Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat Aelinn het zo goed doet.:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hahahaha, lekker hoor een stukje vlees bij de spinazie.:p

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed van je!:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En is de pizza erin gebleven?:)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    yep, alleen blijf flink maagpijn en branden houden. Hopen dat die losec snel gaat werken.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wonder boven wonder is het best goed gegaan met aelinn bij de gastouder. In het begin nog wel wat huilen maar uiteindelijk heeft ze gewoon op de grond en al gezeten en wat gespeeld. Als ze dr maar verder een beetje in dr eigen ruimte met rust lieten. Was heel verbaasd om dr zo rustig op de grond te zien zitten. Door Ivy werd ik begroet alsof ik een jaar was weg geweest:D

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn zo, is het de volgende keer weer ietsjes minder moeilijk ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zal je dan wel weer goed doen.:)

Balen zeg dat je nog steeds zo last hebt van maagzuur.:(
    Hoop voor je dat dat andere middel snel zijn werk gaat doen.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoi Nina, hoe gaat het met je broer en bij jullie?

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hoorde net nog zoiets triest. Mn nicht, Senn jij hebt dr gezien vorige week, heeft al jaren een eigen paard. Nou is een maand of 2 geleden een tumor in zn mond geconstateerd. De dierenarts gaf m toen nog maar heel kort maar wonder boven wonder knapte ie toch weer op en at weer goed. Alleen nu gaat het dus echt bergafwaarts. Doordat de tumor steeds groter wordt wordt de boel verdrukt. Door 1 neusgat kan hij al niet meer ademen en door de andere nog een beetje. De dierenarts is er weer bij geweest en heeft gezegd dat mn nicht er verstandig aan doet om deze week het besluit te nemen om m in te laten slapen want dat ie anders op een gegeven moment zou kunnen stikken. Ze is dus alleen maar aan het huilen en denken wat ze nou moet doen. Hij eet nog heel goed en lijkt ook best in goeie doen maarja, wat er daarbinnen zit is foute boel natuurlijk.
    Zo'n moeilijke beslissing. Dat paard is dr leven.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sneu hoor.:(
    Wens haar maar sterkte.
    Ik denk dat ze de beslissing moet nemen in het belang van het dier.
    Hij kan nog goed ogen maar paarden laten niet zien dat ze pijn hebben.
    Ze kan helaas niet zien hoe hij zich van binnen voelt.:)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik denk ook dat ze er goed aan doet om m te laten gaan nu het nog waardig en enigszins pijnloos kan. Maar die beslissing kan ze helaas alleen zelf nemen en dat valt niet mee.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    grrrrrr probeerde ik gisteren in de webwinkel van Z8 (kinderklerenmerk) een rokje en een jurkje te bestellen in de voor-uitverkoop maar de site liep telkens bij het afhandelen vast. Dacht probeer het morgen wel opnieuw. Is de webwinkel gesloten ter voorbereiding op de echte uitverkoop. Zal je zien dat ze dan gelijk uitverkocht zijn. Ben helemaal niet van de merken maar vind dit gewoon zo superleuk.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou het dan straks gelijk weer checken.:cool:

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen,

gister is leon gebeld door de ouders van milou of hij wilde assisteren met het geluid en beeld.. Ze hebben vanavond een herdenkingsdienst waar wij ook naar toe gaan, maar er moest iemand het geluid en beeld doen ivm wat ze willen laten zien en horen van milou. En ze wilden het liefst niet iemand van de familie dus vandaar. Morgen moet leon dus ook naar de crematie om dat daar te regelen.. weet alleen zelf niet of ik daar naar toe ga, al heb ik haar wel jaren bij de dansmarietjes gehad en daarna nog een aantal jaar in de showgroep..

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goeiemorgen senn!

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    weet even niet wat te doen. Ben nog ontzettend moe en wil eigenlijk nog terug naar bed.. Mijn moeder hoeft deze week en volgende week niet op te passen en wilde haar eigenlijk vragen als ze vanmorgen niets heeft of ze vanmorgen de kids zou willen hebben.. zodat ik even wat bij kan tanken.

Van het weekend hebben we een weekendje met de ouders en zus en schoonbroer en kids van leon.. Heb er zo geen zin in!
    Ben benieuwd hoe ze dat willen doen met slapen aangezien we of met leon zijn zus en schoonbroer op de kamer moeten en dan de kids samen, of wij bij de kids op de kamer.. zullen korte nachtjes worden dat weet ik wel.. En ze willen naar irrland, dat is een hele grote speeltuin met heel veel mais ;). Maar weet dat finn dat niet gaat trekken omdat hij nog op zo'n 3 slaaptjes zit overdag.. en als hij zijn slaap niet krijgt gaat hij het hem op het brullen zetten.. Ach ja we zullen zien ;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die beslissing kan je alleen zelf maken meis.:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hoe vroeg waren de heren dit keer wakker?

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou haar gewoon bellen, nee heb je ja kun je krijgen toch?;)

En het weekend, je zal merken hoe het gaat en als het niet gaat dan taaien jullie toch af?:(

Deel Deze Pagina