Dag meiden, Hier is het gewone leven ook weer begonnen. Steijn is weer naar school en ga hem straks weer ophalen. Ben benieuwd hoe het gegaan is Zaterdag naar een begrafenis in Amsterdam geweest. Iemand die we altijd oom noemden, maar was het niet (lang verhaal) maar mijn ouders kwamen daar als kind altijd over de vloer en hij is altijd in ons leven gebleven. Snappen jullie het nog? Ben samen met mijn moeder en broers gegaan. Toen we daar aankwamen kwam de jongste broer van mijn vader al snel naar ons toe met de mededeling dat de 2 oudste broers van mijn vader er ook waren. Niet zo leuk dus. Zij hebben destijds net gedaan alsof hun neus bloedde toen mijn vader op sterven lag en niks van ze gehoord nadat hij overleden was. En nu liepen ze dus alweer allemaal verwijten te maken tegen de jongste broer en zus van mijn vader Dat het allemaal maar belachelijk was hoe het was gegaan etc...alsof dat onze schuld is. Zij komen niet. mijn tante heeft gebeld toen mijn vader op sterven lag en nadat hij was overleden. Ze hebben een kaart gehad en alles en ze komen zelf niet opdagen. Hij begon ook tegen mijn moeder, maar die heeft het direct afgekapt en gezegd: ik ga niet met je in discussie en zeker niet nu hier op de begrafenis van oom Jong. Van het weekend weer migraine aanval gehad, ben even helemaal gaar nu en de week is nog maar net begonnen.
Je leest het niet meer, maar ga maar lekker van je vakantie genieten. Dat vind ik veel belangrijker dan dat je aan Svens verjaardag denkt.
Erg zwak zeg van hun om deze gelegenheid aan te grijpen om eens (onterecht) te gaan spuien. Gecondoleerd met je "oom". Hoe heeft Steijn het op school gehad?
Fijn zeg dat hij het wel leuk vond Christiea.. Hier morgen eerste schooldag! Spannend! Begin toch wel zenuwappig te worden.. Ben ik op tijd, kan ik het vinden, heb ik een leuke klas/leraren? Enz... Ach, komt vast wel goed
pff heftig zeg . Rakelt ook meteen weer alles op . Hopelijk kun je vanavond een beetje aan je rust toe komen?
haha jep een tasje met zo'n post-it blokje met mini och hoe heten die dingen nou... oh ja markeerstiften haha..
kk: ik zou ook zenuwachtig zijn hoor . Ik vind zoiets ook altijd spannend.. alleen die redenen al weerhouden me ervan zelf een cursus ofzo te gaan volgen.. Vond het al knap van me om me in te schrijven voor te stijldansen.. je weet maar nooit met wie je moet dansen .
zou vandaag eigenlijk ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet. Het voelt wel alsof het eraan komt.. maar het zou er al moeten zijn.. we wachten wel weer..
KK: wat is je taart leuk geworden! Heel eenvoudig en rustig...maar het straalt gewoon iets moois uit. Ik hou wel van zulke taarten!!!! Enne....succes met school morgen!!!! Gaan de meiden morgen ook naar KDV? Daantje: balen van je nacht zeg! Hebben de kids vanmiddag nog lekker geslapen? Jij vanavond lekker op tijd erin? Senn:fijn dat het feestje van Sven leuk was...en ja....dat hij zo dwars was komt vast door dat alles anders was dan anders he....maar evengoed wel balen!!!! Ramoontje: fijn dat de kids weer gewend zijn op school! Christiea: wat een nare situatie met de die broers van je vader! Dikke knuffel! Fijn dat Steijn het wel naar zijn zin had op school! Sann: je leest het niet meer...maar toch nog een fijne vakantie! Geniet er van!!! Hier vandaag gewerkt en we hadden en erg leuke dag: vandaag werd de eerste paal geslagen voor nnze nieuwe school! Erg gaaf, met toespraak van de wethouder en het oplaten van ballonnen door alle kinderen van de school en de psz! Nu nog een aantal maanden wachten en dan kunnen we aan het eind van dit schooljaar gaan verhuizen. Eindelijk!!!! Verder is manlief nu tot donderdagavond weg. Dus zit alleen met de kids, maar ga woensdag/donderdag lekker naar mn ouders toe en blijf daar dan ook slapen. Donderdagmiddag dan door naar mn vriendin en daarna weer door naar huis. Dus komt wel goed! Met de kids gaat het ook goed! En Joucke gaat nog steeds snel in zijn ontwikkeling. Hij komt steeds al boven op de duplodoos van Arinde en stond gisteren onderaan de trap..klaar om naar boven te klimmen Dat wordt vast een klimmer!!!! Ik ben vanavond nog druk, want heb nog genoeg te doen voor morgen voor school!!!!
Juf kwam vanochtend zelf naar me toe. Het gaat onwijs goed met Joost. Hij doet lekker mee met alles, is niet meer dwars, drinkt zijn drinken netjes op, luistert een heel stuk beter en is gewoon lekker relaxed. Ze hoopt -net als wij- dat het zo blijft. Hij ging vanavond ook spontaan met zijn armpjes wijd gespreid op papa af om hem te begroeten met een knuffel, toen deze thuis kwam van zijn werk. Dat had hij echt nog nooit gedaan. En verder had hij niet veel gegeten (dat gaat helaas nog steeds heel slecht), maar papa at later dan wij en moest daarna gelijk weer door, maar hij kwam bij papa dus zelf vragen om een boterham (nou mocht ie dat van mij eigenlijk niet, maar goed.....het feit alleen al dat hij het zelf ging vragen en ook nog zo duidelijk....we vielen alle2 bijna van onze stoel).
Hoi hoi!! Hoe is ie hier? Heb ik nog wat spannends gemist? Dé roddel van de week oid? Vakantie was lekker!! Lekker gegeten enz, kinderen hadden het goed voor elkaar, zij in de masterbedroom.. en wij op de slaapbank Ach, we hebben ons vermaakt. Redelijk weer gehad, t was droog, niet heel warm. Verder vannochtend naar de vk geweest, hartje doet het, Noof was mee, en die is de hele dag onder de indruk geweest, dat ze het hartje van zoals zei het zo leuk zegt "broertje of zusje" hoorde haha. Maar de baby moet nog HEEL hard groeien, SSST.. Ik hoor de baby groeien.. ok noof.. jij wel Verder geen bijzonderheden geloof ik!
Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! Jor zeker weer naar school vandaag, had hij het leuk gehad? Lache die Noof....die heeft wel hele goede oren....vast een heel gehoorzaam kind...maar fijn dat de baby het goed doet!!!