Ben ik ook weer is. Vorige week was zo druk..heb 5 dagen gewerkt en was helemaal op vrijdagmiddag. Zaterdag is de babykamer opgehaald..voelt raar hoor. Gister de nieuwe kamer van Mees opgezet en het is mooi geworden. Plaats zo een foto. Ook het biscuit vast gebakken en vanavond decoreren. De mini cc's zijn ook klaar voor de traktatie en vanavond alleen de toef er nog op. Mees moest vanmorgen naar het cb maar heb het afgezegd..nu pas 12 sept. Gelukkig eerst vakantie en dan pas weer met nieuwe dingen beginnen.
Hoi meiden. Heb niet bijgelezen sorry. Wist niet meer echt waar ik gebleven was. Geloof wel dat Nikita jarig is geweest toch? Van harte nog Nikita!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Verder niet veel te melden. Ben erg moe van de pillen en alles gewoon dus komt weinig uit me. Zen is nu naar de ikea om een kast te halen om het speelgoed in op te bergen. Hij heeft Ivy mee genomen dus heb beetje rust. Straks komt de pit-verpleegkundige nog. Eens kijken of ik daar wat van mn lamlendigheid bij kwijt kan.
mag donderdag naar de ka. hij heeft wrs netelroos, oftewel huiduitslag. waar het van komt geen idee. hij is er niet heel erg naar onder. beetje hangerig maar verder wel vrolijk dus opzich.... maar goed, donderdag maar ff afwachten!
Hoi meiden. Even een klein berichtje vanaf de camping. Hier gaat het super. Tot op heden een keer geen zieken, klopt snel af want we zijn pas op 1/3, en we hopen dat dat zo blijft omdat Karsten gisteren heeft gezwommen. Alleen een kleine domper dat is van een forum vriendin van hier haar jongste in het ziekenhuis ligt sinds woensdag omdat hij niet meer wil eten. Hij was zo afgevallen en raakte ook af en toe weg dat hij nu volledig aan de sondevoeding zit. Dat drukt aan een kant toch wel op je vakantie gevoel. @Suus, misschien heeft het zo moeten zijn dat wij niet naar Tilburg zijn gekomen. Ondanks dat ik Nikita niet online heb gefeliciteerd, heeft ze wel ons kaartje gehad? En weet je al en cadeau. @Ling, ik zag vorige week de vriezer al vol staan. @Chris en Ramoontje ben benieuwd hoe jullie taarten en cc's worden. @Sann, gooi het er maar uit bij de PIT dame, daar is ze voor. PB je mij even de tijd van aanvang voor aankomende zondag? Verder niet bijgelezen dus ik hoop dat ik verder geen belangrijke zaken heb gemist. Oja toch nog 1 ding. @KK, nog een hele dikke knuf ook nog via deze weg.
Heeft Maarit met 6 weken gehad, je schrikt je rot en in het ziekenhuis dachten ze dat ze Stevens Johnson's had maar het bleek gelukkig slechts netelroos te zijn. Daarna heeft ze het nooit meer gehad.
ja was zeker balen. ik weet t niet. mijn schoonmoeder en schoonzusjes zijn niet ziek geworden dus denk echt aangestoken door opa die donderdag ziek in bed lag met dezelfde klachten. Gisteren heb ik in de auto nog de boel flink ondergespuugd maar daarna is t wel beterder gegaan met mijn maag al ben ik nog erg slap omdat ik in 2 dagen tijd maar 1 beschuitje kon verdragen vandaag gaat gelukkig iets beter. Jeroen is alleen nog aan de race en Nikita lijkt nergens meer last van te hebben en ik ben alleen nog erg slapjes en een rare maag rustig aan doen maar de komende dagen
alsnog bedankt namens Nikita en ze is inderdaad erg verwend en mocht lekker lang opblijven zaterdag avond, maar als ik geweten had dat ze ziek zou worden en niet meer zou slapen had ik haar wel eerder op bed gelegd
Tnx allemaal voor de felicitaties. en senn inderdaad zagen we gisteravond een kaart in de deur liggen van jullie. thnx ook daarvoor. en misschien had t inderdaad niet zo mogen zijn dat jullie kwamen maar we zien elkaar toch snel weer. sann. gooi t er inderdaad maar uit bij dat vrouwtje. misschien heeft ze nog goede tips oid. ramoontje. klinkt als een geslaagde dag. volgens mij hebben ze dat hier nietwas zullen de jongens geslapen hebben na afloop senn. wat een rotbericht dat de kleine van je vriendin in t ZH ligt. zit je helemaal niet op te wachten he om je kids daar te zien liggen hopelijk sterkt de kleine snel aan. ling. beterschap voor justin. christiea. wat zal t raar aanvoelen.... de baby kamer weg nu is Mees echt geen baby meer he. hier mogen we er nog even van genieten gelukkig maar ik zal t denk ik ook vreemd vinden als Max in een groot bed slaapt en we geen babykamer meer hebben verder weet ik t niet meer hier ben ik er weer van tussen. heb nog steeds een beetje hoofdpijn en ben ook erg moe dus ik ga even rustig op de bank hangen. misschien tot vanavond
och jeetje toch....arme Justin. Gelukkig kan je wel redelijk snel bij de KA terecht. Ben benieuwd.....
ow das akelig netelroos. Dat heeft Ivy ook een keer gehad, alleen bij haar kwam het telkens op verschillende plekken heel snel op, dan huilde ze van de jeuk en het branden en dan in 5 minuten verdween het weer om even later op een nieuwe plek te verschijnen. Succes alvast bij de ka
wat fijn meis dat het zo lekker gaat en geen zieken. Mag ook wel s een keertje. Wel akelig van je vriendin zeg Ik pb je nog ff zo
heb toch ff terug gezocht. He bah meis wat naar Nikita en Jeroen ziek op hun verjaardag en jij ook nog s. Altijd al vervelend maar helemaal op zo'n dag
@Susanne en KK: jullie wilden misschien ook naar Ivy dr verjaardag komen? Gaat dat nog door? Dan weet ik op hoeveel mensen ik moet rekenen namelijk. Goed gesprek met de pit gehad. Ze gaf aan dat ik toch echt beter naar mezelf moet luisteren en niet teveel hooi op mn vork moet nemen. Dus niet voor tig man cc's gaan bakken, het halve huis op willen ruimen, veel er op uit enz enz. Ben dus nadat ze geweest was dus toch maar s gaan doen wat ze adviseerde en ben naar bed gegaan en heb anderhalf uur geslapen. Alle visite met de verjaardag van Ivy was ze niet zo blij mee. Veel te veel drukte voor mij nu. Tja, ik ben het er wel mee eens, maar wil de verjaardag toch gewoon vieren dus moet maar. Heb wel afgesproken dat ik het simpel hou. Dus geen moeilijke hapjes, geen cc's bakken maar gewoon een extra taartje kopen. Dat doen we dus maar zodat ik niet al voor het begint op ben. Wat de opname betreft zijn we er wel uit dat we 4 a 5 weken gewoon te lang vinden. Ik wil niet zo lang bij de kinderen weg zijn. Volgens de pit zou het al heel goed zijn om zoiets 1 a 2 weken te doen puur om bij te tanken. Eens kijken wat mogelijk is.
nog even een foto van het bed. De taart komt morgen,krijg hem niet van mijn foon af. Bekijk bijlage 166228
goed dat je naar de pit en jezelf hebt geluisterd en toch ff bent gaan liggen. ik kan me je gevoel erg goed indenken omdat ikzelf ook zo in elkaar zit en pas als laatste aan mezelf denk terwijl t dan eigenlijk al te laat is wbt de verjaardag van Ivy. ik wil graag komen maar t is niet verstandig om naar jullie toe te komen terwijl we allemaal zo wankel zijn op t moment. We zouden vandaag eigenlijk een crazy camper spuiten maar dat hebben we ook afgezegd. Ook moet ik de tilburgse kermis deze week ook voorbij laten gaan helaas maar ik vindt belangrijk om er weer zo snel mogelijk bovenop te zijn dus sorry maar op ons hoef je niet te rekenen