Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je klinkt alsof je een heel goede dag hebt gehad!:)

En geniet maar lekker van je opgeruimde huiskamer/keuken.;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En weet je al wat je gaat kopen?:D

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika is nu op de creche, mijn vulling voor de taart staat in de koelkast die kan ik zo gaan mixen ;). En dan vullen afsmeren en bekleden en klaar (hoop ik ;) ). Wat ik nu begin te merken op de psz is dat ik echt de jongste moeder ben daar.. Alles is rond de 30 of net iets ouder.. en je merkt gewoon dat die veel naar elkaar toe trekken dus dan sta je daar te staan.. maar ja, tis gelukkig alleen maar brengen en halen ;).

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    finn is nu zo heerlijk rustig aan het spelen *klopt even af* ;). Oh nu komt ie aan.. mamamamamah :D. En komt nu bij me hangen. Hij heeft gemerkt dat ik het over hem had :p

5. Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad! Super! M.ausje was blijkbaar ZO moe, die heb ik om half 9 uit een hele diepe slaap moeten halen ;)

Gister heb ik gekocht:

fondant wit 1kg
    fondant roze 250 gram
    mjam taart herfst editie :D
    uitstekers randen
    potje zilveren parels
    kleurstof bruin
    crisco
    zak suikerbakkerspoeder

dat was het wel weer..

moet nu alleen nog snel zoeken naar roze fondant van funcakes die ik morgen of overmorgen binnen heb :(

@Sann, fijn dat jullie het leuk hebben gehad gister!
    @Daantje, fijn dat het iets beter gaat

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee helaas die heb ik laatst nog opgebruikt voor een taart

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb de taart gevuld en afgesmeerd, nu nog bekleden maar dat doe ik als ik wat poedersuiker heb, want de fondant die plakt ontzettend..

8. nee ik kleur roze altijd zelf :)

9. Ben je wel is bij de sweetycake shop in Hengelo geweest? Die heeft ook wel veel, zou je ook is kunnen bellen voor roze fondant. Ik dacht dat ze morgen open zijn.

10. Leuk wat voor taart ga je maken?

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    een volkswagenbusje ;). Alleen de fondant is te warm om te bewerken. Blijft overal aan plakken, helaas geen poedersuiker of crisco in huis :(

12. Helaas Christiea, ik heb morgen geen auto :(

13. Crisco wordt het alleen maar plakkeriger van, toch?.

14. Je kleurt het niet zelf? Ik koop alleen zwart fondant, de rest kleur ik altijd zelf.
    Ik heb van wilton, licht roze, fuchsia en electric pink (knal roze). doen het hartstikke goed.

15. KK heb je geen twitter? Kun je het daar even vragen met achter je vraag #durftevragen of please RT ?

16. nee, helaas ook niet christiea :(

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als Mika volgend jaar naar school gaat is dat veel minder merk ik.
    Iig bij ons op school dan.;)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    KK: balen zeg dat je geen roze marsepein hebt! Ik heb alleen een aangebroken pakje liggen, dus ja....daar kom je niet ver mee. Ik gebruik het ook echt alleen voor decoreren...voor het bekleden gebruik ik marsepein van Zeelandia (is VEEEL soepeler) en die kleur ik zelf;)
    Daantje: succes met je taart vandaag! Ben erg benieuwd hoe die wordt!!! Fijn dat het iets beter gaat met je nek!
    Sann: fijn dat het gezellig was in Ballorig en wat goed dat jullie gisteren lekker in en rond het huis bezig zijn geweest. Dat geeft vast een hoop rust! Gaan jullie zaterdag weg? Heerlijk he, even een weekje eruit!!!

Hmm....verder weet ik eigenlijk niets meer:)

Vanmorgen de badkamer gesopt en gezellig met de kids naar het winkelcentrum geweest....boodschapjes gedaan en ondertussen kwamen we allemaal kennisjes tegen waar ik gezellig mee heb staan kletsen...dus de morgen vloog om:)
    Heb net mn 3 taartjes gesneden, marsepein alvast gekleurd...maar ik had niet genoeg botercreme dus dat moest ik nog bijmaken. Nu dus nog even een kwartiertje wachten en dan is dat ook goed, dus kan ik weer verder. Heb bedacht dat het 3e taartje voor mn vriendin wordt, waar ik volgende week nog op kraambezoek ga:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee helaas niet.
    Kan de je de kleur niet zelf maken dan?:(

Deel Deze Pagina