Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mjam taart!!!:D

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    creatief tv kijken

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy geeft looples

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    whaha, nou kan je zeggen dat viel reeeuuuuzzzzeeee! tegen haha :D. Maar ik kwam daar en had me aangemeld en werd voorgesteld aan mijn danspartner, bleek het heel iemand anders te zijn en hij had ook zoiets van hmm klopt niet echt ;). (was een man van schat rond de 45). Dus toen we moesten beginnen meteen gezegd van wij hebben allebei iemand anders doorgekregen en piet bleek al een paar groepen hoger te zitten maar hij helpt wel eens uit bij de beginners.. en Mark (waar ik dus nu aangekoppeld was) die had ook iemand anders die er nu niet was.. dus toen zeiden we van nou dan dansen we nu gewoon met elkaar zien we volgende week wel, maar het ging eigenlijk wel goed het dansen, hij had het ook vaker gedaan dus dat scheelde wel ;). Al met al een gezellige avond gehad :D. Ohh die mark die lijkt op die van home inprovement...niet die met die baard maar die andere ;).

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee heb hem nu zover dat ik hem kan gaan bekleden maar de fondant die blijft plakken :(. Is ook een ander merk dan dat ik eerst had en is ook wat zachter.. misschien dat het daar aan ligt, maar ik heb ook zag ik geen poedersuiker meer om op het werkblad te strooien dus dan houdt het op, maak ik wel een keertje een nieuwe, want deze staat al vanaf maandag..

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    whaha mega cool zeg!!

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    geweldige foto's sann! En wat heb je toch prachtige meiden!!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ga nu maar eens een boterham smeren.. al stribbelt mijn buik wel wat tegen maar goed..

9. Goedemorgen!

Hier gister naar lichtstad geweest met de meiden.. Is hier 10 min. vandaan en is een route die je met de auto kan rijden en alle huizen e.d. zijn versierd en met thema's in de tuin versierd.. We hebben rond kwart voor 10 de meiden wakker gemaakt en waren rond kwart voor 11 weer thuis.. De meiden hebben genoten :D

@Sann, wat een leuke foto's zeg!
    @Daantje, fijn dat je een leuke avond hebt gehad ;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    daar heb ik wel eens van gehoord ja.. Klinkt erg leuk ;). Is het niet dat je dan in zo'n lange rij rijdt?

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn joh, dat ze het zo goed naar hun zin hebben gehad!
    En ik merk met jongste kleuters vaak dat ze vooral met zingen en bewegen op muziek niet meedoen!!!

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    De opdracht voor mn collegaatje is af.
    De rest ga ik vandaag of morgen afmaken....het was niet helemaal gegaan zoals ik gedacht had, dus ik moet nog even kijken wat ik er mee doe en hoe het gaat worden;)

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt al met al toch als een hele goed dag...zoals je er lang niet gehad hebt!!!!

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto´s Sann!!!!

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...dus nog even afwachten wie je officiele partner is:)

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen doorzichtig tafelzeil in huis? Dat werkt VEEEEL beter dan poedersuiker tegen het plakken!!

Ik dacht dat je de taart dit weekend nodig had, maar dat is dus niet zo?

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig!! En gingen ze daarna weer lekker slapen?

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sann, leuke foto's weer van de meiden. En wat je dag gister betreft.....voornamelijk toch een goede dag dus....koesteren! Hopelijk krijg je nog veel meer van dat soort dagen!

KK: leuk zeg die lichtstad. Dat zullen de meiden idd wel prachtig gevonden hebben!

Daan: fijn dat de dansles zo goed bevallen is. Ik heb het ook jarenlang met heel veel plezier gedaan. :)

19. @Linnielin, daarna zijn ze weer heerlijk gaan slapen :D

Hier had ik een taartbodem gisteravond gemaakt voor zondag, maar denk dat ik die nog even in ga vriezen en vanavond de uiteindelijke maak ;)
    Smeer ik hem morgen af en vul ik hemen maak ik hem zondag af ;) Kan ik vanmiddag alvast beginnen met het puzzelplaatje van dora :)

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hallo ben ik ook weer evente.

wel bijgelezen maar er is bijna niks bliven hangen:)
    daantje. leuk stijldansen. bevalt t een beetje?
    senn. als ik jou klachten zo hoor kan ik m er ook in vinden:) hopelijk is snel duidelijk wat er mankeert in je rug
    sann leuke fotos van je meiden:D

hier hebben we meegedaan aan een ontwerp opdracht voor de asn bank via boomerang create en nu zitten wij bij de beste 5:D nu staat er op de asn facebook alle 5 de kaarten en de 2 kaarten met de meeste likes die krijgen die €250 euro op de bank gestrort. dus mijn vraag.... willen jullie op ons stemmen??:) wij hebben de kaart met die schoenen erop;) in t stemtopic staat de link van de asn bank.

verder gistere nieuwe telefoonabbo aangesloten en heb nu eindelijk een nieuwe tel. mijn oude was bezig met overlijden en kwam zo een beetje uit t jaar 0 haha. heb nu een BB bold en echt een super dingetje maar als je daarvoor een vrij eenvoudige tel hebt gehad is t wel uitzoeken hoor:) ben geen held erin maar goed.

verder gaat alles zijn gangetje. morgen een opdracht voor stichting de opkikker en dan zondag een dage voor ons zelf. zijn ook druk bezig met mijn nieuwe duo pak maar die begint echt gaaf te worden:D dus de 25ste staan we te stralen op de wedstrijd vloer

kindjes gaan ook goed. slaan vandaag steeds elkaars hersenen in hier maar verder zijn ze erg lief hoor;). haha.

ga nu maar weer even de aandacht aan de kids geven want ben erg druk weer vandaag

tot later weer;)

Deel Deze Pagina