zal effe mn laatste berichten effe hier posten zo even bij lezen en reageren voordat de grootste stuiterbal hier wakker wordt @ me2.... ik ben afgelopen week bij chirurg geweest, en herstel hangt beetje ervan af, incisie bij de duim kan ie niet normaal maken omdat ie dan te dicht bij zenuwenbaan komt dus die komt aan de 'voorkant' en omdat ie dan over gewricht heen loopt wordt t zoiezo 2 wk niets doen ermee na operatie ivm wondgenezing @ vica.... wat super dat vince normale ontlasting heeft!! goed teken! @ titania... wat jammer dat de bv zo achteruit gaat, maar meis je hebt zo ontzettend je best gedaan vergeet dat niet! wat een superlieve blik van je mannetje op de foto! en wat een lompe opmerking van buurvrouw @vica.... ons meis had de fles binnen 10 minuten altijd leeg, ongeacht wat we deden @ FB.... hier meteen zoutoplossing en anders xylometazoline(als ik t goed schrijf) druppels babydosering, hier teveel risico dat ie anders weer met zn luchtwegen en longen komt te zitten @ luckey.... bha wat een rotopmerking zo over je voeding, ze zal t wel nodig hebben mssn groeispurt oid? @ vica... herkenbaar wat vince in de maxi-cosi doet, doe je verder niets aan, laat maar effe gefrustreerd wezen en dan merken ze t zelf wel @ koeky... dikke knuff, al beetje uit je dippie? @ hapjes.... hier sinds 2 sept elke avond groente.... hij vind alles lekker maar sperziebonen gaan mwa mwa en bloemkool is not done (mssn teveel gegeten tijdens de zs yammmmm) @ me2.... ook al zon lange slungel @ bv.... we gaan richting de mogelijke 6 mnd dip..... hier is de productie laatste weken erg vooruit gegaan, vriezer raakt overvol, ga savonds ook steeds meer kolven en! niet al te hard roepen.... normaal om 2 wk vloeien.... maar zit nu op 2,5 niet en hopelijk langer @ minime..... hier gaat ie nog gewoon in t badje of mee onder de douche.... we laten ze lekker spartelen (klinkt gemeen whahha) @ suus..... hier echte vaste tijden kolven savonds, visite of geen visite en als ik weg ben puzzel ik t erom heen of neem kolf mee gelukkig dat hij geen last heeft van t gordelroos,heb gehoord dat t toch behoorlijk pijnlijk kan zijn @ minime.... wat een kereltje zeg, heerlijke appelwangen @ suus.... ook al zon man, hij lijkt ouder @ luuf..... trouwens niet teveel gebruiken want kan behoorlijk op de longen slaan vertelde de ha me @ vica... hoe bevalt t nieuwe werk? @ mir.... ook al zon mooi knulleke... hij heeft lange winmpers heh? @ FB... wat een vrolijkert en al aardig wat haar ben jaloers whaha! @ hyves en FB..... FB vind ik niet zo, hyves vind ik gezelliger en gemakkelijker @ FB... geweldig filmpje! @ cvm... dikke knuffel.... gha jeetje zeg! wat een getob met alimentatie ect.... en wat een reactie van die ex hopelijk is t snel rond en rust wedergekeerd en dat jullie niet meer hoeven te stressen hoe rond te komen! @ luckey.... leuk idee mini pizza van pitabroodje! ga ik onthouden @ mikija....pfeifer is besmettelijk via kwijl/slijm verder geen idee @ luckey... awww smelt! heerlijk dat sem zo in de weer is met zn zusje @ alieke.... heeft ze baat gehad bij de behandeling van osteopaat? @ brood... ons meis begon dat pas vanaf 8 mnd te eten.... die ging vreselijk over dr nek, bleek bepaalt reflex ver voor op dr tong te zitten met ouder worden groeit dat naar achter dus ik wacht nog effe met brood, vond dat zo zielig @ bijvoeden... had willen wachten tot 6 mnd, maar hij begon ons gek te maken met avondeten dus uiteindelijk na overleg cb begonnen met groente, ging er meteen in als zoete koek en hij is weer tevrede @ mikija.... we lieten t ze eertst uitzoeken tot ze echt te moe waren om zelf nog hun arm onder ze uit te krijgen, dan grepen we in @ cvm hier ook op 6 voedingen p/d en 2x kolven savonds om half 7 laatste voeding en dan gaat ie de nacht door tot meestal een uur of 5/6 om 9 uur kolven savonds en voor ik na bed ga nog even goed leegkolven anders ontplof ik @ fb... jeetje wat naar dat jesley zo van slag af is geweest @ minime... eek daar zeg je wat leidster dag..... ik moet vanaaf gaan knutselen helemaal bij ingeschoten na afgelopen week, alles stond op zn kop wat is ie goed gegroeid! @ buggyinzet.... hij past nog steeds in de bak en anders maxi cosi @ cvm... wat een zorgen, dikke knuffs meis, hopelijk mag het in jullie voordeel uitpakken, duimen draaien! @ bezuinigingen....kgb valt weg kinderbijslag gaat omlaag en opvangtoeslag omlaag @ rumoerige nachten.... hier ook al 1,5 wk... sprongetje ofzo? @ luckey.... ik merk t enorm als ik zelf niet goed eet en drink betreft de bv.... let er ook echt op want was gewent alleen avond eten rest overslaan en te weinig drinken wat jammer dat ze zo onrustig is bij andere... zo word ikke tijd moeilijker @ kolve..... gaat prima zolang ik dus niet aan kolven/voeden denk dus ik zet dicovery oid op als ik kolf ik gebruik nu wel de neuspray voor t kolven, ik rkijg zelf wel tsr.... maar blijkbaar niet dusdanig dat ik 'alle' melk gekolft krijg.... nu heb ik ook behoorlijke boobies en dat maakt t er niet gemakkelijker op met kolven @ koeky... proficiat met je 3jarig huwelijk jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben dr en mnmies wordt wakker wat een timing hier gaat t mwa mwa, kids zijn beide opgeknat gelukkig dat is t allerbelangrijkste! ons manneke gaat knetterhard.... druk bezig met proberen te kruipen, hij schuift nu overal na toeen anders rolt ie zich overal naar toe ben zelf bij de chirurg geweest, zit nu te wachten op oproep voor de operatie bij neuroloog geweest, geen reet mee opgeschoten dus nu morgen afspraak bij ha mn teen gebroken vrijdag nacht, ik klapte op de gietijzeren wieg die niet aan de kant ging, zaterdag met enorme pijn opgestaan, ingetaped geworden op hap zaterdag jarig geweest dus weekend druk hier zijn de 2 stuiterballen wakker, zo effe boodschappen doen nog even spam van onze ondeugd helmaal nog vergeten afgelopen vrijdag was onze bink 70 cm en 8575 gr
Ik spring er hier weer in, hoop weer wat meer tijd te vinden om te internetten, maar dat wordt lastig. Tis hier erg druk en rommelig, heb amper ff tijd voor mezelf helaas, maar dat komt wel weer goed. Met kleine man gaat het gelukkig prima
Abbo Bedankt meiden dat ik hier af en toe even van me af mag schrijven! Zal nu weer gezellig zijn Vandaag begonnen met groente, broccoli, en ze vond het heerlijk! En begonnen met diksap. probeerde eerst een beetje thee vanmiddag maar dat vond ze echt ronduit smerig haha, dus toch maar héél erg verdunde diksap gegeven en dat ging er wel in! Wil het voeden graag naar om de 4 uur brengen zodat ik ook niet meer in mijn pauze hoef te voeden. Niet dat het veel moeite is maar gebeurd best vaak dat ze slaapt als ik kom en dan moet ik haar wakker maken, ook zo zielig. Dus op naar een vaster schema! Vandaag de eerste dag en ging so far so good: 630 bv Slapen 900-930 fruithapje 1030 bv (fles 180 op het kdv) Slapen 1300 sapje 1430 bv (fles 180 op het kdv) Slapen 1730 groente 1830 bv Slapen 2130 bv Wil dan voorlopig zelf nog kolven rond 23 uur als dat nodig is voor de voorraad, ligt er even aan hoeveel ik kolf op mijn werk nu ik tussendoor niet meer ga voeden.
@Cvm, wat goed dat ze de brocolie lekker vond! Thee vinden hier de kids ook niet lekker. Vince is een echte waterdrinker. Daar kan hij niet genoeg van krijgen.. Gek kind hahaha.
Ik ben er ook weer @Luckey: Erg he hoe sommige mensen je haarfijn kunnen doorgronden. Af en toe wel fijn, maar ook erg confronterend! @CVM: Zwaar hoor, ik wens je heel veel sterkte. Samen komen jullie er wel uit! Dikke knuffel! @KGB: Als ik het goed gegrepen heb gaat het voor het 1e kind 50 euro (op jaarbasis) omhoog, voor de 2e minder en vanaf de 3e afgeschaft. @Musty: Wow wat een vent he! @FB: Ik kijk elke dag ook zo uit om weer naar huis te gaan, naar mn 2 liefste mannen en onze 3 katjes! @Hier: zn gangetje, niet veel bijzonders. vandaag op vakantieveilingen een Kappersbon 'gewonnen', dus binnenkort eens een leuk modelletje laten knippen. Ik ben pas nog naar de kapper geweest, maar ik was er niet zo positief over, en was nog duur ook! Ik weet nooit wat ik met mn haar moet....zucht. Vrijdag gaat hubby met zn vader een muurtje uit de keuken breken, waardoor onze woonkamer (hopelijk) ruimer gaat lijken. Ben zo benieuwd! Ik hoop dat ze het niet verprutsen haha. en dan nog wat schuiven met de meubels, is het net of we een nieuwe woning hebben hihi. @MamaMazzelDagen: Volgende week woensdag begint het weer heb ik gelezen. Weet iemand of die 20% korting op ALLES is? We willen namelijk de Tripp Trapp gaan halen, maar ik vraag me dus af of bepaalde merken misschien uitgesloten zijn. Zou ons wel veel schelen
@CVM: Natuurlijk mag je van je afschrijven! We leven met je mee Ik heb Robin ook 2x geprobeerd diksap te geven, maar hij drinkt het nog niet. Ik heb het misschien te zoet gemaakt? Net zoals ik het zelf zou drinken... Maar misschien dat het ook aan de beker ligt. Ik heb een tuitbekertje met oortjes, want ik wil Robin daarmee laten oefenen, maar het lijkt of hij niet weet hoe hij er iets uit krijgt....of dat hij het dus niet lekker vindt. Tips?
Zie link over KGB: Kabinet komt grotere gezinnen tegemoet | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
@Minime, oh fijn zo'n kappersbon.!!! Ik moet ook echt extreem erg naar de kapper. Mijn (inmiddels dagelijkse) hoofdpijn komt van mijn zware haar. Maar heb gewoonweg geen geld om naar de kapper te gaan. Denk dat ik ook maar eens ga kijken op vakantieveilingen. @Tuitbeker, mijn ervaring is dat ze daar nog niet zo vroeg uit drinken. Idd omdat het een andere manier van drinken is en wat moeilijk is voor ze. Maar ja, ik heb maar met 1 kind ervaring . Ik geef het in een klein difrax flesje.
@ cvm.... je mag altijd van je afschrijven, t is ook niet niks! knuff fijn dat de broccoli zo goed ging! hopelijk werkt t nieuwe schema @ bezuinigingen.... t is toch niet normaal meer en maar klagen over vergrijzing.... ja gek heh @ minime.... tuitbeker ging hier ook niet snel....lang een klein flesje gebruikt en uiteindelijk de anti lekbeker van tommee tippee dit ging perfect @jorietje.... super dat t zo goed gaat! @ minimee.... thnx t is echt een beer, loodzwaar whahah merk t goed bv achterop de fiets ect
@Vica: Ja, is wel een goede deal hoor zo'n kappersbon. Ik heb hem voor 9 euro (+4 euro administratiekosten). Normaal betaal ik wel meer bij de kapper! Elke 15 minuten is er weer een nieuwe veilig van de Kappersbon, dus ik zou niet meer dan 10 euro bieden. Volgende ronde, nieuwe kansen Binnen 10 dagen krijg ik de bon thuis gestuurd, en dan maar eens een afspraak maken @Tuitbeker: Ik dacht ik probeer het gewoon Hij pakt vaak zn flesje vast met beide handjes, dus ik dacht dat hij het wel leuk zou vinden als hij zo'n bekertje met oortjes zelf kon vasthouden. Maar drinken lukt nog niet zo goed haha Ach over een tijdje nog eens proberen.
@Musty: Ik heb ook die van TommeeTippee, is lekker klein, dus kan hij makkelijk zelf vasthouden (Dacht ik). Jaaa, MD is echt een BEER! hihi Zul je zeker wel merken inderdaad met de maxicosi op de fiets! Is die maxicosi uberhaupt nog te tillen? En zet je eerst de maxicosi op de fiets en dan Mathieu-Dareau erin? Anders is het bijna niet te doen denk ik toch? haha
nee want ik moet eerst 5 trappen af dus doe hm binnen in de maxi cosi en dan ons meis op de ene heup (trede zijn te hoog voor haar nog)en de maxi aan de andere kant en dan na benee hobbelen en dan 'zwiep' ik hm zo in de beugel heb nog geen idee met welke beker we beginnen bij ons manneke aangezien ie nog steeds alle flessen blijft weigeren en wat we sinds een kleine 2 wk ook echt hebben opgegeven