Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    thnx ramoon

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika heeft 2 dvd's van buurman en buurman gekregen, 2 dvd's van kabouter plop, 2 dvd's van thomas de trein, 3 dvd's van snoopy, een cars dekbed overtrek, cars mega horloge (is een klok voor aan de muur wat op een horloge lijkt) een cars vriendenboekje, een cars t-shirt, een cars tekentafel, klei, en nog meer klei, een kikkerspel, 2 keer bellenblaas waarvan 1 hele grote en 1 die automatisch ronddraait, mega groot stoepkrijt, een fiets, een cars step, een cars helm, een boekje van jip en janneke en nog geld (Verder weet ik het even niet meer.)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mooi hoor. En wat boeit t dat het geen hoogstandje is. Mika vond dat het gaafste van alles blijkbaar en dat is alles wat telt.

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kortom: flink verwend! :D

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ontzettend!

maar ik ga naar bedje toe. Morgen lekker naar dusseldorf naar de kermis en vrijdag avond uiteten!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ze wilde graag dat ik even naast dr kwam liggen (doet Zen altijd) dus ten einde raad toch maar ff gedaan. Werd ze heel rustig van alleen normaal als ik dan op sta is eht gelijk weer mis. Nu ging alleen beneden de telefoon en dat hoorde ze. Ik heb dus gezegd mama gaat even kijken wie er gebeld heeft, ik kom straks weer terug. Het is nu 10 minuten later nog steeds stil dus ik hoop zo dat ze nu gaat slapen.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow, die is goed verwend ook. Lekker veel cars.

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Veel plezier!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Veel plezier morgen en slaap lekker!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Het is nog steeds stil:)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pffff, heb koppijn. Ik ga lekker douchen en dan mijn bedje opzoeken. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    slaap lekker. Hoop dat de hoofdpijn snel zakt.

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen.

weten jullie wat ik gister avond vergeten was... Mika een pamper om te doen in bed! Hoe kan ik dat nou in godsnaam vergeten!! Dus vannacht er een paar keer uitgeweest omdat mika aan het huilen was.. de eerste 2 keer niets in de gaten, en de derde keer voelde ik dat zijn dekbed nat was, dacht eerst van het zweet maar vond dit wel heel erg nat.. en toen drong het tot me door of ie in bed geplast kon hebben, voelde aan zijn kont en merkte dat hij geen pamper aan had.. chips, chips, chips! Alles nat! Mika wakker gemaakt, opgefrist, bed verschoont nieuw beddegoed erop mika pamper aangedaan ;), en een onderbroekje en hempje aangedaan en toen eindelijk weer slapen. Leon heeft overal doorheen gesnurkt dus toen finn om 05.50 kwam heb ik hem eruit gestuurd en om kwart voor 8 werden mika en ik wakker ;). Strakjes finn en mika naar mijn ouders brengen en gaan leon en ik lekker naar dusseldorf kermis, en naar de stad!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: ooow das minder zeg. Arme Mika, dat lag natuurlijk helemaal niet lekker.

Ik had een waardeloos begin van de ochtend zeg. Ik legde Aelinn hier beneden op het aankleedkussen en dacht ineens bah wat stinkt het hier. Had er gewoon een kat gepoept op de vloer. En Ivy had er in gestaan. Heb die dr voeten met alcohol schoon gemaakt zeg, getver. De vloer daar grondig gepotst maar de lucht is nog niet weg. Bah bah bah

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Net met Ivy naar het cb geweest. Ze is 1.02 meter en weegt 15,7 kg. Hartstikke netjes dus. Lengte zat ze dan op de +1 lijn en gewicht een heel klein ietsje onder gemiddeld. Lang en slank dus nog steeds. Ogentest werkte ze niet erg mee. Ze deed telkens die bril af en ging op den duur alles een eendje noemen. Ze was ook door alles afgeleid. Moet dus over 4 tot 6 weken een keertje terug komen voor een nieuwe test en dan zonder Aelinn er bij zodat ze niet allemaal afleiding heeft.
    Zit nu doodmoe e n oververhit op de bank moed te verzamelen om de kattenbakken schoon te gaan maken.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De vouwwagen bevalt prima.
    Alleen omdat we nu op flonders staan staan we erg gebogen in de keuken en dat is niet echt comfortabel.
    Gisteravond toen we in bed lagen liepen er mensen langs onze vouwwagen en die zeiden: Goh wat een mooi ding zeg. Antwoordt de ander, ja dat is een echte Roadmaster.:p
    Ik glim glim in de vouwwagen.:D

Vandaag bijna alles opgeruimd in de vouwwagen en afgebroken en ook de luifel is al schoon en ingepakt.
    Morgen nog de voortent schoonmaken en inpakken en dan de rest opbreken.
    Ben blij dat we het in 2 dagen doen want op het gegeven moment kon mijn rug niet meer.

Straks lekker pizza eten en vanavond heeft Maarit een musical uitvoering van de Lion King.:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Whhahaha, mot er stiekem wel om lachen.:p

Nog van harte met Mika.:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Justin, jij ook nog van harte met je 3e verjaardag!:)

Arinde van harte met je 3e verjaardag vandaag!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten heeft ook nog niet naar zijn loopfiets omgekeken.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geeft niet hoor.:p;)

Deel Deze Pagina