Lekker om half 7 in de douche en om 7 uur op bed. Is de avond voor mama en dan bedoel ik met een boekje/tv, koppie thee, kuukske d'rbij en beentjes omhoog!
Die vrouw die tegen mn spiegel had aangezeten komt net het schadeformulier brengen. Ga m ff invullen want ze komt zo weer terug
@Sann, leuke houdingen van Ivy Hier gaat het nog steeds niet met Esmée.. Ze voelt zich ook flink ziek.. Heeft nog steeds 39.9 en ziet er flink beroerd uit..
Ik baal als een stekker. Had ik een mooie aanbieding gezien van een elektrische fiets, belt Niels vanmiddag op, is hij gewoon verkocht.:x
't is maar wat je ontspannend vindt natuurlijk (ik word al moe als ik er aan denk dat ik zo moet gaan liggen )
Tja, soms is dat idd echt even noodzakelijk! Wat heb je allemaal besteld? Een vraag trouwens (aan iedereen ), wat is er qua vulling lekker in combinatie met caramel? Heb vanmiddag zelf caramel gemaakt, maar vraag me af waar ik 't mee zal combineren......
Zen belde net ff heel kort want ze hadden grote problemen. Waren er mensen van rolls royce aan boord om een klein lek bij de grote schroef te maken, hebben ze het erger gemaakt. Komt er nu in een straaltje uit. Grote kans dat ze het niet voor vertrek gemaakt kregen dus waren 2 opties, op 1 motor veel langzamer naar de overkant en gruwelijk uit schema komen of niet varen. Ben benieuwd. Ik heb trouwens echt vreselijke last van mn maag. Staat gewoon in brand voor mn gevoel, beetje misselijk en maag komt ook de hele tijd op. Rennies genomen maar doet helemaal niks. Doet gewoon echt zeer zeg.
das een goeie. Zo s kijken of ik dat nog heb liggen. Zen drinkt dat altijd maar weet niet of er over was