Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Z'n gangetje.:)
    Niks te klagen eigenlijk.

Heb wel aankomende dinsdag op het KDV een gesprek over Karsten want we beginnen steeds meer het vermoeden te krijgen dat hij misschien toch autisme gerelateerde kenmerken heeft dus we willen weten hoe ze hem vinden in de "klas".

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is dan lastig shoppen ja.
    Kun je niet met koopavond gaan en de kids bij Byron laten?:p

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk, wat moet je voor je vriendin maken?:D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed zeg van Joucke!:D
    En fijn dat Arinde goed reageert op het niet meer slapen 's middags.
    Denk dat Karsten hier misschien 1x per week nog 's middags naar bed gaat.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jemig dat is schrikken zeg!:$
    Gelukkig konden ze het lijmen.:)

Succes met taarten bakken.:)

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niks toch, af en toe een koekje? Hier krijgt Arinde dat ook elke morgen hoor. Hoef je je niet voor te verontschuldigen;)

En je bent toch al lekker bezig geweest hoor! Op dat tijdstip heb ik meestal nog niet zoveel gedaan:)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    'Fijn' dat je daar al ervaring mee hebt he, dan pak je de signalen eerder op en kun je ook eerder de juiste aanpak vinden!!! Ben benieuwd wat KDV er van zegt!
    Ga je hem dan ook laten testen?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoezo heel slecht?
    Prima toch, zijn ze even zoet.;)

Hier nog niet veel gedaan.
    Ben nog supermoe van gisteren.
    Net wel even naar de Intertoys geweest om een verjaardagscadeautje te halen en heb wat opgeruimd en de tassen voor school klaar gemaakt voor de kids vanmorgen.
    Ga straks nog wel even wat dingen doen maar dat doe ik als Niels is werken.;)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was inderdaad wel schrikken, maar omdat hij na 1 minuut alweer vrolijk verder kroop kon ik zelf ook wel nuchter blijven. Maar goed....het spookt vandaag toch de hele dag door mn hoofd;)

De eerste taart staat in de koelkast op te stijven en van de 2e taart staat de bodem nu in de koelkast. Kan ik die verder afmaken als Arinde straks op bed ligt.
    Nu ga ik nog even een poosje strijken, dan Joucke zn fruithap maken en geven en dan is het weer tijd om Arinde uit school te halen;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zijn we nog niet over uit.
    We willen van het weekend op een rij gaan zetten welke gedragingen hij vertoond die we heel erg bij Sven herkennen op die leeftijd toen en ook nu nog in bepaalde maten.
    En terugrekenend begon het met Sven ook rond deze leeftijd alleen wisten toen nog totaal niks over autisme en zochten we er niks achter.
    Ik heb al sinds dat hij 1 1/2 was het vermoeden dat er iets speelt op dat gebied maar omdat we Karsten een keer hebben mee genomen naar de psych van Sven en hij gelijk zei dat Karsten het niet heeft (na 2 minuten) hebben we dat naast ons neergelegd.
    Maar nu krijgen we de laatste maanden steeds meer signalen in zijn gedrag dat we toch weer onze twijfels hebben.

Dus we gaan nu eerst alles op papier zetten en overleggen met het KDV wat zij van Karsten vinden en dan nog eens over denken of we hem willen gaan laten testen.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En zo is de ochtend weer voorbij.
    Zo had ik vorige jaar ook nog flink de adrenaline stromen een dag nadat Maarit zo hard op haar mond was gevallen en uiteindelijk 3 tanden eruit heeft moeten laten halen bij de kaakchirurg.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De teambuilding gisteren was super!:D
    Allereerst hadden we natuurlijk super mooi weer.:)
    We kregen om 10 uur de inleiding van ons Unithoofd en om 10.20 uur kregen we een presentatie van een teamleider uit de regio Utrecht die kwam vertellen over een zaak en de input die de diverse teams uit onze unit geleverd heeft en wat dat voor invloed had op de zaak. Was heel indrukwekkend.
    Om 12 uur hebben we gelunchd en om 13 uur vertrokken we naar de activiteit.
    Bij de startlocatie aangekomen gingen we verder met een touringcar bus dus iedereen had zoiets van waar gaan we helemaal heen maar naar 10 minuten moest iedereen alweer uitstappen.:p
    Toen werden er groepen gemaakt. Iedere groep kreeg een GPS apparaat mee en een aantal opdrachten en vervolgens mochten ze teruglopen naar de startlocatie.
    Nadat het laatste team was binnengekomen zijn we weer teruggegaan en hebben we lekker even geborreld en om 17.30 uur heeft de chef de prijsuitreiking gedaan en daarna lekker BBQ-en.:)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Arme Youcke! Gelukkig gedroeg hij zich als een man haha, hopelijk is het snel helemaal over. En succes met de taarten!

Karsten, ben benieuwd wat ze er op het kdv over te zeggen hebben dan!

Heb gister avond idd geshopt met mn zusje, die wilde wel mee, was gezellig en goed geslaagd!! (Kan er niks aan doen, maar ben gewoon allergisch voor echte zwangerschaps kleren haha)

Sann, veel plezier vandaag!!!

En verder, ben ik het kwijt.

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier zijn de 'zorgen' ook nog altijd niet over, ondanks dat het wel stukken beter gaat.....

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Arme Joucke........:(

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Testen is het enige wat je dan kan doen als je echt uitsluitsel wil hebben.:)
    Ik wil gewoon voor mijzelf helder hebben of we idd dingen signaleren en niet in een tunnelvisie zitten omdat we er vanwege Sven zo bovenop zitten.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je lekker met je zus hebt kunnen shoppen!:)

Begin je al een buikje te krijgen (hint hint.....:p).

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    over 3 kwartier moet ik gaan werken, maar heb er zo geen zin in! Hoe fijn weer het ook is, het liefst wil ik lekker naar bed en lekker gaan slapen voor de rest van de dag. Tis helemaal niet mijn dag merk ik :(. Hopelijk kan het werk me wel afleiding bieden, anders lig ik er vanavond als ik klaar ben zo in!

Senn: Hoop dat het gesprek met het kdv wat oplevert in positieve zin ;). Misschien vallen sommige trekjes harder op dan dat het is omdat jullie idd met Sven er zo boven op zitten..

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het verbaasd met niks eerlijk gezegd, ik had al eerder het idee dat je daaraan dacht bij Karsten!

Inderdaad maar goed overwegen wat jullie willen weten!

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het zo´n geslaagde dag was! Altijd leuk dat als je iets georganiseerd hebt, dat het dan loopt zoals je gehoopt had!

Deel Deze Pagina