Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook heerlijk geslapen.
    Alleen jammer dat mijn wekker alweer om 6 uur ging om te gaan werken.:x

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En heb je vannacht over school gedroomd?:D

Wat is de Waarbeek?:(

3. Dat is een soort van kinderpretpark Senn ;)

Op een steenworp afstand van Hengelo en Enschede, ligt midden in het Twentse "Familiepark De Waarbeek". Dit nostalgische familiepretpark is ouderwets gezellig en uitermate geschikt voor een geweldig dagje uit. Samen met Twekky, Jerry Glitter en Hetty Confetti beleven kinderen met hun ouders, opa's en oma's een geweldig dagje uit! Toiletgebruik is op het park is gratis en er is altijd voldoende parkeergelegenheid. (Parkeerkosten per dag slechts € 3,-)

Pretpark
    De Waarbeek biedt u kermis met Botsauto’s, de Hully Gully, de Calypso, de Rodelbaan, de Toffe Twister, en de antieke Zweefmolen. Je kunt ook lekker met de Stoeltjeslift hoog boven het water zoeven, of vliegen in je eigen Ufo in de Skyflyer. Voor de kleintjes zijn er de Lazy Pompoen, de Eendencarrousel, de nieuwe Muizenstad, een reuze Knikkerbaan en de oude Spoortrein. En voor de allerkleinsten is er zelfs een eigen veilige speciale speeltuin met junior Draaimolen. Het park wordt nog gezelliger gemaakt met het dagelijkse live entertainment dat bestaat uit een spannende avonturenshow, leuke dansjes en grappige typetjes bij de attracties!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt erg leuk, jammer dat het zo'n eind weg is.:)

5. Als je naast de ingang gaat staan kun je, dacht ik, gratis parkeren.
    Is wel leuk voor de kleintjes hoor. Steijn en Mees zijn helemaal weg van de klasieke autootjes. Maar verwacht er niet te veel van :) het is niet heel groot, maar voor je meiden groot zat ;) en genoeg te doen.

6. Heel verhaal getikt en weg! :x
    Nog een keer.

Ben sinds maandag thuis, heb nog steeds veel last van hoofdpijn, nog een paar keer migraine gehad en morgen ga ik naar de huisarts.
    Kreeg nog een 'leuke' mail van mijn baas. Dat ik naast de huisarts ook maar is naar de arbo arts moet, want het verzuim is wel erg groot :$
    :x De afgelopen 2 jaar ben ik bijna NIET ziek geweest, aangezien ik me na zijn opmerking (2 jaar geleden) bijna niet meer ziek durfde te melden en zat ik vaak na een nacht boven de wc hangen gewoon de volgende ochtend notulen te maken of ik nam vrij :x:(

En ja de afgelopen paar maanden was ik iets vaker afwezig (deze week en voor de vakantie 1 dag), maar goed mijn vader is net overleden mag ik het daar moeilijk mee hebben? :( Blijkbaar niet.

Sorry voor mijn geklaag. :)

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: fijn dat je eerste schooldag goed beviel. Zal best zeg dat je doodmoe bent met zoveel info. Leuk park lijkt me, veel plezier alvast.
    @Daantje: wow wat heerlijk zeg zo lang slapen.
    @Senn: al wat van je sollicitatie gehoord? Graag gedaan die kaart. Heb 17 pagina's met kaarten bekeken op greetz op zoek naar spongebob maar die was er niet. Gelukkig viel deze dus ook goed in de smaak. Smsen had je rustig kunnen doen, mn foon deed niks in het buitenland.
    @Christiea: jeetje, wat een ongevoelige hufter zeg die baas van je. Je hebt een hartstikke moeilijke periode achter de rug zeg. Zal ik m een schop komen geven? Beterschap met je hoofdpijn.
    @Ramoontje: had nog gelezen dat het zo goed gaat met Joost. Wat ontzettend fijn zeg!!
    @Anno: jippie, een treintje bij de vk. Heerlijk geluid weer. Hihi, die noof met dr superoortjes.
    @Linnielin: wat lekker zeg over een tijdje een nieuwe school. Wanneer moet het klaar zijn?

Meer kan ik me zo gauw ff niet herinneren.
    Zen is een uurtje geleden weer vertrokken. Valt me erg zwaar dit keer met de kinderen en ikzelf nog van de leg van de vakantie. Maar goed, het zal weer moeten helaas. Gelukkig zijn ze nog wel moe van de vakantie en liggen dus nu allebei in bed. Kan ik ff tot mezelf komen weer.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geen sorry hoor want je klaagt absoluut niet.;)
    En je moet wel een heel onmenselijke arbo arts treffen die geen begrip zou hebben voor je situatie.

Ben benieuwd wat de ha morgen zegt.
    Zou het kunnen dat deze klachten misschien samenhangen met het overlijden van je vader?;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee, ik heb nog niks gehoord.
    Sluiting was afgelopen zaterdag dus ze zullen deze week wel de briefselectie doen (hoop ik).;)

En slapen ze allebei lekker?:)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    grrr denk net zet lekker de vakantiefoto's op mn laptop, heeft Zen ze telkens gewist nadat ie ze op zijn laptop had gezet. Heb dus alleen de laatste 2 dagen en de rest staat dus op zijn laptop. Baal ik nou zo van. Wou mezelf ff opfleuren met de bosfoto's

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja tis gelukkig stil hier. Spannend joh, ben heel benieuwd

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is balen.:cool:

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik had mn mond moeten houden, Aelinn is wakker

en jahoor, Ivy ook:(

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop dat ze een beetje lief voor je zijn.:)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hallo hoe is t hier?;)

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ik kom ook weer even langs. Ben op het moment gewoon erg druk, met alles!!!

Sann: fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! Volgens mij heb je ook wel goede dagen gehad, want je klinkt er heel relaxt over!!! En logisch dat deze eerste dag tegenvalt, maar komt goed!! Heb je al contact gehad met je arts over een eventuele operatie? Onze school is als het goed is aan het eind van dit schooljaar klaar, zodat we voor de zomervakantie erin kunnen;)
    Christiea: wat een baas zeg:$:x ben benieuwd wat je ha morgen zegt...maar het zou natuurlijk goed kunnen samenhangen met het overlijden van je vader!
    Senn: spannend dus....hopelijk mag je in ieder geval op gesprek komen! Heb je nog leuke reacties gehad op je taart???
    KK: leuk om te horen dat de school goed bevalt! Gaan de meiden ook al naar KDV of is dat pas als je ook gaat werken? Is morgen jullie trouwdag??
    Daantje: heerlijk, zo'n goede nacht! En wat stoer dat Finn al wat los loopt!!!!
    Suus: hoe is het bij jullie???

Hier dus druk met van alles en nog wat. Vorige week een erg drukke week gehad, waarna ik helemaal gaar was..en nog steeds ben...;) Voel me de hele dag moe en heb snel hoofdpijn, dus me deze week maar iets minder druk maken.
    Ben vanmorgen even langs geweest bij vriendin/overbuurvrouw en heb daar even de bovenverdieping gezogen. Ze is inmiddels 28 weken zwanger, maar hun oudste is met 28w4d geboren, dus erg spannend...en ze heeft al vanaf 20 weken erge harde buiken, dus ze moet helemaal rust houden. Dus heb afgesproken dat ik volgende week weer even iets kom doen bij haar..is een kleine moeite....en Arinde kan gezellig even spelen met haar oudste;)

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja...en sinds zondag trekt Joucke zich op tot staan!!!! Hij probeert het nu overal, dus staat bij de bank, speelgoedkist, kinderstoel enz....de tafel lukt nog niet zo, want die is net te hoog. Maar o....wat gaat dat weer snel:)

En Arinde wordt echt een schoolmeisje, zeg...die wil nu alle cijfersymbolen weten en krijgt interesse in letters. Ze ziet nu overal de 'm' staan en dan zegt ze: 'kijk mam, dat is jou letter en ook van marc en tante marja'.
    Verder wil ze elke keer als ze op de psz is geweest bij iemand spelen. En dat vertelt ze dan steeds als we op weg naar huis zijn, maar ja, dan is het natuurlijk te laat om iets af te spreken. Ik zal vrijdag eens een van de moeders polsen of haar dochter het ook leuk vind, maar volgens mij vinden veel kindjes op die leeftijd dat nog best eng;) En ik weet nu al, dat als ik haar de kans geef, dat ze elke dag bij iemand gaat spelen.....zo was ik dus vroeger ook, aldus mijn moeder:);)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo..kids liggen lekker op bed, manlief ligt in bad en ik ga zo lekker naar koor;)
    Arinde heeft vanmiddag nog gezellig bij buurmeisje gespeeld, al waren ze binnen een kwartier alweer bij ons in huis aan het spelen. Grote zus van buurmeisje kwam ook nog mee, en toen hebben ze heerlijk met z'n 3-tjes bij ons zitten puzzelen en rommelen, was wel gezellig:)

Morgen maar eens een dagje in huis aan de slag,had me voorgenomen om deze week de keuken een goede beurt te geven...maar of dat gaat lukken;)
    Nou ja, nu eerst maar eens klaar gaan maken om weg te gaan.

Fijne avond!!!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Linnielin: wat goed van Joucke zeg. Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben is er geen houden aan he. Grappig dat Arinde zo graag bij anderen wil spelen. Ivy heeft daar absoluut geen enkele interesse in. Vind de andere kindjes volgens mij niet echt interessant. Leuk zeg zulke buurmeisjes als speelkameraadjes. Vind ik zo jammer dat hier in de straat amper kinderen zijn.
    @Suzanne: alles goed daar? Zie zo'n kort berichtje.

Pffff ben versleten. Aelinn huilde echt om alles en vooral als ze dr zin niet kreeg dus werd er stapelgek van. Ivy trok na het eten dr luier uit en stond eenmaal boven bij Aelinn op de vloer te plassen. Grrr. Heb de meiden nog in bad gehad en daarna beneden nog grondig opgeruimd. Merk dat ik er heel slecht tegen kan als het weer een zooitje is.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat een domme doos ben ik zeg. Ga net naar boven om mn was op te hangen. Denk hmm dat ruikt helemaal niet lekker fris. Realiseer ik me ineens dat ik geen wasmiddel heb bijgedaan. Hij gaf een melding dat het filter schoon gemaakt moest worden en daardoor helemaal vergeten. Maar even opnieuw dus. Alsof ik nog geen was genoeg heb liggen.

Deel Deze Pagina