Voor de afwisseling eens een dag lekker gewerkt. Heb me echt geen moment verveeld. Zo de kids naar bed doen en dan lekker voor de buis en niet te lang want ik ben nog erg moe van het ziekenhuis avontuur, niet zo zeer het avontuur op zich maar meer de nacht zonder slaap.
Vindt hij vast niet leuk. Dit is toch de dinsdag en woensdag hè in die week? Ik moet je trouwens van harte feliciteren met je zwangerschap namens Ramona. Zij is op vakantie maar het wil daar niet lukken met de internetverbinding.:x
Als jullie nog eens leuk kleding willen shoppen voor niet zo heel veel moet je hier eens kijken. Startpagina Gezinswinkel.nl - korting voor het gezin tot wel 70 procent
Waarom zou hij dat niet leuk vinden? Dat zou kunnen.. Ik weet niet welke dag! Maar als hij jarig is, op een werkdag, dan is hij wel vrij geloof ik.. En anders ben ik wel thuis, met taart
Ha meiden, Gezellige boel hier vandaag Silla: leuk dat je ook weer eens komt aanwippen, gezellig. En wat is Lo al weer groot zeg!!!! KK: Maus heeft inderdaad een heel ander koppie gekregen zeg...leuke foto´s! Wanneer gaan jullie naar het huis van je schoonzus? An: whow...ik heb wel indruk gemaakt op jou zeg maar ik heb wel ervaring met zo´n wrapper. Bij Arinde hebben we dat ding echt een half jaar lang elke dag gebruikt!! Zij vond het heerlijk om er helemaal ingepakt in te liggen. Zeker toen het wat frisser werd (sept-jan) lag ze er heerlijk in. Dat was toen het enige wat ik in de kinderwagen had liggen, dus helemaal geen lakentje ofzo. Bij Joucke hebben we het bijna niet gebruikt, terwijl die juist van januari is...maar die had geen behoefte om zo ingepakt te liggen. Dus ja...het is een ideaal ding...als je kind het fijn vind Sann: lekker dat jullie er nog even uit gaan. Ga je komende week weg? Ik ben ook nog benieuwd wat er vandaag bij de psych besproken is!!!! Senn: dus jullie hebben lekker voor oktober geboekt...super zeg! Hoe is het nu met Karsten....weer helemaal de oude? Zo...hier een druk, maar gezellig dagje op school gehad. Gezellig bijgekletst met collega´s, maar ook een hoop gedaan. De klas is zo goed als af...misschien ga ik nog een avondje naar school om een raamschildering te maken...en voor de rest nog wat computerwerk wat ik gewoon thuis kan doen. Morgen een dagje met de kids naar de caravan van mn ouders...balen dat het niet zulk lekker weer wordt...maar ja...donderdag wordt het nog erger, dus dan morgen maar. Ga nu even filmpje kijken met manlief en dan lekker op tijd naar bed...want ik ben het zat. Tot morgen!!!!
Lin, klinkt als een zéér productief dagje! Nu lkkr relaxen!! Het naar bed gaan is vanavond weer een drama met Tygo, 3 wkn lang stickers plakken en maar 2 avonden (incl afgelopen nacht) dat het mis ging.... Hugo ligt nu bij Tygo in z'n (peuter) bed...dat kan lang duren! De kids hebben het nog gepresteerd om nog na het eten een soort van speelgoed bom te laten ontploffen!!! Dat moet ik dus nog opruimen (Hugh had gelukkig al een start gemaakt), vaatwasser inruimen (en aanzetten is ook wel handughh) maar weetje... IK BEN ZOOOOOO MOE! Gek he?!?!?! ;p
Hier een goede nacht, alleen was mika om 6 uur alweer aan het roepen terwijl hij er pas om 20.40 uur in lag! dus die bij mij in bed genomen en heeft ie nog een uurtje geslapen, om half 7 werd finn wakker dus ik eruit met finn en mika laten liggen. Werd mika wakker omdat ie mij miste . Dus die ligt nu lekker onder een dekentje op de bank. Over een uurtje gaan we naar finn zijn kraamverzorgster waar ik nog steeds contact mee heb. Tis wel een uurtje rijden want ze is verhuisd. Dus ben benieuwd of ik daar kom . Heb geen tomtom dus het moet allemaal op papier.
silla: leuke foto's van lo d'r kamer! kk: leuke foto's van maus anno: uhm je hebt veel geschreven maar tis niet allemaal blijven hangen haha.. het was ook erg rustig hier op het forum haha .
haha finn valt met puzzels en al om . Die lagen in de kast en natuurlijk wilde meneer de onderste hebben dus die trekt ie uit de kast waardoor de rest meekomt, valt meneer met puzzels en al op de grond dus die is nu bedolven onder de puzzelstukjes en platen