Je hebt het zo druk dat voor je het weet donderdag is. Dat wordt nog wat met Joucke. Leuk zeg een nieuw school gebouw, hebben jullie als docenten ook nog ideeën mogen aandragen met hoe het eruit komt te zien?
Fijn dat de kleine uk het goed doet! En als het maar droog is op vakantie dat is het belangrijkste. En de slaapbank kan ook heel knus zijn.
Hier ook 3 die er zowat om vechten. Ik heb gezegd of ik verdeel ze en dubbelen moeten jullie onderling maar ruilen OF ze gaan allemaal in 1 bak en dan kunnen jullie met alle Gogo's spelen. Ze hebben unaniem voor het laatste gekozen.
Wij nemen ook 8 van de 10x op omdat Niels dan weer werken is of er zijn 2 dingen tegelijk die we willen zien. Morgen begint er een nieuw seizoen van Criminal Minds.
Goedemorgen Senn weer aan het werk? Ik wel, ga maar is wat doen. heb straks weer een vergadering... joepie (*zei ze sarcastisch* ) KK succes straks op school, geniet er van.
Gisteravond een eerste serieuze reactie gehad op de vouwwagen. De mensen willen ook komen kijken dus ik hoop dat ze weer terugmailen. Heb de tranen alweer in mijn ogen staan dat 'ie weggaat maar voor mijn rug is het gewoon beter.
Ja weer aan het werk, valt het op? Heel veel plezier met notuleren (zei ik sarcastisch). Ik had vorige week het geluk dat ze een overleg geschrapt hadden, heel erg jammer.
Dat is ook een optie.. Maar hier niet zo handig, omdat Jor dan toch met alles dr vandoor gaat Ach.. Als de rage over is, kijken ze er toch niet meer naar om