ja, ik weet het, alleen de stap is zo moeilijk. heb er ook zo'n hekel aan om toe te geven telkens dat het niet gaat. Komop zeg, Aelinn is bijna 1, het wordt nou wel s tijd. Maar goed, de luierts is gepakt en mn haar is geborsteld. Nu zo de meiden nog wakker maken. ow barst, realiseer me nu pas dat ik niks t eten heb voor vaanvond op mn werk
Gesprek op mn werk gehad en was een goed gesprek. Ze was heel begripvol maar maakte zich vooral heel veel zorgen. Hoe langer ik er over nadenk hoe meer die opname verstandiger gaat lijken. Zij zei ook er moet iets gebeuren meid want dit hou je niet veel langer vol en daar heft ze gelijk in. leek haar beter om gewoon nu al niet te gaan werken dus zit een beetje met mn ziel onder mn arm tot ik 7 uur de meiden ga halen. Moet wat dten maar vind dat maar niks in mn eentje
Het record van 40,5C op de camping heeft hij dus verbroken. Ik hoop dat de ab snel aanslaat, mits het natuurlijk bacterieel is. Heb me afgevraagd of het misschien van het varen van afgelopen vrijdag kan komen. De wind op zijn oren enzo.
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Is dit die zelfde leidinggevende die eerst zo onbegripvol was? Nog een uurtje dan kan je de meiden weer gaan halen. Misschien even een blokje om?
@Sann, goed dat je het toch hebt aangegeven en fijn dat je leidinggevende zo begripvol was @Senn, bahhhh... K.arsten alweer koorts En hoe! Pffff... echt niks aan zo!
hier staat een huis met heerlijke tuin leeg...... Fijn dat ze op je werk eindelijk eens begripvol waren....
@Senn: fijn dat julile toch nog lekker een weekendje weg kunnen! @Kwebbels: gecondoleerd met het verlies van je oma! @KK: hoe is het nu met je rug? Heb verder wel alles gelezen, maar niet onthouden *oeps*. Heb de middag heerlijk met de jongens in de tuin door gebracht. De waterbaan erbij, kleertjes uit en spelen maar! Ik had het potje buiten gezet voor Joost om op te plassen, maar die presteerde het tot 3x toe om op nog geen halve meter van het potje te gaan staan plassen.....*zucht* Hij vond het maar niks dat het gras aan zijn voetjes en zijn kontje bleef plakken, hahaha, was wel een grappig gezicht.....en een lol dat Rick had met proberen de grassprietjes weg te spuiten met het waterpistool .
@Ramoontje, het is weer erger geworden..Zo erg zelfs dat mn benen er ook zeer bij beginnen te doen Ben soms gewoon misselijk van de pijn... Bah!
Kom je hier naar toe. Gaan we samen gezellig wat leuks doen, wat wandelen of koffie leuten of net wat.. je kunt ook blijven slapen als je dat wil..
ja, dit is dezelfde Ze gaf zelfs aan dat het haar wat werk btreft dan nog niet eens zo interesseerde maar dat er voor mij gewoon iets moest gebeuren. Heb ik me dus echt in vergist