Werd gebeld door werving en selectie dat ik wat langer moet wachten of ik voor mijn sollicitatie word uigenodigd voor een gesprek want iemand die ook in de briefselectie zit is ziek. Maar ik ben inmiddels ook aan het twijfelen gegaan of ik het moet doen. Morgen heb ik een gesprek met mijn chef over de opleidingen die ik wil gaan doen en ik denk niet dat als ik word aangenomen dat ze mij dan na een maand laten gaan om 4 maanden een opleiding te gaan doen.
@Senn: hmm die kans is denk ik idd vrij klein dat ze je dan al zo snel weer willen missen. Lastige keuze zeg. Alles maar ff goed tegen elkaar afwegen. De was is grotendeels gevouwen en in de kasten. Heb nu nog 2 wassen buiten hangen. Hoop dat de boel nog een beetje droogt want de warmte valt een beetje tegen vandaag. Verder heb ik heel erg niet mn dag. Vanmorgen viel het nog mee maar ben zwaar gekelderd inmiddels. Moe, depri en ben eht gewoon ff allemaal heel erg zat.
Nou de kermis was echt drama. Sven en Maarit gingen in een attractie. Maarit vond het geweldig en Sven was op gegeven moment brullen omdat het te hard ging en hij misselijk werd. Karsten was 1 groot jankdrama. Ik denk net als Sven de harde muziek de vele indrukken, alle lichtjes, apparaten noem maar op dat het too much was. Ze hebben wel nog alle 3 eendjes gevangen wat Karsten ook eerst niet wilde maar het uiteindelijk erg leuk vond. Op het einde nog een bak suikerspin gekocht wat ze zo als toetje mogen. Sven heeft de hele terugweg zitten huilen op de fiets omdat hij bang is dat hij vanavond over die enge attractie gaat dromen. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
heb bij de kruidvat een setje spuitmondjes+flesjes gescoord die nu in de aanbieding waren. (5 flesjes, 1 spateltje en 40 cakevormpjes voor 5 euro..) Het is niet de kwaliteit maar voor dat geld kon ik het niet laten liggen . Nu had ik het idee om voor zaterdag voor mijn vader een taart te bakken, die af te smeren met chocolade ganache en dan op te spuiten..
De kinderen zijn gelukkig gelijk gaan slapen. Eten koken was een drama. Aelinn had ik in de box gezet omdat ze anders de hele tijd aan mn benen hing maar die heeft dus de hele tijd alleen maar keihard staan brullen. Ivy ws in de tuin en klom de hele tijd ergens op en ging dan aan de blauwe regen lopen trekken. Na een paar keer waarschuwen de tuindeur op slot en mocht ze niet meer buiten. dus die ook brullen. Ik dacht toen lat ik gezellig mee doen en stond een potje te huilen in de keuken. één grote gezellige bende dus
Heb je wel lekker kunnen slapen? Soms hè dan is het eventjes te veel als je dan ook je aandacht bij het eten moet houden. Als ik alleen thuis ben en ik moet koken dan zet ik meestal de t.v. voor ze aan, dan hebben ze even een leuke afleiding en ik de rust om te koken.
heb wel redelijk geslapen vannacht. Alleen Ivy ws erg vroeg wakker. Over een uur komt de pit-verpleegkundige. We doen de laatste tijd telkens na een praatje over hoe het gaat iets in huis. Afgelopen keren heeft zij dat spul voor de ramen telkens mee genomen dus beneden zijn inmiddels alle ramen schoon. Ze had gevragd om even na te denken over wat ik nou echt grag gedaan wilde hebben voor Zen thuis kwam maar ik weet het niet. Zou nog wel wat op willen ruimen in de tuin maar dat gaat zo lastig met allebei de kinderen erbij. Maar eens kijken of zij een idee heeft.
Vanmiddag Zen weer lekker thuis Moet met mn blehstemming van de laatste tijd wel heel erg mn best doen om daar gewoon blij om te zijn en niet alleen maar te denken van he bah hij is maar 1 week thuis
Het gaat dus nog niet helemaal lekker sann . Wou dat ik iets voor je kon doen.. Hier een slechte nacht gehad. Mika 3 keer geroepen dat de deken van hem af was, en voelde me kots misselijk.. Nu niet meer gelukkig. Dus het was weer eens een kort nachtje voor mij. Finn heeft gister 3 tandjes door zijn lip gevallen bij mijn ouders. Kon niemand wat aan doen gelukkig.. Mijn vader had een grote plank p de zandbak gelegd en dan liep die schuin naar onder zodat mika met de loopauto er vanaf kon rijden.. maar finn klimde de plank op en die plank die boog ver door dus dat wiebelde lekker. waardoor mika steeds harder ging wiebelen en de plank ineens van de zandbak schoof en finn zo met zijn kin op de zandbak viel.. mijn vader hem meteen opgepakt en een koud washandje er tegen houden. Ik dacht dat het wel mee viel, maar toen ik in de keuken ging kijken was het toch wel iets erger . Zaten er vrij diep in. Gelukkig is het nu dicht.. was wel even schrikken
@Daantje: ach gossie arme Finn. Dat zal flink zeer gedaan hebben.Fijn toch he die periode van vallen en opstaan. Hopelijk heeft ie er geen last meer van. Ik ga maar ff wat was vouwen terwijl ik op de pit wacht. Kan weer s niet zo goed stil blijven zitten. Das toch echt iets heel irritants van de laatste dagen. Lijkt wel of ik alleen maar 1 grote berg onrust ben. Hopelijk kan ik met Zen thuis wat beter relaxen.
Klussen die hier heel lang blijven liggen, zijn deuren eens grondig schoonmaken, keukenkastjes uitsoppen, tuin bijhouden, ramen lappen, op de kasten stoffen allemaal van dat soort klussen. En anders maak je met haar eens grondig de badkamer schoon, doe ik ook maar eens in de zoveel tijd en de rest van de tijd eigenlijk alleen de vloer en het sanitair. Tis maar een idee hoor, je hoeft er niets mee te doen natuurlijk.
bassie en adriaan is er nu op bij telekids . Echt jeugdsentiment.. weet dat toen we op vakantie gingen naar frankrijk had mijn vader een verrassing voor ons.. een cassettebandje van bassie en adriaan . En nu zijn die liedjes van dat bandje erop . Echt grappig! Kan ze nog bijna helemaal meezingen
Wat een boutnacht Daan. Gelukkig is de misselijkheid over. Arme Finn. Helaas gebeuren dat soort dingen.