@daantje. van wilton hebben ze een pakketje met 8 kleurtjes, waaronder ook ivoor voor 13,95 per 8 kleurtjes bij de makro heb ik er trouwens 10 euro voor betaald en ik gebruik nu bijna geen gekleurde fondant meer
ja had ik ook al gezien, denk ook dat ik die ga bestellen. heb ik idd geen gekleurde fondant meer nodig .
pff vanmorgen was het 05.40 dat mika al wakker was! Veel te vroeg! Hij wilde ook niet meer slapen waardoor finn dus ook wakker werd. Die heb ik weer na een flesje terug het bed in gedaan maar voor alsnog lijkt het er niet op dat ie gaat slapen. Heel mijn planning in de war . Vandaag naar 2 verjaardagen waarvan we er pas 1 in de middag kunnen doen omdat het daar 'smorgens nog niet gaat. Dus het was eigenlijk de bedoeling finn op de eerste verjaardag naar bed te doen, maar dat gaat hem niet worden ben ik bang. Of hij moet zich zo groot houden dat hij het tot half 10 kan rekken en ben bang dat dat niet lukt of dat hij in de auto in slaap valt . Pff altijd als je iets gepland hebt dan gooien de kids wel roet in het eten.. Verder ook slecht geslapen. Eer dat ik sliep werd mika alweer wakker dat hij last had van een muggenbult. Toen ik goed en wel weer in bed lag moest ik eigenlijk heel nodig plassen.. en toen ik toen weer in bed lag hoorde ik de muziek van de kermis of van een feest hier in het dorp weet het niet precies, en toen ik eindelijk sliep kwam leon thuis.. en hij was weer zeer onrustig, veel schoppen ed.. dus kon ook weer niet slapen het was ergens 4 uur half 5 eer ik weer sliep en om 05.40 was mika er al weer.. Dus nee ben niet uitgerust.
hey meiden ff snel en ramoontje.... je bent de enige die nikita heeft gefeliciteerd thnx. hier ..... gister feest gehad in Tilburg alleen is die helaas niet goed verlopen. Jeroen was gisteren ook jarig en werd rond 10 uur beroerd tot spugen en diaree aan toe en om half 2 begon Nikita ook te spugen. ben er met mijn schoonouders ong 6 keer uitgeweest om haar bedje te verschonen. zo zielig en nog sorry zeggen ook dat ze alles en zichzelf zo onder gespuugd had. rond half 4 nog wezen douchen met haar omdat ze helemaal onder zat en toen voelde ik me ook niet lekker worden. in totaal iets van 4 keer alles eruit gespuugd en begon ook tekenen te vertonen van diaree dus ik heb meteen naar de norrit gegrepen toen mijn maag wat rustiger was. Nikita ligt nu lekker te slapen want was doodmoe omdat ze helemaal niet geslapen heeft vannacht ik ga nu weer op de bank hangen en niks doen. ben nog erg slapjes en mijn maag voelt ook een beetje opgeblazen. misschien dat ik vanavond iedereen naar huis rij zodat we thuis uit kunnen zieken. heb ik alles bij de hand en weet ik waar alles ligt en dat is hier niet t geval waardoor mede mijn schoonouders zo vaak uit bed moesten misschien tot vanavond en anders tot heel erg snel want mis jullie wel. zo lang geen internet hihi fijn weekend verder
Och, helemaal vergeten! Lieve Nikita, Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Balen van je feestje, maar je zult vast flink verwend zijn
He wat naar nou toch............hebben jullie iets verkeerds gegeten misschien? Ik hoop dat jullie gauw weer allemaal opknappen!
Wij zijn vanmiddag met je jongens naar de landbouwdag geweest. Hier even verderop was een grote koeien boerderij die vanalles georganiseerd had. De koeienstallen waren opengesteld, er waren kuikentjes die je mocht aaien, een groot afgezet stuk "kinderboerderij" met allerlei konijnen, cavia's, eenden, geiten, schaapjes en een ezel én 2 baby stinkdiertjes . Alles was tam, dus kon met gemak geaaid worden, echt heel leuk. Allerlei grote en kleine traktoren en landbouwmachines waar de jongens op/in mochten zitten, luchtkasteel en allerlei eten en drinken. Kortom een geslaagde middag!
Nikita alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je flink verwend bent geworden! Hier heeft mika een super dik handje. Lijkt op zo'n opgeblazen plastic handschoen. Hij is eergister gestoken door iets en nu is het dus echt super dik. Voordat ik hem vanmiddag naar bed deed eigenlijk niet echt iets aan de hand. Ja het was ietsjes dikker als normaal bij zijn vingertjes, maar toen ik hem ophaalde was zijn hele hand hardstikke opgezet. Moesten we koelen van de hap (gebeld) en als het binnen 2 dagen niet minder was contact opnemen met de eigen ha.. Ben benieuwd. Hij heeft er gelukkig geen last van.. maar toch.. Ramoon klinkt als een geslaagde dag!
Nikita, lieve meid, nog van harte gefeliciteerd!! hopelijk ben je ondanks je ziekjes-zijn toch enorm verwend!!
hier vanochtend taart van justin gemaakt. nu bijna alles klaar. de rand van de hoed ligt te drogen en die doe ik dan in een zakje tot vrijdag. dan alle taarten uit de vriezer en opelkaar zetten en dan klaar!! hij word wel tof hoor! zal wel een foto plaatsen als hij compleet is. gisteren lekker een nachtje weg geweest, in harderwijk. was gezellig!
Ik hoop maar dat Joost zijn taart goed smaakt komend weekend, maar ik zorg iig dat ik nog CC's heb (better safe than sorry )
oh wat gek? heb ik nog nooit gehad. maak je zelf de mix of zo'n pak? ik gebruik meestal dr.oetker (lekker makkelijk,snel en lekker) en die laten echt niet los. maar miss ligt dat ook aan de papiertjes...geen idee
nou beroerde nacht gehad want justin zit onder de vlekken. begon donderdag met kleine vlekjes en gisteren was het heel erg maar had hij er geen last van. Maar vanacht en nu krabt hij zich helemaal ziek. dus zometeen de dokter maar weer bellen! heb er een abonnement geloof ik