pff zwaar vermoeiend hoor een kind wat de hele tijd brult en aandacht wilt. Geef hem die niet, maar toch merk ik dat ik er een beetje kriebelig van wordt. Strakjes naar de winkel wat boodschappen doen (had gister weer een waardebon gekregen omdat ik geklaagd had, is de 2de van 25 euro, dan helpt klagen na 2-3 maanden geleden al geklaagd te hebben toch wel ). Verder moet ik nog langs de bank om even geld over te boeken van een aparte spaarrekening. en nog even wat spul halen voor een taart te bakken...heb een wasje in de wasmachine zitten, en straks boven nog wat opruimen.. en dan heb ik vandaag al veel gedaan.
en dat na een nacht met 4 uur slaap.. eerst eruit voor mika, toen ging leon eruit omdat ie naar de wc moest en die bleef maar op de badkamer dat ik maar eens ging kijken, vond het zo lang duren... wat ie nu allemaal gedaan heeft weet ik niet maar die kwam pas rond half 3 naar bed en ik kon al vanaf dat hij opstond niet meer slapen, uiteindelijk tegen half 4 in slaap gevallen om om half 5 weer wakker te worden van mika, en toen tegen 6 uur aan weer en mika wilde niet meer slapen! vond het net iets te vroeg dus bij ons in bed genomen en leon moest er natuurlijk uit om te gaan werken dus hij heeft mika mee naar onder genomen. nu hoop ik dat hij vanmiddag wel wat wil slapen, denk dat ik ook hard mijn rust nodig heb.
@KK: lekker ff een dagje vrij. Het is er fantastisch weer voor. Geniet er van. Ivy is weer op de psz. Ze had er weer zin in. Dacht daarna gelijk ff samen met Aelinn boodschappen te doen maar gewoon geen enkele parkeerplaats te vinden. Tis hier op donderdag markt dus de halve parkeerplaats bezet. Ben wel gewend dat het dan druk is maar nu was het echt belachelijk. Ben dus maar naar huis gereden. Doe vanmiddag wel boodschappen dan. Nu lekker ff relaxen nu zowel Aelinn als Zen slapen.
Jep, t gaat allemaal niet zo als ik wens En dat frustreerd me Nog steeds kots misselijk, Totaal geen energie enz. Maaar ja, klagen kom ik ook niet verder mee Dus doe het maar niet haha. Hoe is het bij jullie?
Zie verhaal aan Senn Ah, faceboooken doen we nu ook he Knap van haar!!!! grote meid alweer aan het worden.
@ kk, lekker een dagje vrij! @ Daantje, druk bezig goed zo, t is ook wel lekker weer om bezig te zijn. @sann, vandaag naar de efteling? Lekker!! Wel in de phyton gaan he Hier draait de 2e was ook alweer van vandaag, kan ik hem zo lekker buiten ophangen. Eindelijk weer normaal wasmiddel, werd kots misselijk van de oude, vet stom hij zou vast niet stinken, maar ik vond het vreselijk. En verder, ik ben eigenlijk nog kleding nodig.. Een creatieve oplossing, denk dat ik maar van die bolero dingen haal.. lange shirts heb ik namelijk zat. Dan kom ik de winter vast door. Maar ik heb niet zo`n zin om met noof te gaan.. drama.. en internet shoppen is niet handig, want dan kan ik niet passen
Beetje mislukt relaxochtendje. Aelinn was na 3 kwartier alweer wakker maar is nog helemaal niet uitgeslapen dus lekker veel aandacht vragen.
haha aelinn heeft mn ontbijtbord in de vensterbank ontdekt en staat er nu met een stralend koppie hageltjes van te snoepen.
Oehh heb misschien 2 opdrachten voor taarten binnen . 1 vriendin waarschijnlijk wel, en die ander wilde nog even nadenken .
Sann: balen dat aelinn alweer wakker is.. Hier is Finn nog steeds wakker . Zijn net terug van de winkel en heb net de boodschappen opgeruimd. De was hang ik zo wel op. Haha Finn is Stevie Wonder na aan het doen . Ziet er zoo grappig uit!
KK: fijn dat je het zo naar je zin hebt met je school en werk! En nog druk ook dus, omdat je nog 4 taarten moet doen! Sann: fijn dat Zen weer thuis is! En morgen heerlijk naar de efteling...veel plezier alvast! En wat een stoere Aelinn!!! Daantje: leuk 2 taartenopdrachten, hopelijk gaan ze beide door. Wat voor iets moet het worden dan? Ga je nog even plat vanmiddag, of even lekker in de tuin zitten? An: balen dat je niet zo lekker bent. Duurt lang dan he! Kun je niet een keer alleen gaan shoppen als Byron ook thuis is? Senn: geniet van je personeelsdagje vandaag....ben wel erg benieuwd wat jullie geregeld hadden! Zo...dat is wat er is blijven hangen bij me. Heb de laatste dagen niet veel tijd gehad, dus vandaar. Vandaag al 2 wassen gedraaid en opgehangen, appeltaart gebakken, badkamer goede beurt gegeven en wil straks nog de zolder opruimen en schoonmaken, want volgende week komt schoonzusje voor 2 weken logeren. Heb besloten om geen marsepeintaart te maken voor manlief, want we zagen beide wel in dat het dan stressen zou worden deze week en daar hadden we allebei geen zin in. Vandaag dus maar een appeltaart gebakken en dan morgen nog 2 taarten maken (een sinaasappel-rodewodka taart en een limoenkwarktaart). Met de kids gaat het goed. Merk dat Arinde er nu beter tegen kan als ze een keer een middag niet slaapt. Zaterdag en gister heeft ze smiddags niet geslapen, nou, er was weinig van te merken. Eigenlijk vind ik het wel lekker als het niet meer perse elke middag moet, want de middagen zijn altijd zo kort. Maar nu ligt ze er wel lekker in, want dan kan ik nog even wat doen! Joucke hebben we van de week een paar keer echt zien kruipen. Eerst tijgerde hij nog, maar nu gaat hij steeds vaker echt kruipen. Het avondeten gaat ook langzaam aan iets beter. Hij wil alleen maar uit het vuistje eten, maar dan gaat het wel redelijk. Hij gruwt niet meer van alles
sow gewoonn na linnielin niemand meer geweest?! Hier een redelijke nacht. Heb weer zo raar gedroomd snap er niets van . Eens bedenken wat we vanmorgen kunnen gaan doen..
Hier geen lekkere nacht gehad. Gisteravond met Joucke naar de HAP geweest want die was met z´n oog op de rand van de tafel terecht gekomen, dus er zat een snee net boven z´n oog. Gelukkig kon het gewoon gelijmd worden. Maar daarna zat ik nog zo vol adrenaline en met drukte in mn hoofd voor alles wat ik vandaag moet doen, dat ik de eerste helft van de nacht elk half uur heb gezien Hij was zelf trouwens wel erg stoer, hij huilde allen even toen hij gevallen was, maar terwijl de arts bezig was had hij dikke schik...de scheet Nu is Arinde op de psz en ga ik met de 2 taarten aan de slag. Daarna het huis nog aan kant maken voor de verjaardag morgen en als ik tijd over heb alvast strijken ofzo....
pff linnielin dat is wel even schrikken ja! hier een licht productief ochtendje: vaatwasser aangezet, gestofzuigd, gedweild, en achter 1 raam gewassen en heb ook geen puf of iets om de rest van de ramen te doen, de kids werken niet mee en ze werken op mijn zenuwen op dit moment. Ze zitten allebei buiten in het campingbedje te spelen. Heb ze maar een koek gegeven uit frustratie (Weet het heel slecht, mar wel een mariakoekje ). en ze zijn even stil.. wilde eigenlijk nog wat was ophangen maar dat doe ik straks wel .
Fijn dat het zo naar je zin is, en ik voel door de manier waarop je het schrijft dat je helemaal straalt.
En ik las net met het openen van het topic dat je vanmorgen ook al lekker bezig geweest bent. Wat voor taart ga je bakken?