Oei, dat is balen van Finn....want het is inderdaad erg besmettelijk!!!! Benieuwd wat de uroloog zegt over zijn vochtblaar, maar fijn dat je nu een verwijzing hebt!
Dan heb je vast Fucidin gekregen. Gelukkig trekt het snel weer weg, maar wel goed je handen wassen als je bij de boys gesmeerd hebt. Fijn dat je de doorverwijzing hebt gehad.
Rustig hier, de laatste dagen!!!! Vanmiddag toch niet alleen boodschappen kunnen doen, omdat de oppas niet zo lang de tijd had om langs te komen. Dus toch nog maar even met de kids geweest. Ga ik morgen we gelijk de grote boodschappen halen en neem ik Arinde even mee, die wilde zo graag weer eens mee naar de C1000! Manlief is gelukkig ook weer thuis, want die gingen vandaag voetballen in Duitsland, maar dat was gelukkig niet al te laat afgelopen. Nu nog even snel iets voor school doen en dan over een half uurtje voor het eerst sinds zondag weer eens samen met manlief op de bank Morgenochtend boodschappen doen, wassen, en dan morgenmiddag een verjaardag....druk weekje zo alles bij elkaar
Zo de kids liggen in bed en ik heb voor mijzelf een avond lekker liggend op de bank gepland. Loop nog 4 ATWT achter dus ik ga er 2 kijken en dan lekker naar bed. Fijne avond nog en misschien tot morgen want ik heb morgen een High Tea van mijn oma in het Kuhrhaus in Scheveningen en we halen ook de broer van mijn oma (bijna 88) op met zijn vrouw in Rotterdam en daarna mijn moeder.
lekker senn! veel plezier! kreeg vandaag te horen (was nog even snel op het werk, had vandaag vrij nl maar mijn collega wilde finn zo graag zien ) dat we per 1 oktober een nieuwe collega krijgen. een jongen bij ons gaat dan weg of heeft ontslag genomen en zij komt er dan voor in de plaats maar er gaat wel veel veranderen. We gaan ook op de donderdag middag open en 2 collega's kunnen er uren bij krijgen maar ik dus niet . Maar ze zou kijken omdat ik al een paar keer aangegeven heb dat ik de vrijdag avond eigenlijk niet wil werken of ik op de maandagavond kan gaan werken zodat ik op de vrijdag weer kan gaan dansen. Super natuurlijk als ze dat geregeld krijgt maar tis wel verdomd lastig nu om te kiezen want het stijldansen vind ik ook erg leuk.. en weet niet of ik het allebei kan betalen.. naja we wachten wel af
Maar het lijkt me sowiezo lekkerder om de maandagavond dan de vrijdagavond te werken...dus ook al ga je dan toch niet dansen die avond, dan ben je wel in ieder geval mooi vrij
dat zeker, maar heb net even op de site van de dansschool gekeken en het begint gewoon weer te kriebelen
Dan moet je kiezen, meid! Want stijldansen en dansen en je taartenhobby en je fotograferen......je wilt teveel Maar groot gelijk dat je in ieder geval iets voor jezelf wilt doen hoor...dat hebben we allemaal nodig!!!!
Zo, ik ga morgen wel verder met mn schoolwerk. Nu even lekker samen op de bank een filmpje kijken ofzo!!!! Tot morgen!
Lieve Sven, ik ben telaat want je ligt al lekker in bed, maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag grote vent! Hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad. Dikke kus vanuit België!
Zo, goedemorgen! Hoe gaat het hier? Lekker rustig hier de afgelopen dagen Hier gaat het wel goed.. Ben zelf begonnen om wat meer op mijn eetpatroon te letten met een vleugje sonja bakker erbij door (dus meer drinken, iets minder eten ) Eens even kijken hoeveel ik kwijt kan Wil er toch wel minstens 10 kg vanaf! Met de meiden gaat het super.. Nu ik mn nieuwe autootje heb, kan ik ook meer met ze doen, vandaar dat ik hier wat minder ben..
vandaag een heerlijk dagje gehad. Zijn vanmorgen richting zuid limburg gereden, daar langs de maas wat gewandeld. Toen zijn we naar valkenburg gereden richting het sprookjesbos. Bij de wilhelminatoren wat gegeten en toen zijn mika en ik van de rodelbaan gegaan, vond ie erg leuk! Daarna dus door naar het sprookjesbos. Dat was ook zeer geslaagd, vooral de wildwaterbaan, de piratenboot en de waterspuiters.. kwam vanuit de grond allerlei stralen water op verschillende plekken, mika was drijfnat . Gelukkig hadden we een handdoek en schone kleren bij . Finn was ook goed nat geworden, maar niet zo nat als mika . Nu zit finn in bad, mika is net geweest. en vanavond uitrusten ben helemaal op!
Klinkt als een gezellig dagje Daantje! Heerlijk! Hier was C.hris gewoon werken, dus heb een relaxed / shopdagje gehad met de dames.. Nog steeds niet echt een leuke broek gevonden, maar we zoeken ander keertje wel verder C.hris heeft net de buren gevraagd om straks gezellig in de tuin te komen zitten.. Hij is nu nog even douchen en dan komen ze straks gezellig..
Goedemorgen! Gisteren een hele gezellige middag gehad in het Kuhrhaus. 's Avonds heeft het hier heel erg geonweerd. Wel goed geslapen tot 7 uur want ik had weer behoorlijk last van mijn rug. Kreeg van diverse familieleden de vraag of het wel goed ging met mij omdat ze mij zo vonden afgevallen. Ik doe er echt niks voor het gebeurt gewoon.
fijn dat het gezellig was senn! Hier val ik ook af zonder er iets aan te doen hoor! nog 300 gram en dan zit ik alweer onder de 81 . Mijn streven is 75 wat ik voor de zwangerschap van mika woog.. dus ben benieuwd of dat lukt
zometeen naar vvv . Ja ik ga mee . Niemand anders kon en vond dat ik wel een keertje mezelf op kon offeren . Ben benieuwd. Het zou hier trouwens warm worden, maar tot op heden valt er nog niks van te merken, dus ga maar weer andere kleren aan doen . Vanavond met een vriendin lekker uiteten .