Zo weer een anno pagina.. *zucht* sommige mensen leren het ook nooit Zou eens ff mn dochter aan kleden, die was is toch nog niet klaar.. Vannacht wel ok nacht gehad, alleen wat te lang door gekwekt, met Byron, maar jah, t is ook ZO spannend allemaal (nog maar 30 weken te gaan ongeveer whaha)
Owjah, linnie (of hoe je het ook alweer schrijft, ik vergeet het standaard.. sorry) "moeder van Arinde" Veel succes vandaag, met je eerste werk dag na de vakantie! (of ik vergis me, maar ben ook een mega zeef op het moment)
Daan: Balen dat je nog niet zo uitgerust bent... Sann: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, 4 a 5 wkn is inderdaad lang. Ik hoop dat de psych mss nog andere optie's heeft. Ik ben dus niet meer gaan slapen! Ging dat ik naar boven ging nog even bij de kids kijken, lagen natuurlijk weer overdwars en niet onder de dekens.... Dus toegedekt en toen werd Tygo wakker....even tussen ons ingelegd maar ondanks dat ie "rustig" was bleef ie maar woelen! Daarna in zijn eigen bed gelegd maar dat werd feest! De deur moest open blijven en hij liep dus telkens heen en weer!! Dus ik heb niet meer geslapen!! Vanmorgen vroeg waren beide kids erg huilerig en drammerig geen land mee te bezeilen! Ik hoop dat ze straks beide even gaan slapen zodat ik ook even kan liggen want anders wordt het een heule lange dag!!!!
Anno; het lijkt me ook idd spannend een 3e erbij, de hele zwangerschap/bevalling/reilen en zeilen strax met 3 kids maar wel gezellig! Is Ingrid al bevallen van haar 3e??
Pff.. klinkt niet lekker! hoop ook voor je dat ze zo nog ff een dutje doen.. anders word het idd super zwaar vandaag.
Jah, vind het reuze spannend Wel positief hoor! Maar gewoon het verzinnen/fantaseren over de kamer, namen enz enz.. dat kan nu beginnen
Jij was het toch die vooraan stond in de rij voor het geduld?? l Ach... Achteraf, lijkt het toch altijd super snel te zijn gaan allemaal dus hele gerust stelling whahaha
Lekkerr.. en geen film voor ze in de aanbieding? Dekentje op de bank, 12 bakken koffie? En dan vanmiddag lekker het bed in met zn allen?
Je bent ook mn grote voorbeeld... In van die situaties dat ik denk NU NU NU, tel ik tot 10, denk "Hoe zou silla dit aanpakken" En kom weer tot inzicht Lol, hangt.. klinkt lekker Zolang ze niet huilen enzo.. *gaap*
Succes!!! Dan ga ik weer verder met de zolder/ deze kamer opruimen.. O wat een fijne bijkomstigheid is dat toch van zwanger zijn.. die drang naar orde en regelmaat haha.
Whahaha die had ik niet hoor! Slaapje was van korte duur...Lo werd na een uur alweer wakker toen ik NET in mijn diepe slaap was Tygo ligt nog knock-out
Hier is het bij Noof begonnen, en nooit weer weg gegaan.. Alleen word het nu weer erger, word nog zo`n poets miep Of nou jah.. poets, opruim Bah, wakker worden als je net diep slaapt is zwaar verrot! Wel lekker dat Tygo nog lekker slaapt!
de kids zijn hier ook weer wakker, en mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg . denk vanavond lekker in bad en dan naar bed.