Oei...dat is inderdaad weer een hele verhuizing. Nou ja, zolang je je goed voelt is dat prima toch!! Weten de kids het al?
Gelukkig in Frankrijk wel mooi! Wij gaan de laatste week naar Duitsland, dus hopelijk dan ook een beetje toonbaar weer. Er is toch niks aan te doen, en gelukkig hebben we een super voorjaar gehad! Komt vast goed voor zn 18e, en anders, olvarit in een bakje oid.. (Van die reclame haha) "Wilt u ook, dat uw peuter groentes HEERLIJK vind"
Heb net de speelkamer op zolder flink opgeruimd, Dus de comp kamer naar zolder verhuizen is niet zo`n probleem. Onze kamer is grijs, met een barok behangetje, en verduistering gordijnen. Dus daar wilde ik evt met turquoise wat leuks van maken (grijs met turquoise kan voor beide soorten leek me) Zodat ik daar niet totaal hoef te behangen enz.. Dus dan alleen de comp kamer, en die moet nog helemaal, dus verven sausen en behang, gordijnen enz. Maar als het aan mij ligt, begin ik morgen Hou wel van klussen, en leuke dingen uitzoeken Verhuizen vond ik genieten haha. De kinderen weten het ook sinds vanmiddag, en ze vinden het super, vooral Jor, Noof snapt er niet veel van, en dat laat ik eerst ook nog zo, anders duurt het zo lang, dat komt wel, als het allemaal wat vorm krijgt
Tuurlijk kan paars voor allebei....willen jullie trouwens weten wat het wordt? Gaaf dat Jor het zo leuk vind. En voor Noof komt het besef inderdaad later wel!!!
T is niet paars Jah de vloerbedekking, paars met grijs dus.. En dan wilde ik turquoise (of ik vergis me nu, maar ik bedoel, die groen/blauwige kleur haha) in accenten ofzo (nog tijd zat om te kiezen ). Hoe gaat het met jou en je kids trouwens? Al weer over de 6 mnd.. gaat ook hard!! We willen nog niet weten wat het word, maar bij Noof veranderde dat ook 1 dagvoor de 20 weken echo.. al ben ik er nu wel van overtuigd het echt niet te willen weten, en het een verrassing te laten haha
@Anno, met de kids hier gaat het super goed.. Allebei lekker tevreden op het moment.. E.smée is zo goed als zindelijk (alleen de slaapjes nog niet).. M.ausje is een lekker ondernemend meisje geworden.. Aardig pittig tantetje Zelf ga ik in september beginnen met de opleiding tot doktersassistente in Zwolle op het Deltion. Heb via onze gemeente een werkplek kunnen krijgen bij een huisarts
Goed van Esmee!! Ze worden echt snel groot haha, noof is nu ook zindelijk, op het slapen na. Leuk! Ze word 2 alweer toch? Dat is ook wel erg leuk! Hoelang duurt die opleiding? En helemaal mooi, dat je al een plek hebt.
Ja, sorry...ik weet ook niet hoe ik bij paars kom Een verassing dus...leuk Hier gaat het prima!!! Joucke is een heerlijk rustig, gezellig mannetje...huilt eigenlijk nooit en gaat nu hard in zijn ontwikkeling. Sinds vorige week tijgert hij een beetje door de kamer...dus dat is erg gaaf!!! Arinde heeft de ergste peuterkuren gelukkig gehad, is nu bijna zindelijk overdag...en gaat volgende week voor het eerst naar de peuterspeelzaal...waar ze erg veel zin in heeft
Was al even bang dat ik kippig werd Heerlijk! En knap, best wel vlot dan toch? 6 mnd? Ook super spannend! (Ook voor moeders ). En peuter kuren.. die kennen we hier helaas nog wel
Ik zou weer eens even verder, nog boodschappen doen enz! Kom vast binnen kort weer ff langs (Bij houden kan ik niet beloven..) Want tjah, heb nu natuurlijk weer 100.000 zwangerschaps vragen enzo Groetjes!!
Hij is bijna 7 maand...maar inderdaad wel vlot Hier ook nog wel eens kuren hoor....tegenwoordig zijn het meer driftbuien:x...maar niet meer hele dagen strijd zoals we 4 maanden lang hebben gehad
Gezellig hoor! Het is hier best rustig de laatste tijd...dus we kunnen best weer wat leven in de brouwerij gebruiken
Zo, ik ben er ook weer vandoor! Net even een heleboel foto's van de camera gehaald en in de juiste mappen op de pc geplaatst. Verder nog even wat voor school gedaan...maar nu zijn de kids wakker!!!! Tot later maar weer!!!
Niels heeft dan wel een vroege dienst maar dan komen we zodra hij thuis is goed? Had je nog nagedacht over een cadeau voor Max en wat vindt Jeroen leuk?
En mag ik vragen waarom het haast had dat je zwanger moest worden? Als je daar geen antwoord op wilt geven ook goed hoor.
nee ziekenboeg is weer opnieuw begonnen die vervelende tandjes van Max die zo snel achter elkaar doorkomen zorgen ervoor dat zodra iedereen weer beter is dat we weer gezellig opnieuw kunnen beginnen
is prima hoor. willen jullie ook mee-eten die dag? en kado's jeetje. ik vind t zo moeilijk. die kinderen hebben al zoveel en Jeroen die geeft er niet zoveel om in de zin van zeggen wat hij wenst dus vanavond ga ik even na-vraag doen en dan laat ik t weten okay?