Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arm poezebeest, hoop dat hij snel opknapt van de medicatie.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hoop t ook ja, vind dit echt heel zielig.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie weer terug zijn met de nodige medicatie! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!! Hopelijk knapt hij snel weer op!!

Succes straks met de boodschapjes!!!

4. Lieve Finn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :) Wens je een hele mooie dag toe.
    Daantje gefeliciteerd met je kleine man :)

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met jou dan? Is je hoofdpijn al wat minder en ben je nog naar de arbo geweest?

6. Gaat wel, hoofdpijn is nog niet echt weg en heb tegen mijn baas gezegd dat hij de arbo dan maar moet inschakelen.

Heb van de ha medicijnen gekregen voor de migraine en die moet ik nu een paar keer proberen en dan terugkoppelen hoe het is gegaan. Het andere type hoofdpijn is spierspanningshoofdpijn en daarvoor ga ik nu naar psychosomatische fysiotherapeut. Combinatie van fysiotherapie en leren met mijn stress om te gaan. Daar ga ik dinsdag voor het eerst heen.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Christiea: hopen dat deze medicijnen wel helpen. Wat heb je gekregen als ik vragen mag?
    @Linnielin: lekker dagje gehad zo een beetje rustig?
    @Daantje: leuke verjaardag gehad? Finn goed verwend?

Zit eindelijk rustig. Nouja rustig, Ivy is me sinds een paar minuten aan het roepen dus zal straks wel weer naar boven kunnen. Met Diablo gaat het nog hetzelfde. Hij heeft wel even aan het voer gelikt maar niks gegeten en verder ligt ij en slaapt en loopt als een oud mannetje. Zo zielig. Heb wel het idee dat zn ademhaling wat rustiger is. Vanmiddag ging dat buikje veel sneller op en neer dus misschien dat dat dan een goed teken is.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen,

thnx voor alle felicitaties! Finn is goed verwend, we hebben het maar klein gehouden want we zijn allemaal snot en snot verkouden en er niet lekker aan.. met mijn verjaardag vieren we ook voor de rest finn zijn verjaardag ;).
    Finn heeft dat ding wat sann aelinn voor d'r verjaardag gegeven heeft... zo'n reuzenrad iets.. en zo'n ding waar je op knoppen moet drukken of draaien en dan floepen er beestjes omhoog. Iets voor in bad. Een vormenstoof en een activiteitentafel (die ik eigenlijk een nieuwe wilde hebben, deze is van so die het onzin vonden om een nieuwe te kopen dus hebben we deze van hun gekregen :(. ).
    En voor de rest nog wat centjes ;).
    Ga nu even een kopje thee drinken samen met finn ;). de rest ligt nog op bed ;).

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: wat jammer dat jullie allemaal zo verkouden zijn. Aelinn was ook al flink verkouden op dr verjaardag. Leuk dat reuzzenrad. Is hier een groot succes, alleen zijn de ballen telkens kwijt. Begrijp ik het nou goed dat Finn een activiteitentafel heeft gekregen van je so die ze al hadden? En was dat dan extra of was dat HET cadeau?

Slecht geslapen. Viel pas na 1 uur in slaap en om kwart voor 6 was Ivy wakker en wilde niet meer gaan slapen dus half 7 maar naar beneden gegaan. Diablo zit nog niet echt verandering in. Heb net ff het medicijn bekeken wat ik voor m mee gekregen heb maar dat is gewoon een pijnstiller:(

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo, ik zit! :D

De jongens waren zo lief aan 't spelen, dat ik de gelegenheid maar te baat heb genomen en de keuken eens grondig uitgesopt heb.....blegh wat een sh*tkarwei is dat toch..... Maar goed, 't is weer gebeurd, alleen de koelkast nog (maar dat heb ik gedaan voor we op vakantie gingen, dus dat kan nog wel effe wachten ;)). Hoezo rustige zondag......

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sann, hoe is het nu met poezebeest?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier zit ik ook weer inmiddels.
    De vouwwagen is verkocht!:)
    Beneden is het aan kant en Sven heb ik net van een feestje in Amsterdam opgehaald.
    M'n rug is nu helemaal naar z'n grootje maar dat overleven we wel weer.;)

Niels is nu Maarit ophalen van een feestje in Etten-Leur dus ik eet zo met de 2 jongens.:p

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben ik ook wel benieuwd naar.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop dat dat wat uithaalt want al die hoofdpijn is ook niet alles.:(

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Idd sann,

ik wilde dus de activiteiten tafel die bij de intertoys in de aanbieding was. Toen ik dat zei tegen mijn sm zei ze van ik heb er hier nog eentje staan, neem die maar mee, zonde van het geld om een nieuwe te kopen.. verder had ik dus echt geen idee wat we finn moesten kopen vandaar die activiteiten tafel. Vond die erg leuk.. helaas nu die van so gekregen :(. Vind die een stuk minder leuk en uitdagend dan die van intertoys.. dus ja..
    Als iemand nog een goede site weet voor slofjes of schoentjes voor straks als het wat kouder is voor buiten dan hoor ik het graag, ben me suf aan het zoeken en kan geen fatsoenlijke vinden, hij moet ze niet makkelijk uit kunnen trekken!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik zit alleen met de kids weer thuis. Leon is weer voor het goede doel aan het draaien. Voor het ronaldmcdonald huis. Ik heb verteld van milou, 14 jaar die overleden is :(. Haar ouders en vrienden van hun en familie hebben een actie op touw gezet nadat bekend was gemaakt dat er een homeride plaats zou vinden voor het rmdhuis. Kwam toevallig zo uit. En er hebben zich 8 deelnemers opgegeven om 24 uur aan 1 stuk te fietsen langs verschillende huizen. En vandaag eindigde ze in maastricht en rond 6 uur zouden ze hier weer arriveren. En ze hadden leon benaderd of hij wilde draaien (gratis dus) tuurlijk doe je dat wel ;). Maar als je ziet wat dat allemaal wel niet te weeg brengt. Ze hebben als team in totaal meer als 30.000 euro opgehaald! Echt super, maar aan de andere kant denk ik ook.. we moesten al 'verplicht' 10 euro doneren, zet het verplicht tussen haakjes omdat ze het aangegeven hebben dat ze graag hadden dat elk gezin 10 euro doneerde, mocht natuurlijk ook minder, maar ja psychologisch doe je dat dan weer niet ;). verder zijn er nog verschillende hangertjes voor aan de telefoon gemaakt die super verkocht zijn, muffins en wafels gebakken die ook super verkocht zijn. Vanavond dus het inhalen van de wielerploeg plus het overhandigen van de zogenoemde cheque van 30.000 euro en alles wat er gedronken wordt gaat ook naar het goede doel.. dus leon zei van waarom kom jij ook niet.. is wel netjes. Ik zo van ja hallo ik heb nog 2 kids, die ook moeten eten (begon om 5 uur, laterna las ik dat ze pas om 6 uur arriveerde wat dus eigenlijk om 5 uur zou zijn). Ik zo van ja wil niet al te veel zeggen, maar we hebben al meer als 10 euro gedoneerd, we hebben wafels gekocht, jij hebt met alle resepect al gratis de muziek verzorgt bij de herdenkingsdienst en uitvaart van milou en nu doe je het ook weer gratis en neem aan dat je daar ook wilt drinken en eten.. we hebben al wafels gekocht. Vind dat we al genoeg gedoneerd hebben.. ja daar had ik ook wel weer gelijk in. Dus ik ben ook niet gegaan, was blijkbaar ook super druk, en daar had ik nu dus echt geen behoefte aan.

pff lang verhaal, hoop dat jullie er nog wat van snappen ;). Hoop dat leon wel eerder dan 22.00 uur thuis is..

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: jammer dat je ideetje voor zo'n tafel zo naar zn moer ging. Heeft ie nu dat reuzenrad van jullie gehad of begrijp ik dat nou weer verkeerd? Goeie actie zeg en een hoop geld 30.000 euro
    @Senn: wow wat goed dat de vouwwagen verkocht is. Weer een zorg minder.Lekker in de buurt zeg feestje in Etten-Leur.
    @Ramoontje: wel een hele nuttige zondag zeg. Je hebt meer gedaan dan ik in ieder geval.

Met Diablo lijkt het een heel klein tikkie beter te gaan. Hij wilde graag naar buiten maar durfde ik niet aan. Zen zei doe nou maar want daar voelt ie zich prettig en die gaat nu toch de tuin niet uit. Nou, dus wel, hij is anderhalf uur weg geweest. Goed teken hoop ik maar vond het maar niks. Heb m in de tuin wel wat zien drinken uit een bak regenwater dus das goed. eten doet ie nog steeds niet. Verder beweegt hij zich nog steeds heeeel traag. Was in ieder geval erg makkelijk om het medicijn in zn bek te spuiten. Normaal lukt het mij niet omdat ie zich enorm verzet maar was nu een eitje.
    Kids en ik hebben vanmiddag 2,5 uur geslapen. Ik had zo'n knallende koppijn dat ik er scheel van keek. Was alleen niet weg dus maar een pijnstiller van Zen genomen. Die heeft iets beter spul voor de hoofdpijn en dat heeft gelukkig geholpen.
    Moest daarstraks nog zo lachen om Ivy. Ik was op de wc en Aelinn stond voor de deur te huilen want die wilde de hele dag alleen maar aan me vastgeplakt zitten. Komt Ivy naar dr toe en zegt niet huilen schatje, mama komt zo. Zo lief!

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bah ben het ff spuugzat. Na de dure reening bij de dierenarts en 300 euro aan tandartsosten gaat de laptop het nu oo nog begeven. 1 letter doet het niet of hij doet t juist aan 1 stu door waardoor de hele boel vastloopt en ook de muispad er mee stopt. Wordt hier helemaal niet vrolijk van. Kijk nou doet m k het ineens weer. Zal ie het zo wel weer overenthousiast gaan doen

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen. Wat een stilte toch hier.
    Zit in mn eentje beneden. Had de wekker gezet ivm psz. Altijd wel ff lekker om in mn uppie te ontbijten. Als ik weer thuis ben komt de PIT.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff sann het zit ook niet mee he :(. Ja is altijd wel lekker om even tijd voor jezelf te hebben voordat de kids wakker zijn ;). Komt de pit je helpen vandaag? Of wordt het weer een zwaar gesprek?

Deel Deze Pagina