met ramen en rolluik dicht. Ga nog maar een bakje koffie maken.
zit nu my name is te kijken, maar ik vind die kelly pfaff echt zo'n prachtige vrouw, echt eentje met hoe zeg je dat klasse .
gelukkig sann dat ivy gewoon doorslaapt. Hier slapen ze nu ook, en ik ga ook zo want moet er morgen weer vroeg uit.
En normaal trappen ze af van de midden stip toch, met van iedere club 1 speler...... Bij die kleintjes leggen ze de bal idd in het midden op het veld, beide teams moeten bij hun eigen goal gaan staan en als de scheids dan fluit moeten ze allemaal op de bal af.....moet je je dat beeld eens voor de geest halen (potje rugby is er niks bij, hahaha)
Coole foto's Ramona! HIer is M.aus gewoon in 2x gaan slapen vanavond! Heb niet met haar hoeven liggen, oid ! ! ! Ze heeft een pilletje gehad (rustgevend van vsm) en in bad geweest.. Maar toen was ze nog klaarwakker.. Dus we zijn er pas heen gegaan als ze huilde en hebben haar genegeerd.. Gewoon niks zeggen, knuffel geven en terug gelegd. Na 2x sliep ze! Jippiejee! Nu morgen afwachten
nou hier was het een nachtje.. blijkbaar hadden ze ergens een feestje hier in de buurt (wat dus niet aangegeven was sann ). Opzich vond ik dat niet vervelend en had er ook geen overlast van, maar rond 2 uur half 3 toen de bezoekers naar huis gingen tjonge jonge zeg, heb me een potje lopen ergeren, ze liepen te schreeuwen en keihard te zingen over straat.. echt erg gewoon.. En natuurlijk was finn alweer vóór 6 uur wakker. Hij ging ook niet meer slapen dus ben maar opgestaan van ellende.. Mika zal zo ook wel wakker worden dus ben benieuwd wat we vandaag eens gaan doen. Leon moet draaien en ik zit zonder auto thuis *zucht* dus als iemand op visite wil komen.. .
Pfff Daantje balen. Hier was het dan wel aangegeven, maar ja dat ik daar nou meer van geslapen heb nee. Het feest duurde tot half 2 ipv half 1. Alleen toen besloot Aelinn wel helemaal klaar met slapen te zijn en vrolijk te gaan kletsen. Heel gezellig alleen kon er niet van slapen. Half 3 was ze weer in slaap, ik tegen 3 uur en kwart voor 6 was mevrouw weer wakker. Heb dus niet eens 3 uur geslapen. Heerlijk als ik straks nog 3 kwartier moet rijden.
heb zoiets geks sinds gisteren. Telkens een golvende brandende pijn in mn bovenbeen wat komt en gaat. Zo'n 10 cm boven mn knie aan de voorkant en doet zo'n zeer.