Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lekker joh. Heel veel plezier.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik hoop op veel mooi weer, want ik wil voorkomen dat ze hele dagen voor de tv zitten of zitten te computeren....(maar IK heb ook geen zin om hele dagen te vullen met verven, plakken, knutselen etc. :))

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ook hoor. Vond die 2 ochtende per week toch heel welkom.

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    haha alsof ik mezelf hoor praten!!:D

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hehe, mn drukke dag zit er gelukkig op. Op therapie vandaag evaluatie van de afgelopen 11 weken met bijbehorend advies over hoe verder. Ze vinden nog steeds deze behandeling goed voor me, alleen dan wel met een tussenstap omdat ik nu te ver in de depressie zit om er iets mee te kunnen. Opname blijft geadviseerd, maar goed dat moet wel kunnen natuurlijk. Aanstaande woensdag moet ik weer naar de psychiater en zijn verzoek was of Zen dan mee wil komen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
    Was weer knap versleten daarna. Als eten dus maar een frietje gehaald. Daarna werd Ivy helemaal hieperdepieper want die had niet geslapen vanmiddag en was doodmoe. Gelukkig is ze na een boel kusjes snel gaan slapen. Ga nog ff een lief filmpje op mn hyves zetten

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    kun je nagaan dat ze bij mij op het laatste alle 2 (ja Joost ook :D) fulltime naar school gingen...

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    en weer een dag om af te strepen ;), en dat frietje is echt niet erg hoor....hier hebben we vandeweek ook 2x vaker brood gegeten dan normaal (normaal alleen in het weekend en nu ook toen het zo heet was). Het zal wel hoor ;), het heeft voor mij iig tot voordeel dat Joost dan juist goed eet tov warm avondeten ;) :D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Sann, wat een lief filmpje van de meisjes!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja he. Vond het echt een smeltfilmpje

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik vind het prima.
    Ben waarschijnlijk de hele dag thuis druk met inpakken.
    Anders bel je even voor de zekerheid als je een tijd weet.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier nog 1.:p

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier hadden we ook frietjes, moet af en toe kunnen hoor.;)

Ik denk dat het goed is dat Zen mee gaat woensdag.
    En ls ik ook maar iets kan betekenen laat je het wel weten hè.;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    pfffiieeeuuuwww, hoef ik me iig niet schuldig te voelen :D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga naar bed.
    Morgen een lange dag met inpakken dus ga even een paar uurtjes pakken.
    Sven moet wel naar school dus helaas niet uitslapen.:)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er ook vandoor. Nog een beetje was ophangen zo meteen en dan lekker slapen. Voor mij ook geen uitslapen morgen, weekendboodschappen moeten gedaan worden. Bleghhhh, en dan ook nog eens mét de jongens samen. Nou ja, komt goed.
    En dan morgenmiddag met Joost naar de osteopaat....ben benieuwd.

Slaap lekker en tot morgen!

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    slaap lekker en inpakse morgen

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi Ladiesss... hoe is het hier? Er is weer een hoop bijgeschreven zeg :$

Alle kindjes die weer een jaartje ouder zijn geworden: Gefeliciteerd!! :D

Heb een beetje hier en daar bijgelezen maar niet alles :) vergeef me..Iedereen al druk bezig met de vakantieplannen en voorbereidingen lees ik. Hier begin ik ook wel toe te zijn aan vakantie. Nog 1 week werken en dan heb ik 3 weken vrij. En dan de laatste week naar de ardennen met mijn hele familie, heb ik ontzettend veel zin an:D Zijn met zn 16en geloof ik dus word lekker gezellige en drukke boel. Hebben al met de zussen voorgenomen om een lekker cocktailavondje te houden (en de mannen op de kids te laten letten) en een bonte avond te organiseren:D Verder errugggg druk op mn werk. Ga met een collega'tje een vrouwenspreekuur opzetten dus we zijn redelijk druk met de voorbereidingen ervan. Nascholingen volgen etc...Leuk maar wel druk zo voor mn vakantie:) Ook lijkt het of alle patienten vakantiestress krijgen waardoor het af en toe redelijk druk kan zijn op de praktijk. Met I.ndi gaat het prima eigenlijk. Heb vorige week een basisschool gebeld om haar op te geven en volgend schooljaar krijgen we een rondleiding..:) Is dat ook weer gebeurd. Zat er tegen aan te hikken omdat ik niet goed kon kiezen welke school ik moest benaderen.

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    kan je me even je telefoonnummer pb-en....die heb ik natuurlijk niet bij me nu....:)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Kwebbels: fijn dat alles goed gaat. Lekker hoor 3 weken vrij en dan een weekje met de hele familie weg. Hm, school. Moet ik Ivy ook maar s voor opgeven, helemaal niet aan gedacht. Na de vakantie maar s doen.

Gisteren weer bijtijds naar bed gegaan maar lijkt wel of ik alleen maar brakker wakker word er van. Nog geen idee wat ik vandaag ga doen.

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lieve May & Tygo, van harte gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag!

Deel Deze Pagina