wow, deel 17 alweer. @Senn: fijn dat je nu in ieder geval goed nagekeken wordt. Hoop dat de naproxen bij jou goed helpt. Bij mij deed het wat mn rug betrof niet veel dus ik gebruik diclofenac. Hoe is het met Maarit, houdt de buikpijn nu weer aan? @KK: wow je bent goed verwend zeg. Zo'n structuurmat wil ik ook erg graag hebben. Wat een boel opdrachten zeg! @Susanne: arme Max. Wat lijkt me dat naar om je kleine man zo benauwd te zien. Weet nog hoe machteloos ik me voelde als Aelinn huilde van de pijn door de reflux. Kon je alles dan maar overnemen he. Ik ben zo mogelijk nog meer versleten dan gisteren. Het lijkt wel of Ivy steeds dwarser wordt. Ze luistert gewoon absoluut niet. Als ik a zeg doet zij b enz enz. Vooral de maaltijden zijn een drama. Ze rent iedere keer van tafel en eet zo goed als niks. Ik ga dus eerdags maar alsnog een gewone stoelverhoger kopen waar ik dr in vast kan zetten want ik krijg het niet voor elkaar dat ze luistert en blijft zitten. Eg vermoeiend allemaal
knuffel voor jou sann. kun je niet op marktplaats een 2de hands kinderstoel kopen? wij hebben er 1 van topmark en is best ruim met een tuigje erin. kun je haar erin vast snoeren en anders de strijd niet meer aan gaan en dan maar zonder eten naar bed toe als ze niet blijft zitten, ik weet niet of je t al eens geprobeerd hebt om de tafel te dekken maar niet voor haar? maar wel aan tafel zetten. misschien werkt het hier uiteindelijk om half 7 bij de hap gezeten met Max. temp liep op en dan moest ik meteen bellen.hij was nog wel wat vrolijk en dat was gelukkig een goed teken. als hij sloom was geweest had hij adrenaline injecties gehad om weer actief te worden en de ventolin geloof ik ook via injectie gekregen dus ik was blij dat Max nog alert was zeg want schrok er wel van. hebben nu Flixotide naast de ventolin gekregen en moeten morgen met de vervangende ha kijken hoe we t gaan afstemmen. hoeveel pufjes per x en per dag en hoelang achter elkaar. Hij vermoed wel dat Max op korte termijn een astma patientje aan t worden is en dat vind ik erg moeilijk om te accepteren omdat ik weet wat Jeroen allemaal mis gelopen is door zijn astma. geen B diploma. slechte conditie en als hij al druk was moest hij extra pufjes enz dus ik hoop dat hij t niet krijgt maar we gaan t merken. doordat ik bij de HAP zat ben ik wel pas om 20.15 begonnen met de training, was op zich lekker en mijn hoofdpijn is er wel minder door geworden maar ik heb wel de solotraining gemist en ik weet mijn dancetwirl niet meer maar moet er zondag wel mee op we gaan t dus zien hoe ik t zondag doe. maar even extra hard trainen haha. ga nu lekker douchen en mijn bedje in want moet er morgen vroeg uit omdat ik om half 10 bij de ha moet zijn. slaap wel allemaal en tot morgen
Kan me voorstellen dat dat erg uitputtend werkt, zeker als je zelf al niet de energie hebt. Maarit blijft vandaag ook nog thuis. Ze heeft behoorlijke keelpijn en wat ik van Niels begreep is de buikpijn ook nog niet over. Heb net weer een Naproxen genomen en ik zie wel of het werkt. Moeten zeggen die van gisteravond heb ik niet veel van gemerkt dat het wat deed maar heb op zoveel houten bankjes gezeten dat volgens mij niks hielp.
'Ik ben 3 en ik wil het niet' Ze leert nu dat ze echt een eigen ik heeft en zelf kan bepalen wat ze wel en niet wil doen. Vermoeiend voor jou, maar voor haar ontwikkeling wel goed Nu is het aan de papa en mama om de grenzen te gaan aangeven, dus nee is nee en zeg haar gewoon dat je na 3 keer waarschuwen haar op de trap oid zet. En dan ook doen. Of tot 3 tellen werkt hier echt heel goed. Dus als ik bij 3 ben en ik kan ze halen dan kunnen ze naar de gang. Bij 2 staan ze al naast je Maar af en toe denkt Mees ook: ja dikke vinger mama ik kom niet. En wordt dan heel boos als ik hem op de trap zet.
Deel 17 alweer stelletjes kletskousen Laatste dagje en dan weer weekend. Morgen heeft Steijn feest op school, dus vanavond voor hem cc's bakken zodat hij wat mee kan nemen. En morgenmiddag zijn fiets ophalen. Had ik eigenlijk al verteld dat hij nu zonder zijwieltjes fietst (na heel veel oefenen ). We hebben een leuke 16 inch 2e hands bij de fietsenwinkel gescoord en Mees krijgt de 12 inch van zijn broer en crossed daar nu op rond. Zijn trike kijkt hij nu niet meer naar om (erg jammer) dus die hebben we maar op mp gezet.
He gatver, hoe is het nu? Mees heeft ook beide pufjes trouwens, maar gebruikt ze alleen als hij ze echt nodig heeft. Maar goed de r zit alweer in de maand, dus ben benieuwd hoe het deze winter zal gaan. Astma zit helaas ook hier in de familie, dus de kans is erg groot.
nu gaat t redelijk. is gelukkig nu de flixotide begint te werken niet zo benauwd meer. heb de ha af gebeld omdat Max eindelijk sliep na een rumoerige nacht hij belt om half 2 op om alles door te spreken dus ik ben benieuwd of hij een onderhoudsdosis gaat krijgen en hoeveel x de flixotide gebruikt moet worden en voor welke tijd. we gaan t merken hij is wel vrolijk en actief en straks gaan we ff een boterham eten die nu ligt te ontdooien
goedemorgen dames! Ben met sm even naar het dorp geweest. Heb een nieuw setje kleding gekocht! Echt super leuk, een licht grijs kort jasje met een roze truitje eronder, een leuk gebloemd sjaaltje erop en een donker grijze wijde rok! Nu alleen nog grijze laarzen . Die wilde ik eigenlijk ook nog shoppen maar hadden geen tijd meer . De pampers van de c1000 zijn echt schandalig, Finn heeft deze pamper nog geen 3 uur aan en hij is er al door! normaal zit ie nog niet helemaal vol, zoveel heeft ie ook weer niet geplast want heel zwaar voelde hij ook niet . Dus finn maar zijn 2de setje kleding aangedaan vandaag..
Klinkt als een leuke combi. Hier zijn de luiers ook echt een ramp en ik ga ze ook niet meer kopen. Denk dat als het op is we overstappen naar het Kruidvat eigenmerk. En het rare is dat hij niet langs de randen lekt maar op het voorvlak zeg maar dat het daar dus gewoon doorheen komt.:x
Zo, goedemiddag! Hier vanochtend een bril uitgezocht.. Is een hele mooie, vrouwelijkere bril geworden van Mexx Mexx 5073 100 - Brillen - Pearle Opticiens Moet alleen morgen nog heen om mijn ogen op te meten, maar dan hebben de meiden een wenochtend op het kdv, dus dat komt helemaal goed
Gisteren ben ik dus met 1 van de katten naar de da geweest. Hij heeft flinke koorts en het vermoeden dat hij een fikse keelontsteking heeft. Nu heb ik voor hem een ab kuurtje en pijnstillers gehad en moet het binnen een dag of 5 beter gaan. Beest kan nog amper mauwen, echt zo zielig. Ik was nu ook voor het eerst bij een andere da praktijk en daar zag ik een deelnemer uit HGT waar we thuis heel hard om hebben zitten lachen omdat hij echt een flater sloeg. En dat was vorige seizoen en dit jaar kwam hij het gewoon weer proberen.
Hij zegt bij mij dtah ij het product niet kan vinden, maar dat kan ook door de beveiliging op het werk komen. Wat denk je zelf dat eruit komt met je ogen?