vanavond lekker filmpje kijken: my sister's keeper. Moet een zeer emotionele film zijn, dus ben benieuwd.
Nou soms wel hoor, alleen dat is wel een wekker die je moet onderhouden. Iig voor de komende 18 jaar.
Heerlijk, of is het bij jou geen drama? Laarzen.. pff.. dat is hier ook moeilijk.. grote voeten en dunne benen, dat kennen de fabrikanten niet
Wat lief! Hoe kwam je dr zo bij, om contact te houden? (Dat zou bij mij niet opkomen haha) Gelukkig heb je het kunnen vinden, en sliepen ze lekker terug weg!
Ik denk niet dat ik er laat in lig, morgen weer werken en daarna ga ik naar Den Haag met Maarit en Suus en Nikita naar K3.
zometeen nog even naar de slager, brood en vlees halen en dan hebben we het weer gehad voor vandaag. Blegh heb gewoon hoofdpijn van het rijden. Heb straks nog maar een extra rondje gereden . Want de kids sliepen zo lekker. Mika werd zo'n 10 km voor thuis wakker en finn die werd toen we net het dorp inreden wakker. Ohh en hoor finn weer een poep (lees spuit) luier hebben..
Daarna lekker rustig aan doen Zie je al helemaal rond rijden Maar jah als ze lekker liggen.. Hmm.. als je het al hoort, dan is het niet best..
Hier geen drama met Maarit, met Karsten wel. Als hij iets anders aan krijgt dan wat voor hem normaal en bekend is dan wordt hij helemaal hysterisch. Vorige keer ging het al beter toen ik duidelijke afspraken had dat hij niet zou gaan piepen. Maarit en Karsten hebben allebei lastige voeten, brede voet en hoge wreef dus kom heel lastig zijn schoenen en laarzen is helemaal een crime.
weet niet, het klikte gewoon goed tussen haar en mij (en haar en mika ) waardoor we gewoon contact zijn blijven houden. ze wilde ook graag nog wat foto's van finn hebben dus die heb ik haar gemaild en meteen de mededeling gedaan dat de buikpijn die ik toen had van de bmm ontsteking kwam. Waardoor ze zich schuldig voelde . En we zijn gewoon contact blijven houden, en mika vroeg wanneer saksika (ze heet saskia ) weer kwam en heb haar gevraagd of ze een keertje zin had om op de koffie te komen. Toen is ze naar ons geweest, en daarna ben ik bij haar geweest en nu is ze verhuisd en ze zou op mika zijn verjaardag komen, maar er kwam iets tussen van het werk dus toen ben ik vandaag maar naar haar gegaan .
:S Noof is hier de ramp niet, die vind alles mooi, en wil alles wel, maar als ik ze terug zet is ze ook niet boos oid. Hmm, dat is ook niet echt handig, hier juist lange smalle voeten allemaal.. Dan passen bijv de sandalen wel kwa lengte, maar niet in de breedte..
haha . tja, ik zal het toch moeten verschonen. is al de derde vandaag, komt leon er weer goed vanaf . Hoop vanavond nog op een spuitluier en dan mag leon dat doen