goedemorgen.. Hier weer een slechte nacht. Finn is weer bezig geweest van 00.22 tot 02.30 uur. Heb hem een kleine 3 kwartier bij me gehad liggen uiteindelijk, maar daarna ging hij spelen dus dat schoot ook niet op. Gelukkig was hij zelf ook erg moe dus ging meneer wel slapen en slaapt nu nog. Zelf ben ik er niet lekker aan. Last van mijn buik en keel..
@Daantje: vervelend zo'n rotnacht. Gelukkig ging hij wel alsnog lekker slapen. De was staat op timer en gaat zo weer draaien. Machine staat op zolder en maakt teveel lawaai met houten vloeren om te doen als de kids op bed liggen. Heb erg slecht geslapen vannacht. Hoofd was weer s te vol. Straks Ivy naar de psz brengen en dan snel weer naar huis want de pit komt en vanmiddag weer naar therapie. Hoorde net nog Ivy door de babyfoon die aan het nagenieten was van de vakantie: whieeeeeeeee plons. Ze vond glijbaan met papa errug leuk
allemachtig, lees net dat de zorgkosten een flinke berg omhoog gaan. Als je inkomen boven de 37.000 zit ga je tot bijna 1000 euro extra betalen. Geweldig aangezien we nu al niet rond komen telkens:x
Lief van je dat je zo voro je vriendin klaar staat. Ik hoop voor haar dat de kleine nog even blijft zitten. Ik heb zeker leuke reacties gehad op de taart, en voor een collega mag ik ook een keer wat maken als de gelegenheid zich voordoet. Heb nog niks gehoord over mijn sollicitatie. Dat verwacht ik eigenlijk pas volgende week. Hier ben ik ook razend druk. Moet deze week 36 uur werken en gisteren was heel hectisch. Vanuit het werk, naar huis, gelijk daarna Sven en Maarit ophalen van hun clubjes, eten, gelijk door om de caravan te bekijken (die we gekocht hebben ), en bij thuiskomst de kids naar bed en toen was ik nog 2 uur bezig om de cakjes af te maken voor de dag van de leidster die vandaag is. Alleen had ik na een uur weer zo last van mijn rug dat ik maar ben gaan zitten. Ben blij dat ik volgende week naar de reumatoloog kan. Zo mag ik heel fijn notuleren. En daarna heb ik mijn jaargesprek en aansluitend een overleg over de teambuilding. Genoeg te doen vandaag. Vanavond lekker een rustige avond en ga ik lekker wat t.v. kijken en een spelletje spelen op de pc.
Zo heb ik wel eens was zitten vouwen waarvan ik dacht dat Niels het gewassen had totdat ik een sok tegenkwam die wel heel erg stonk. Heb alles de wasmachine gegooid en maar gewassen.
Vervelend die gebroken nachten. Weet je ook waarom hij zo vaak wakker is? Moet zeggen had het vannacht ook behoorlijk koud.
geen idee senn waarom hij wakker was, hij is wel weer super verkouden dus denk dat het daar aan heeft gelegen. Had er grote badhandoekken dubbelgevouwen onder zijn matrasje gelegd. En toen ging ie wel lekker slapen.. dus of het dat is geweest weet ik niet. Vond het wel heerlijk om even met hem te tutten hoor . Hij kwam zo lekker tegen me aanliggen *smelt*. Dus dat maakt ook wel weer een hoop goed . nu mezelf en mika klaar maken, want mika moet over 20 min naar de psz . Gelukkig is het hier tegenover dus ik hoef niet ver te gaan . Is het bij jullie ook zo mistig??
oef idd 1000 euro is wel heel erg veel! dat kunnen wij ook never nooit niet betalen.. zou 100 euro al veel vinden .
Goedemorgen! Hier vandaag 5 jaar getrouwd! @Sann, zoiets heb ik laatst ook gehad.. Denk, ik ruik niks, was ik bezig geweest om het bakje schoon te maken en heb ik hem er gewoon leeg in gestopt.. Oeps.. @Senn, spannend met je sollicitatie! Fijn dat jullie een caravan hebben gekocht! @Daantje, balen van je nacht zeg! Maureen wou hier gisteravond niet slapen.. :S Ze had het eerst steeds erover dat haar bedje kapot was. Is niet zo, mja.. Daarna heeft C.hris bedacht dat ze de crocs wou en die heeft ze de hele nacht gewoon aangehad Gek kind!
Zo kwam Sven laatst vertellen dat hij zoooooooooo lekker had geslapen..............................met zijn voetbal handschoenen aan. Fijne trouwdag!
hier is finn niet helemaal lekker, om het minste of gerigste huilen.. hier vanmorgen bumba geboetseerd en is me aardig afgegaan . morgen taart vullen en bekleden.
linnilin en sann. hier gaat t prima. errrug druk. afegelopen zondag training gehad van 6 uuren gister een training van 4 uur. ook druk bezig met oppas regelen voor de kids want morgen is de officiele opening en prijsuitreiking van de red bull art of can wedstrijd erg spannend want vanaf morgen staat ons "kunstwerk" in t museum te stralen volgende week zondag ook nog een wedstrijd en dan natuurlijk de kinderen waar ik alle tijd aan besteeds Nikita en Max die groeien goed. Max die kan nou sinds deze week de high 5 en trots als hij dan is heerlijk. ook zijn ze ons nu erg aan t testen tot hoever ze kunnen gaan. soms slaan ze elkaar de hersenen in maar dat hoort erbij zeggen ze dus ik hoop dat die fase snel over is ga nu weer ff verder en kom denk ik vamiddag nog even langs wippen
grr, beide kids willen niet slapen . Mika loopt op zijn kamer rond en is met de rolluiken aan het spelen, finn loopt nog steeds te huilen.. dacht heel even een moment voor mezelf te hebben maar helaas, zit er weer niet in deze keer.
Spannend zeg, ik ga heel hard voor jullie duimen. En wat is snel over? Hier duurt het ook nog steeds voort.