Wil nog steeds niet zeggen dat ze verstand van kleding maten heeft. Misschien heeft ze meer gelet op wat leuk was (in haar ogen).
@Daantje: het is op zich wel lief dat ze het aan bied. Idd gewoon aangeven dat je liever een ander soort keukentje hebt. @KK: gaan jullie lekker samen een weekendje weg? Hoe gaat het op school? Ik ben hartstikke op. Ivy heeft werkeleijk alle energie uit me getrokken. Die was zo belachelijk dwars. Met als klapper toen ik dr poepluier wilde verschonen en mevrouw zich telkens weg draaide, met dr benen schopte en ondertussen gillen van de lach. Hoe bozer ik werd hoe harder zij ging lachen. Ik voelde me steeeds verhitter worden en was er echt heel na aan toe om dingen te doen waar ik spijt van zou krijgen dus ben op de wc af gaan koelen en uit gaan huilen en toen verder gegaan. Waarom doet ze nou toch altijd zo. Mn geduld raakt dan zo op dat ik merk dat ik dr een stuk ruwer beet grijp dan normaal en dat vind ik vreselijk van mezelf. Pffff begin alweer te brullen. De pit is te vroeg geweest, heb dr nu nodig. Sorry voor dit gezeur en geklaag weer
Dat heb ik ook als ik geen fut meer heb door de vermoeidheid of pijn in mijn rug. Dan snauw ik ook sneller tegen de kids of pak ze net iets harder bij een arm vast. Denk dat dat mens eigen is. En als er iemand is die vol blijft houden dat dat hem of haar nooit gebeurd dan geloof ik dat niet. Je hebt het goed aangepakt door weg te lopen want je had je ook kunnen laten gaan en dan had je er nog meer spijt van gehad. Heb je het er wel eens met Ivy over gehad dat je je nu niet lekker in je vel voelt? En dan op een manier die zij begrijpt? En nogmaals je klaagt niet, je voelt je ten einde raad.
Urinetest van Maarit was negatief maar ze gaan het wel op kweek zetten. Misschien heeft ze een buikgriepje (zonder spugen of aan de dunne te zijn).
ja, heb het er wel eens over gehad in de trant van dat mama een beetje verdrietig is en nog verdrietiger wordt als zij niet luistert maar het dringt niet echt door geloof ik. Ze is ook absoluut niet onder de indruk van mijn tranen
Misschien moet je het niet over verdrietig hebben (want dat is in haar ogen maar even) maar over dat je je niet lekker voelt. En pak daar een moment voor dat je niet aan je tax zit maar er tussenin. Je zou kunnen vragen of ze je wilt helpen door te luisteren enzo. Dan eindig je het gesprek met een dikke knuffel en zeg je dat je van haar houdt.
ik ook niet. Als ze zo'n bui heeft is ze gewoon helemaal door het dolle heen en niet meer voor rede vatbaar. Ik probeer ook niet over de ook te raken want heb het idee dat ze dat juist erg grappig vind maarja, dat lukt niet altijd even goed
voor de vakantie merkte ik wat verbetering maar heb het idee dat daar niet veel meer van over is. Op dit moment ben ik het ook weer ff helemaal kwijt en wil ik t liefst gewoon alleen maar weg van alles
hey meiden wat een rust hier, heb niet bij gelezen want daar staat mn hoofd niet naar met de red bull pitch hebben we helaas niet gewonnen. zijn 2de of 3de geworden dus die 1000 euro is naar een ander gegaan. zelf had ik liever van een ander verloren maar goed.... zaterdag heb ik te horen gekregen dat mijn moeder erg ziek was geworden op vakantie en die is vanmiddag met spoed naar t ZH vervoerd heeft in Monaco een darminfectie opgelopen maar leek in 1ste instantie wel goed af te lopen maar is vandaag toch nog zieker geworden. nu weet ik niet hoe t verder gaat maar ik vrees dat ze toch geopereerd moet worden, en daar heb ik nou net geen goed gevoel oer aangezien jullie weten hoe t 1,5 jaar terug met mijn vader is afgelopen. We wachten ongeduldig af en hopelijk snel duidelijk wat er mankeert heb t er best moeilijk mee omdat t hele gebeuren met mijn vader weer naar boven komt ik hou jullie iig op de hoogte.
hier baal ik ook......bijna alle shirts van Rick van vorig jaar zijn te klein en alle nieuwe shirts lange mouw die ik gekocht heb zijn nog (veel) te groot....heb nu alles maar in de wasmachine zitten en doe 't daarna in de droger in de hoop dat het wat krimpt....had eigenlijk geen zin (en geen geld) om weer allemaal nieuw spul te kopen. Hij zit gewoon echt tussen 2 maten in (en met combimaten is dat helemaal niet fijn).....116 is te klein en 122/128 is nog te groot, grrrrr.....(en is het niet in de lengte dan is het wel in de breedte :x)
@Suus: ow jasses wat akelig voor je moeder en voor jou natuurlijk ook. Kan me goed voorstellen dat alles weer een beetje boven komt dan. Sterkte meid en hopelijk gaat het snel beter met haar. Jammer zeg dat jullie geen eerste geworden zijn. Hij was zo mooi! @Ramoontje: balen he als ze er net tussen in zitten. Ivy is 98/104 nu te klein maar 110/116 is nog te groot. En dr broeken 104 worden te kort, 110 past weer wel maar zakt van dr kont. Heb mn goeie stemming niet erug gevonden maar gelukkig wel mn rust en geduld weer een beetje na een wandelingetje dus das in ieder geval wel fijn. Heb iets geks trouwens. nog net op mn hand, tegen mn pols lijkt het wel of er een adertje ontstoken is ofzo. Voelde m vanmiddag pijn doen dus keek en zag echt leek wel een opgezette ader. Doet verrekt veel zeer en voelt hard en inmiddels is het echt een pars-blauw plekje geworden.
Broeken is hier ook lastig omdat ze de maat dan qua lengte nodig hebben, maar in de taille is ie dan veel te wijd. Tegenwoordig let ik er echt op dat ik broeken met knopenelastiek koop (maar dan nog is het niet altijd een mooi gezicht hoor....voor Joost moet ook nog eens een slimfit pakken want anders kan het echt niet ). Heb de shirtjes nu in de droger zitten, morgen strijken en dan hopen dat ze (flink) gekrompen zijn.....En anders moet ik echt van de week op pad voor weer wat nieuws.... Ben je niet stiekem geprikt door het een of ander.....
Ja, hier ook altijd slimfit. Alleen had haar het weekend een nieuwe broek in slim fit aan gedaan maat 110 en die zat op dr benen prima maar op dr heupen en taille verzoop ze er in. Heb wel dat elastiek flink strak gedaan mar toen zag het er niet meer uit en leek me ook niet lekker aan voelen zo'n stuk opgepropte spijkerstof. Toch maar weer een hoog waterbroek gepakt. Heb gelukkig nog de mazzel dat je bij meisjes nog maillots hebt. Geen idee of ik ergens door geprikt ben. Het ziet er niet uit als
Ach, het wordt toch weer kouder en dus weer voor laarsjes, dan ziet niemand dat ze een beetje hoogwater heeft , of je maakt ze juist nóg ietsjes korter voor over d'r laarsjes, kan ook nog .