Vandaag gaat het een stuk beter al merk ik. Vannacht had hij nog 39,2C en vanmorgen werd hij wakker met 36.7C. Net na het slapen toch wel weer 38,7C dus net pas zijn eerste zetpil gehad. En Sann toen we gisteren terug kwamen van Ivy's verjaardag had hij weer 40,1C.
Hij is een ietsiepietsie aangekomen . En mijn schoonmoeder zat te slapen (en heeft verder niet veel gezegd, maar goed ik heb me weer van mijn goede kant laten zien denk ik dan maar )
Papa moet maar zin maken, dat moet mama ook wel eens . Joost sjouwt hier ook wat af met de vrachtwagen van McQueen (duplo) onder zijn arm....en zijn loopmotor heeft ook het hele huis alweer gezien vandaag. Leuk toch als ze zo van hun kadootjes kunnen genieten
Ik ken mijn eigen kind gewoon niet meer terug.....echt zo raar.... En of dat nou van 2x osteopaat komt...... Hij zit in ieder geval stukken beter in zijn vel, da's een ding wat zeker is!
Leuke foto's Linnie. Ik ben er weer vandoor. Niels komt net terug van het voetbalmuseum met Sven en ga even horebn hoe hij het gehad heeft. Tot de volgende keer.
Van dat weer word je toch niet goed.........het regent gewoon ALWEER pijpenstelen............gezellig hoor, vakantieman!:x