Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij heeft nog steeds 34,8 en ik moet nu met hem naar de HAP.

Lekker hoor zo voor je weekendje weg.:)
    Maar beter nu dan dat mijn moeder er mee opgescheept zit.;)

2. @Senn, dat is raar zeg.. Hopelijk kom je straks ff met goed nieuws.. Er is ook altijd wat met het ventje he? Hoe kwam je erachter dan dat hij zo'n lage temp. had?

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik kwam erachter omdat hij om 23 uur weer helemaal overstuur wakker werd en ik hem erg koud aan vond voelen. Dus gemeten en daar kwam dus die temperatuur uit.

Ze hebben Karsten dus gehouden en hij heeft de hele nacht onder warme dekens en een warmte lamp gelegen. Alleen die lamp gaat ieder kwartier piepen en die moest ik handmatig uitzetten. Dus veel geslapen heb ik niet max een 1/2 uur omdat ze van 5.30 tot 6.30 uur een tweetal kruiken hebben neergelegd naast hem zodat ik ook even kon slapen. Zijn temp was net 36,8C dus lamp uit en we zijn nu op de speelkamer en gaan over een uur weer meten om te kijken of zijn lichaam zichzelf weer op peil kan houden.

Ik hoop voor de lunch op ontslag dan kunnen we misschien toch nog weg.;)

4. Pffff... wat raar zeg! Ik ga heeeeeel hard met je mee hopen, dat jullie toch nog ff lekker weg kunnen ;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We hebben helaas besloten dat we niet weggaan.
    Stel dat we naar huis mogen, ik heb de hele nacht niet geslapen en vanavond zou het ook heel laat worden. En stel dat Karsten zijn vanavond weer in ene onderuit duikelt dan zit mijn moeder ermee en dat vind ik geen fijn idee.

Niels heeft net het hotel kostenloos kunnen annuleren gelukkig.:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij zijn weer thuis!:)

Wat de artsen nou denken dat het geweest is.......
    Hij heeft deze week zulke hoge koorts gehad dat er dan vaak ook een sterke daling is naar ondertemp.
    Alleen kan het zenuwcentrum zo van slag zijn door die val in temp dat het niet zelf de knop kan omzetten om weer op te warmen.

Hij is nu stabiel met zijn temp en ze verwachten eigenlijk geen problemen meer.:)

Let's hope so.

Ik ga iig na de lunch lekker naar bed.;)

7. Dat klinkt aardig logisch Senn..

Hier is C.hris met Es.mée in de oldtimer van C.hris zijn ouders aan het rijden. Bellen ze net ineens op, of ze bij mijn moeder mag blijven, want daar waren ze even langs. Dus komt C.hris zo alleen thuis en brengt mijn moeder E.smée rond 5 uur thuis :D

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senn....wat een toestand weer zeg!!!!
    Gelukkig zijn jullie weer thuis en lijkt het nu stabiel te zijn!!!
    Wel super jammer van jullie weekendje samen...maar ja...de kids gaan voor he;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gezellig hoor.:)

Hebben jullie samen even met Mausje.:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kids gaan zeker voor daarom kon ik het ook zo naast mij neerleggen, makkelijker dan de verpeste vakantie door de regen.;)

11. @Senn, idd even lekker tijd gehad met M.ausje :D We hebben lekker een eindje gefietst en samen een ijsje gegeten met zn drietjes...

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geen regen?:p
    Hier kan het ieder moment losbarsten.:cool:

Wij zijn nu ook alleen met Karsten thuis.
    Mijn moeder is inmiddels thuis en mijn schoonouders hebben Sven en Maarit meegenomen.
    Zij komen morgen weer thuis.;)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    senn: dat is schrikken van karsten. Gelukkig was hij snel weer op temperatuur! Hoe is het nu met hem?

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: jeetje joh, schrik ervan Karsten een nachtje in het ziekenhuis. Gelukkig dat het nu weer goed gaat. Wel jammer van jullie weekendje maar idd kids gaan voor alles.

Verder niet veel onthouden, sorry. Ben dood en doodmoe. We zijn een dag naar Vlissingen geweest. Ivy en Zen hebben in het water gespeeld en ik liep met Aelinn in de wagen. Had alleen blijkbaar totaal verkeerde schoenen aan of toch zand er tussen gekregen want zit onder de blaren en ook deels kapot. Kon bijna niet meer lopen op het laatst. Dat haalde de fun er wel een beetje uit. Wel nog wat leuks: Aelinn heeft vandaag voor het eerst best lang los gestaan. En ik heb het nog op film ook:)

15. Wat goed zeg Sann!

Hier lekker uit eten geweest met zn tweetjes.. Schoonouders hebben opgepast! Het was leuk en gezellig :D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gisteravond had hij wel weer 36,1C maar met een extra dekentje werd hij vanmorgen wakker met 36,4C.
    Mocht er wel nog 3x uit vannacht dus dat wordt vanavond op tijd naar bed want ben nog steeds niet bijgeslapen.:cool:

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed zeg van Aelinn, kleine meisjes worden groot.:D

Heb je een beetje kunnen slapen na de vermoeiende dag van gisteren?

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je al wat reacties gehad voor M.aus haar verjaardag/meeting?

19. Alleen van jullie...

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mmmmmm.;)

Deel Deze Pagina