Senn, ja hij kan benoemen welk kindje het is. Pff ben hier toch een potje brak. Als je me nu het liefst zou vragen wat ik zou willen dan zou ik zeggen naar bed. Ben zoooo moe! En dan te bedenken dat ik pas rond kwart voor 11 vanavond naar bed kan pfff. Mika wil niet gaan slapen terwijl hij ontzettend moe is. Finn is alweer wakker en weer zo actief.. heb er gewoon de puf niet voor. Stelde net voor om een rondje te gaan rijden met de kids, hopelijk slaapt mika dan in de auto en misschien komen we nog wel ergens langs waar we evt naar toe kunnen waar finn zich ook uit kan leven, (betwijfel het maar goed). Oh en leon heeft de luiertas mee.. schiet ook lekker op want daar zit de zalf van finn in. Goh hoe zou ik dat doen met 2 kids en een buggy en een luiertas en weet ik veel wat.. nou blijkbaar laat hij alles behalve de kids in de auto staan grrr. Ben niet naar de winkel geweest het regende en sm had er ook niet veel zin in. Dus dat wordt volgende week een keertje.
Vervelend he dat je zo moe bent. Ik ken het hoor en als je dan niet kan slapen vanwege de kids terwijl je voor je gevoel omvalt is dat niet zo fijn. Hier was het ook zo takkeweer.:x
Aardbeving?? Welke aardbeving. Denk dat je mij hebt voelen dansen . Nee heb niks van de aardbeving gemerkt.. (helaas )
strakjes even met Finn naar de dokter, weer voor zijn uitslag en zijn vochtblaartje.. Weer bij een andere arts grrr. naja ben benieuwd wat ze deze keer zeggen. WEet ook niet of het nu de waterpokken zijn of niet. Ze lijken geen blaartjes erop te hebben dus ik ben erg in twijfel, gelukkig mocht ik nog wel even langskomen.
Vanmorgen de opmaak gedaan van Sven zijn taart en voor de eerste keer voor zo'n taart ben ik niet geheel ontevreden. Hierbij het resultaat: Bekijk bijlage 181786
Dat kan ik me voorstellen dat je niet ontevreden bent!!! Hij is gewoon hartstikke gaaf!!!!! Leuk joh! Een hele klus zeker nog? Wanneer is hij nou precies jarig? Volgens mij heb ik dat een beetje gemist?
Vandaag! Met de opmaak ben ik in totaal 3 uur en 15 minuten mee bezig geweest en dan had ik het fondant al gekleurd in de goede kleur.
Hier 2 gezellige dagen gehad bij mn ouders en bij mn vriendin. Was wel lekker om er even uit te zijn! De kids deden het ook prima en bij mn vriendin heb ik de kleine meid (die inmiddels al 3 maanden is) bewonderd. Echt een schatje Al ben ik het nu wel hartstikke zat, want als je thuiskomt moet je nog van alles doen....en omdat ik net ongi ben, voel ik me niet zo happy....dus vandaag even een off-day...maar goed, die gaat ook wel weer voorbij. Kids liggen nu op bed, dus ik ga even lekker onder de douche. Daarna om 3 uur Arinde wakker maken, want het oppasmeisje komt vanmiddag even langs. Die heeft altijd alleen nog maar opgepast als Arinde al op bed ligt, en nu heeft ze vanmiddag vrij dus komt ze even kennismaken met Arinde. Vind het wel zo prettig dat Arinde weet wie er 's avonds op haar past. Dan ga ik zo even boodschappen doen, en kunnen hun zich samen vermaken
Inderdaad een flinke klus....maar dan heb je ook wat Hij zal er wel mee in zijn sas zijn, verwacht ik zo!!!! Sven: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een fijne dag vandaag!!!!
Sven ook van ons gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je goed verwend bent door iedereen! Finn heeft krentebaard.. Daar weer zalf voor gekregen en een doorverwijzing voor de uroloog ivm zijn vochtblaar. Deed de weer vervangende ha gelukkig niet moeilijk over omdat haar 'voorgangster' het er al ingezet had . Nu kan ik maandag de brief ophalen en een afspraak maken . Maar die krentenbaard is wel heel erg besmettelijk zegt ze.. mika begint volgens mij ook al met krentebaard en leon waarschijnlijk ook . Gelukkig hebben we genoeg zalf . Volgende week vrijdag weer terug op controle..