Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, was ik weer ff snel..

Vanmorgen kwam mn zusje rond kwart voor 12 onverwacht langs en die is gebleven tot we gebeld werden door mn neefje dat zn zusje moest diplomazwemmen en of wij wouden komen :D Dus daar zijn we heen gegaan..
    Ze is geslaagd voor B.

Daarna kwam ik op het idee om met de meiden even langs het huis van C.hris zijn ouders te fietsen om te kijken of ze al thuis waren en dat waren ze.. Dus daar zijn we iets langer dan een uur gebleven.. Daarna op de fiets terug en eten gemaakt en nu zitten we nog even op de bank te wachten op papa die even de laptop ophaalt en daarna gaan de meiden lekker naar bed ;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Senna van harte met je 3e verjaardag!:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel succes morgen, en 1 ding tegelijk en vooral niet denken over wat daarna allemaal nog komt behalve dan het eerst volgende.;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ik kan ook helpen hoor.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Feli met je nichtje!:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier een leuke dag gehad al was de ene workshop leuker dan de andere.
    Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker pas weer op 26 juli weer.:p

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat het een leuke dag was! :)

Lekker vooruitzicht he, zo lang vrij :D

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Rustig gebleven hier.
    @KK: gefeli met je nichtje. Gezellig dagje gehad zo te horen.
    @Senn: fijn dat de workshop leuk was. Heerlijk nog maar 1 dagje werken.

Vanavond netjes gekookt, want morgen is al zo'n drukke dag dus wil ik makkelijk kunnen doen. Daarna de meiden nog samen in bad gehad en Ivy dr bed ff verschoont. Wilde die van Aelinn ook nog doen maar die was zo ongelofelijk aan het brullen dat ik dr maar lekker op bed gelegd heb. Daarna de kattenbakken nog even gedaan want die stonken werkelijk de tent uit na die warme dagen. Toen ook nog ff wat opgeruimd en nu eindelijk zitten.
    Damn, Aelinn begint te huilen

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sann hoe was je nacht?

Oh hoor hier alweer iemand een spuitluier hebben! Heeft ie de laatste dagen flink last van.. Zouden het tandjes zijn? Ik weet het niet meer..Hij is er verder gelukkig goed aan, maar hoop dat het morgen over is want anders durf ik nog niet te gaan zwemmen met finn ;).

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh vannacht redelijk tot slecht geslapen. Veel gedraaid en gewoeld, leon was onwijs druk en aan het kreunen/knarsen/draaien weet ik veel wat nog meer.. dus dat schoot ook niet op. Om 3 uur vannacht vroeg ie of ie toch met de auto naar het werk mocht omdat ie last heeft van de rug.. ja nou prima ga ik wel met de fiets, moet alleen zorgen dat sm nu eerder komt anders ga ik het allemaal niet redden.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: vervelend die spuitluiers. Zwemmen zou ik dan voor de zekerheid maar ff niet doen nee. Lekker dat jij nou je moet gaan haasten op de fiets.

Begin de dag al zwaar gestressed. Schiet me net ineens te binnen dat vandaag van 9 tot kwart over 9 de kindjes op de psz een miniexpositie hielden van de dingen die ze gemaakt hebben in het thema gezicht de afgelopen tijd. Alleen ik moet om 9 uur bi het cb zijn. Verdorie, hoe kan ik dit nou vergeten. Zorg maar dat ik er om kwart voor 9 als eerste ben en vraag of Ivy het mij alvast mag laten zien. Vind het zo rot dat ik er nou niet ben dan.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    aaaahh wat ben ik toch een ongelofelijke stomkop. Was die afspraak bij het cb helemaal niet vandaag maar afgelopen dinsdag. Was er verdorie heilig van overtuigd dat dat donderdag was. Word gek van dat chaotische hoofd van me. Nu kunnen we dus pas 26 juli terecht en worden de 9 en 11 maanden afspraak samen gevoegd.
    Heb in ieder geval nu wel de expositie bij Ivy kunnen zien. Leuk om te zien maar het viel me nu ik Ivy zo tussen die kindjes zag enorm op dat ze echt heel erg op zichzelf is en als enige weinig interesse toonde in wat ze gemaakt had.
    Ga maar ff de vaatwasser leegruimen zodat de pannen van gisteren er in kunnen en wachten op de pit

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he balen sann :(. Ik ben ook wel eens een afspraak vergeten omdat ik dacht dat het op een andere dag was ;).
    Misschien heeft ivy er weinig mee met de dingen die ze gemaakt heeft? Mika heeft dat ook wel een beetje hoor.

Met mika was alles prima. Hij weegt 16,7 kg en is 97 cm. Hij ontwikkeld zich helemaal lekker dus mogen niet klagen ;).

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Scheelt voor vandaag iig weer een afspraak en heb je lekker de expositie kunnen bekijken.
    Karsten heeft er ook geen oor naar hoor met wat ze gemaakt hebben. Ook het maken van werkjes of tekeningen vindt hij niks aan.:p

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekkere tijd om dat te melden.:p

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ook nog door de warmte komen.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Novalie van harte met je 3e verjaardag!:)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    de kids liggen heerlijk op bed. Heb van de psz een tas met een treinbaan meegekregen om te wassen. Ze vroegen waar mika graag mee speelde, of van die auto's of een treinbaan.. toen zei ik van doe de treinbaan maar want dat vind mika geweldig. Heb hem al helemaal op de grond liggen en mika heeft er net al even mee gespeeld ;). Heerlijk ;).. Finn trekt zich nu ook steeds vaker aan de box op maar kan dan niet meer gaan zitten. Begint ie dan zo zielig te huilen ;)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

Ook van mij!

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    weet trouwens iemand hoelang spotting kan duren..
    Heb het nu al bijna een week, en dacht gister dat het over was en nu vandaag weer wat donkerbruin bloed verloren..
    Snap er niks van. De pil slik ik op tijd...

Deel Deze Pagina