Ik zal sowieso de klachten goed op tafel leggen.. Vragen om een scan en laten prikken op ontstekingswaarden Zeg er ook bij dat je iemand kent met Bechterew en dat de klachten wel erg overeen komen School ging gister al beter als de vorige keer, alleen heb ik de avond na die tijd altijd onwijze hoofdpijn. Dus ik ga morgen naar een opticien toe om mijn ogen te laten meten en een bril uit te zoeken, want dit gaat niet langer.. Met autorijden, staren naar het bord en staren naar een scherm straks, word het er niet beter op.
Ik ken inmiddels meer mensen met Bechterew en op het familiefeest anderhalve week geleden hoorde ik dus dat een oom van mij (broer van mijn moeder) ook Bechterew heeft. Dus het zit ook gewoon in de familie. En daarnaast een moeder met fibromyalgie en een zus met reuma en een oma met zwaar reuma tel maar uit je winst. Fijn dat het op school al wat beter gaat. Balen zeg van je hoofdpijn. Heb je normaal ook een bril voor dat soort dingen waar je nu tegenaan loopt? En nog een taart vraagje. Is een strik gedoemd te mislukken als je geen tylose hebt of hard deze alsnog vanzelf uit?
Dag meiden, Ben er weer is. Niet echt trouw op het moment, sorry Gister eerste keer naar de therapeut geweest. het is een beetje combinatie van psycholoog en een fysiotherapeut. Gister alleen maar praten, vooral over mijn werk en mijn vader. Ik was daarna helemaal op en ben op de bank in slaap gevallen. Volgende week moet ik weer. Vanmorgen was mijn baas er weer en die vindt het erg goed dat ik nu hulp krijgt en hoopt dat het ook echt gaat werken.
wat de tylose vraag betreft. kan wel zonder, duurt langer. Ik zou dan wel even een stukje spons ofzo bij de lussen doen zodat ze mooi opdrogen.
Ik heb er nu een stukje wc papier tussen gedaan zodat het niet kan inzakken. Maar ik moet nog goed oefenen hoor want vind hem er niet mooi uitzien.
Fijn dat je baas het lijkt te begrijpen en ik hoop voor jou dat je er baat bij hebt. En geen sorry hoor, soms kom je er door de drukte gewoon niet aan toe.
@Senn, 'fijn' dat er meer mensen reuma hebben, dan zullen ze er namelijk dieper op in gaan.. Tenminste, toen bij C.hristian wel.. Zijn moeder en 3 zussen met reuma, zijn oma reuma, zijn oom sinds kort ook Bechterew.. Dus dat is ook familiaal @Christiea, goed van je dat je hulp hebt gezocht zeg! Hier krijg ik waarschijnlijk vandaag iets uit een bakwinkeltje van C.hris.. Hij heeft speciaal eerder vrij genomen om iets voor mij te gaan kopen.. Hij gaat naar een bakwinkeltje toe zei hij.. OF hij koopt een parelmal voor parelranden, OF hij koopt een structuur mat Ik is blij! Verder gister een babytaart gemaakt, want mijn overbuuf is maandagavond bevallen en die taart heb ik gisteravond afgemaakt.. Hier een klein detail van de taart: Bekijk bijlage 184605 En de taart zelf.. Ben niet zo tevreden, maar dat ben ik nooit Bekijk bijlage 184607
Ennuh, oh ja Senn. Ik heb eigenlijk al heel lang een bril nodig, maar doe het nu pas, omdat ik nu veel auto moet rijden en achter de pc moet zitten op het werk enz.
hey hallo sann. goed dat ze toch nakijken waar die hartkloppingen vandaan komen kk mooie taart, en een bril. als je m nodig hebt, heb je m nodig. senn. succes bij de reumatoloog( heet dat zo?) christiea. ook al migraina hier ook lange tijd last van en er medicijnen voor heb jij ook medicijnen voor de hoofdpijn? welke ? hier... een huis vol zieken en ik begin ook weer verkouden te worden:x net een paar dagen voor de wedstrijd, Max zit weer aan de pufjes want hij is weer zo benauwd erdoor Nikita en Jeroen snotteren gewoon ietwat oh en sann Aelinn klimt ook op de bank heb ik begrepen. Durf jij haar nog alleen te laten als ze op de bank zit / staat? hier kan Max ook op de bank klimmen maar hij gaat staan te springen en gek doen en ik ben als de dood dat hij van de bank dondert en vervolgens met zijn koppie op t tafeltje beland hoe kan ik dit nu t beste aanpakken? ik heb geen idee , want de rust is ver te zoeken als ik bijv brood sta te smeren en hij lekker staat te springen om vervolgens zich achter over te laten vallen zodat mama een hartstuip oploopt dus HELP verder gaat t redelijk goed hier. vanavond weer trainen. gaan verder met t nieuwe pomteam en largeteam en kei hard trainen met t nieuwe twirlteam want daar moeten we eind volgende maand al mee op en heb ik er vertruuwen in.....? NEE haha. verder trainen voor min solo onderdelen want heb zondag een wedstrijd in A a/d Rijn en ik weet mijn dancetwirl niet meer oeps haha maar komt goed ga nu even een jongete verschonen waar een groene walm vandaan komt dus ik ben er later weer
Heb ook medicijnen gekregen voor de aanval zelf. Maar bij mij komt/ontstaat het echt door stress, angst etc..vandaar dus de therapie erbij. Ik heb ook veel last van spierspanningshoofdpijn, mijn rug, nek en schouders zijn helemaal stijf en doen pijn. Ik zal is even kijken welke medicijnen ik heb gekregen. Weet de naam zo niet
hier kom inderdaad ook de hoofdpijn sneller op als ik stress of last van hoge drukte heb ik heb sumatriptan tegen de migraine maar is wel goor spul.
@Christiea: geeft toch niks dat je er minder bent. Eerst maar s ff goed aan jezelf denken en opknappen. @KK: wel verstandig om dan nu toch die bril maar s te nemen. Wat een leuke taart joh. Lief dat babytje @Senn: ben benieuwd hoe het gaat bij de reumatoloog. @Susanne: he bah das geen lekker moment om te gaan snotteren vlak voor een wedstrijd. Die arme max heeft het toch altijd gelijk zo erg te pakken he. Zielig. Hmm, lastig is dat he van die stuntpiloten. Ivy had toen het probleem dat ze blijkbaar niet zag waar de bank ophield dus die liep gewoon het randje af. Kreeg ik ook telkens een hartverzakking van. Maarja, je kan ze niet elke seconde in de gaten houden helaas. Als ik naar boven loop voor de was zet i haar nu in de box maar daarstras stond ik even in de keuken de boodkschappen op te ruimen en toen stond mevrouw ook al weer heel blij op de bank. ben de stad in geweest met de meiden. Wat een uitputtingsslag zeg. Begon best goed met de meiden in de wagen. Buiten op het plein wilde Ivy er uit dus mocht ze lopen en dat ging oo goed. Alleen toen we in een schoenenwinel waren besloot mevrouw ineens niet meer te luisteren en sprintte die winel uit. I met Aelinn in de wagen er achteraan gerend en met een fline sprint haar weten te grijpen. Was zo boos van schri dat i zei ben je nou helemaal besodemieterd. pffff, was gelij einde los lopen. heb in ieder geval wel laarzen voor Ivy. Voor Aelinn zag i nis. Allemaal zo lomp voor zo'n lein voetje Sorry voor de onduidelijheid met de missende letter.
@sann. leuke laarsjes. en wat een dondersteen is Ivy ook. hier zijn ze de afgelopen dagen ook bezig om mama helemaal gek te maken. :x alles doen wat niet mag en kijken tot hoe ver ze kunnen gaan en inderdaad Max heeft t altijd meteen goed te pakken en vrees ook elke keer als ik merk dat er een verkoudheid aan komt zetten omdat ik weet dat hij weer erg benauw wordt nu heb ik net een andere arts aan de lijn gehad omdat onze praktijk dicht is ivm omstandigheden en scholing. toch maar even aan gehoord hoe snel de ventolin moet werken en wat blijkt.... t had allang zijn werk moeten doen omdat hij een dubbele hoeveelheid dosis krijgt dan normaal dus hij wilde Max zien maar dan moest ik in 20 min de schoenen aan doen en daarheen fietsen dus dat ging ik niet redden en heb nu voor morgen ochend een afspraak staan wel met de mededeling dat als hij slomig wordt of koorts krijgt hij meteen weer naar de hap moet als Max wel de nacht doorkomt met de ventolin krijgt hij morgen ook nog flexotide ernaast om t toch makkelijker te maken voor hem. ik vind t zo sneu. kan niks anders doen en ik kan t echt niet aanzien steeds zo benauwd en steeds slecht slapen terwijl hij zo moe is weet echt niet wat ik nou nog kan doen voor Max om t zo makkelijk en fijn mogelijk te maken voor hem, maar goed we gaan t merken of t weer een retourtje HAP of ZH wordt vanavond / vannacht
suus: kreeg net via pb een bericht van iemand die mijn banner super geweldig vond . Ze vroeg waar ik de lettertypes vandaan had gehaald . Heb gezegd dat jeroen dat gemaakt heeft. Niet direct jeroen maar meer van de vriend van een forumvriendin . kk: ziet er erg leuk uit hoor! Krijg er wel trek in . En als het moet een bril dan moet het.. ps, dat babymalletje heb ik ook gekocht senn: heb je nog iets gehoord?
Finn heeft ze ook allebei.. Hoop voor Max (en jullie) dat het wat beterder zal gaan en dat hij die pufjes niet nodig heeft.