Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    In combi met de pil zou ik het niet weten.:)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook van ons!:)

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Novalie van harte grote meid!
    Bedankt voor de lieve felicitaties.....Vandaag is helaas mijn kleine man ziek wakker geworden.....nu heeft hij bmr vorige week ma gehad, maar hoesten ga je niet van de prik????misschien een combi?
    San hoe was vandaag therapie?
    Senn fijn dat de workshops leuk waren! Welke was het leukst?
    Xx nina

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Daantje weet niets van pil en spotten sorry! x

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De laatste.:p
    Maar dan weet je nog niks natuurlijk.:D

We kregen een leuke inkijk in wat het DKDB doet en we mochten in de huid van de wijand kruipen en zelf een aanslag bedenken n.a.v. een programma wat we kregen welke de de V.I.P. had voor die dag.

Beterschap voor je kleine ventje.

Hoe vond Senna de cadeautjes?:)

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novalie, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!!:):):)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus nu heb je vakantie: geniet er maar lekker van:D

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het niet kunnen zijn dat Ivy weinig enthousiasme toont omdat ze dat bij jou ook weinig ziet? Door je PND zul je waarschijnlijk weinig enthousiasme en vrolijkheid laten zien, waardoor zij dat voorbeeld nu weinig ziet. Kinderen imiteren toch vaak hun ouders en laten gedrag zien wat ze zelf ook zien bij anderen. Dus ik denk dat als het straks met jou beter gaat, dat het dan bij Ivy ook vanzelf allemaal meer gaat leven!!!! ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dit zo neerschrijf...:)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus je houd de trein de hele vakantie thuis:p

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu lekker vakantie:D
    Ben er ook wel echt aan toe. Kon me vandaag op school amper vooruit brengen en ben gewoon hartstikke zat. Maar dat kan ook wel van mn ongi komen. Had er dinsdag al moeten zijn en is er nog niet, maar vandaag echt zo'n off-day en net al buikpijn, dus komt vast vandaag of morgen. Wel beetje balen, want ik had juist gehoopt dat ik het ergste al gehad had voor we weggingen...maar nee dus. Is ook elk jaar het zelfde liedje:x
    Vanavond gaan we alvast wat spullen bij elkaar zoeken voor de vakantie en dan morgen de rest inpakken. Morgennacht gaan we dan rijden rond 01.00 uur!!!!

11. @Linnielin, kan je dan niet zo'n pil halen bij de dokter, dat je iig op vakantie niet ongi bent? Deed mn schoonzus ook altijd ;)

@Sann, idd wat Linnielin zegt, misschien dat Ivy daardoor wat minder enthousiast is?

@Senn, lekker vakantie!

Verder weet ik het zo ff niet.. Wij gaan morgen een weekendje weg.. Heerlijk! Heb er erge zin in en E.smée ook.. Zij gaat morgen eerst nog naar de psz, zodat wij nog boodschapjes kunnen halen en nog inpakken en dan als ze thuis is, broodje eten en dan ervandoor! :D

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    pfffffff ik zit!!!

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Senna nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! hopelijk heb je mooie kadootjes gehad!!

Novalie van harte gefeliciflapstaart!! en hopelijk droom je nu van al je kadootjes!!

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ben eruit hoe ik het ga maken. maar nu nog doen...en ik heb geen vriezer meer extra dus ga nog maar snel eentje aanschaffen. moet ook nog een taart voor mijn vader maken dus die ga ik dit weekend vast maken. zometeen de cake en morgenavond versieren en dan zaterdag bij mijn ouders in de vriezer. tis niet anders, want anders heb ik geen tijd voor justin zijn taart......pfff wat heb ik me ook op mijn hals gehaald!!!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ga ik zeker doen.

Jij ook een fijne vakantie!!
    Ga je weer naar Zeeland?:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel plezier van het weekend!:)

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    fijne vakantie allemaal die het hebben!! ik zal wel weer netjes mijn werk blijven doen, zwoegen tot ik er bij neer val, en s avonds in elkaar storten op de bank! maar he, je hebt luxe paarden en werkpaarden!! :p :p :p

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wil je mijn reserve sleutel dan gooi je het toch bij mij in de vriezer, ik ben er toch niet.:p

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat bedacht ik me vanavond pas, maar ja, dat gaat natuurlijk niet meer lukken. Want zo te merken duurt het niet lang meer voor het doorzet;)
    En ik was na de bevalling steeds precies op tijd, dus ik had echt gerekend op dinsdag. Ach ja, het is niet anders:)

Veel plezier met jullie weekendje!!!!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar als jij vakantie hebt dan zijn wij allang weer aan het werk.:D

Deel Deze Pagina