ohh sann, dat rol en dol pretpark heeft ie van mijn ouders gekregen, toen wist ik nog niet dat mijn sm dat zou zeggen . Anders hadden wij dat wel gekocht, nu hebben we dus eigenlijk niks gekocht voor finn . Maar wilde dus eigenlijk kijken voor slofjes ofzo, of goede schoenen met flex zool aangezien hij nog niet zelf loopt.
@Daantje: ow das jammer dan als het op die manier in de soep draait. Nouja, hij heeft het gelukkig toch niet door. Koop je extra mooie schoenen voor m. Ik ga eerdaags ook kijken voor Aelinn en tegelijk ook voor Ivy. Had me vergist. De pit komt pas rond half 1. Ben zo gewend dat ze om kwart over 9 komt dat het me helemaal ontschoten was. Toen ze maar niet kwam dacht ik ineens ow ja. Net het jaargebeuren van de kinderopvangtoeslag voor de belasting ingevuld en heb gewoon 50 uur teveel uitbetaald gekregen. Eigen schuld omdat we vergeten waren het stop te zetten toen we een poosje niks afnamen maar komt wel weer heel rottig uit allemaal. Hoeveel toeslag per uur krijg je ook weer? Dan weet ik alvast waar ik me op voor moet bereiden. Heb verder een ongelofelijke pokkestemming. Ben depri, chagerijnig en heb het gewoon helemaal niet naar mn zin:x
Sann, dikke knuf voor jou. Vervelend dat nu net alles tegelijk komt. Hier is de kinderbijslag ook alweer op voordat hij geweest is omdat we een aantal onverwachte tegenvallers hadden.:x Daantje ben je alweer een beetje bijgekomen van het weekend? Heb heb ik vanmorgen alle was weg staan vouwen en de strijk weggewerkt. Maarit is thuis van school want die kwam heel beroerd terug van een feest en gaf vanmorgen aan dat ze nog steeds buik en hoofdpijn had. Daarbij had ze ook vuurrode wangen maar gelukkig geen koorts. Ze eet niet en moet echt op haar inpraten dat ze moet drinken. Net even een plasje bij de ha gebracht om uit te sluiten dat ze een blaasontsteking heeft. Vorige keer heeft ze er echt weken mee gelopen en ik kon de link maar niet leggen, dus deze keer hoop ik er op tijd bij te zijn.
@Senn: beterschap voor Maarit. Balen bij jullie ook tegenvallers. Ik let ook nu heel erg op met wat ik koop want anders komt t niet goed. Moet alleen wel echt schoenen voor de meiden hebben. Winterkleding kan i al wel vast wat goedopers kopen en de rest stel ik nog maar ff uit dan. Gelukkig komen de salarissen over een week weer
Hier komt morgen het salaris weer maar dat komen we net mee uit. Dus de kinderbijslag gaat nu echt op aan de extra zaken. We kopen qua kleding ook echt nu wat hoognodig is en verder niet. Ze hoeven geen 20 shirts en broeken in de kast te hebben liggen.
nee zoveel kleren is echt niet nodig inderdaad. Het valt me vies tegen hoeveel ik van Ivy voor Aelinn kan gebruiken. Ivy zat in hoog zomer in maat 80 en Aelinn nu net dus de zomerkleren heb ik geen moer aan. Kijk wel ff op mp voor een paar broeken er bij. Ivy dr broeken en shirts van vorig jaar past ze een paar dingen nog van maar moet moet nog wel wat bij en ze hebben allebei een winterjas nodig. Koop alles gewoon in etappes.
Zit ff te dubben of ik het wel red om Ivy lopend te gaan halen. Wil eigenlijk niet met de auto voor zo'n kort stukje en met goed weer. De fiets durf ik niet zo goed meer nadat ik met Ivy gevallen ben. Merk dat met 2 kids er op de boel zo snel uit balans raakt en de fiets al omdonderd met Ivy er in zetten als ik m niet tegenhou. Stom misschien maar vind het eng.
schoonmoeder in de bocht weer. Die belde mij een week voor aelinn dr verjaardag om te vragen in wat voor maat ze zat. Ik zei dus 80 maar koop dan maar 86 want van 80 heb ik genoeg (toen wist ik nog niet dat ik toch te weinig had). Ben ik die nieuwe kleertjes net aan het opvouwen, zie ik dat ze 74 en 80 dingen heeft gekocht Hopen op nog een paar lekkere dagen, dat ze de leggings 74 nog aan kan als het nog past. Waarom bel je dan als je toch niet luistert.
sann: dikke knuf! ik ben net me de fiets naar mijn sm geweest. Toen kregen we het over sinterklaas en dat ik een winkeltje voor mika wilde. MAar dat ik eerst eigenlijk een keukentje wilde maar dat leon dan niet echt wou, dus zei ze (Weer) van ik heb hier boven nog wel een keukentje staan wat ik gekregen heb en dat gebruiken we hier niet omdat ze buiten in het huisje een keukentje hebben, mag je wel meenemen als je wil..*zucht* nee ik wil er eentje hebben zoals ik dat wil .
Heeft iemand hier een idee wat je in de buurt van Meerkerk kan doen? C.hris en ik gaan daar vrijdag heen (dus niet naar Oosterhout helaas, want die was vol) maar heb eigenlijk geen idee wat er te doen is
Ze bood het iig aan. Je kan toch gewoon zeggen dat dat niet is wat je voor Mika naar op zoek bent. En als ze daar een probleem mee heeft is het haar pakkie an.
Ik zat al te kijken maar Meerkerk is maar een klein plaatsje en dit weekend zeker niks te doen. Misschien in de buurt van Gorinchem? Je kan wel hele mooie wandel/fietsnatuur vinden daar in de directe omgeving.
Weet je of er ook ergens een goed betaalbaar restaurantje zit? Of iets anders wat we met zn tweetjes kunnen doen? Wokrestaurant / bbq grill restaurant / bioscoop in de buurt?
Restaurants in de buurt van Meerkerk Misschien degene met goede recensies bekijken en dan naar hun website of je het wat lijkt? De meeste hebben hun menu met prijzen online staan. Denk dat de dichtsbijzijnde bios ook in Gorinchem zit.