Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker dat de klas al bijna klaar is.:)
    Hebben je collegae je taart al gezien?:D

Karsten is weer helemaal de oude, incl. zijn puberbuien.:p

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Was het wel Mika die riep en niet mijn wekker die je hoorde?:D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij snel je foto camera pakken en het vastgelegd zodat je het aan ons kan spammen.:p

4. Goedemorgen!

Hier wel een goede nacht weer gehad.. Alleen nog steeds zo'n last van mn rug.. Kwam er gister achter dat een warme kruik niet helpt.. Dus wou ff naar fysio van sportschool, maar volgens mij is die er in de bouwvak niet... ;)

Ach ja.. Komt wel weer goed :)

Hier gaan we vanmiddag naar vrienden koffie drinken, dan eten daar en daarna bij hun in het dorp over de braderie lopen. Dan gaan we daarna rond 8 uur richting Groningen! Heb er erge zin in! Makro zit er ook dichtbij, ikea ook, dus dat gaan we allemaal ff doen ;) We hebben er wel internet, dus da's wel lekker :p Kan ik het hier nog een beetje bijhouden... ;)

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoi hoi!
    Ja, heb gister reuze met je mee geleefd :p Bedankt voor de info! Hmm, ik weet natuurlijk niet voor de tijd wat voor type kind het is.. Maar ik denk, tenmiste Jor en Noof ook wel, dat het wel een ingepakt type word.. lol.

Fijn dat het goed ging op school, t was voorbereiden dus! Altijd leuk.

Veel plezier vandaag, hoop op een beetje knap weer voor jullie.

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Pff.. Minder.. Noof had er eerst ook super moeite mee.. Maar nu gaat het stukken beter. Gewoon een paar keer streng geweest. Alleen wil ze nu nog wel eens snachts wakker worden, en bij ons liggen..

Hoop dat ze wel goed geslapen hebben allebei! (En jij dus ook)

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Weet je wel, wat een kaartje kost tegen woordig? Daarvoor heb je een schoonmaakster een maand lang! :p

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lief :D Veel plezier! hehe, nou succes dan maar! Heb je bij de padvinders gezeten?? Gewoon de sporen volgen!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :cool::cool::cool: :p :d

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lol FOTO!! haha, zie het al helemaal voor me :D :D

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Minder van je rug! Veel plezier, klinkt gezellig allemaal!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Zow, hier wel een goeie nacht, vanochtend alweer de "klusjes" klaar, afwassen, stofzuigen, bedden opmaken en kamers opruimen, was opruimen, en aanzetten enz enz enz. Denk dat ik zo even met Jor en Noof naar de stad ga, nieuwe schoenen (NEEEEEEEEEE) voor Jor.. dus daar gaat mn humeur dan weer.. Maar hij is ze echt nodig :( ach, MISSCHIEN deze keer meer geluk..

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    En Streetfighter voor de 3ds.. die lijkt mij ZO gaaf.. (Elke gek zn gebrek..) Mario kart en streetfighter, de rest boeit me voor geen meter haha.

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gewoon niemand geweest ondertussen.. Verbazing wekkend.. lol.

Nou, schoenen wonder is geschied, eerste winkel. Eerste paar, gelijk geworden. En streetfighter is idd net zo gaaf als ik had gedacht! Nog lekker met zn drieen wat gedronken en gegeten, was dus gezellig!
    Tot zo ver...

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha denk niet dat jouw wekker mama roept :p

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    helaas ;)

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    whahaha

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier alvast!:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb gisteren voor Maarit schoenen gekocht en wilde ook voor laarzen kijken maar niet geslaagd helaas.

Karsten is volgende week aan de beurt voor nieuwe schoenen.

Dan hebben we het wel weer even gehad.;)

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou ben met veel omwegen daar gekomen hoor ;). Had dus een afslag gemist en dacht de volgende eraf te gaan maar helaas.. mis gegokt ;). Toen maar de bekende weg gevolgd en een plaatsje aangehouden wat leon me opgeschreven had. Heb ik 2 keer links gegokt ipv rechts want ik was in de buurt, ik voelde het :D. Maar na 2 keer vragen ben ik gelukkig wel daar gekomen :D. Was erg gezellig, ben nu net thuis. De kids hebben in de auto wat geslapen, zo schattig! Mika heeft nog 2 cadeautjes gekregen nog voor zijn verjaardag omdat ze niet kon komen ivm werk. Een dvd van thomas de trein ;), en een auto van cars waar hij de wielen zelf vanaf kan halen en erop kan zetten met een schroevendraaier!

Deel Deze Pagina