Zo, de 2e taart is ook af. En verder heb ik net de kamer gestoft/gezogen/gedweild. Straks nog even strijken, maar dat doe ik maar een keer beneden omdat Arinde al wakker is. Dan zo nog even de tuin een beetje fatsoeneren, want we gaan het morgen lekker buiten vieren!!!! En vanavond nog even wat vergeten boodschappen doen en dan lekker nog even uitgebreid in bad....hoop ik Ga nu Arinde er maar uit halen, want die is al weer een poosje wakker. Slaapjes worden ook steeds korter
Succes dan maar op je werk, en ook al heb je lekker gewerkt kan je toch daarna altijd nog op tijd naar bed?
ik denk dat we het thuisbegeleidingsteam dan over de vloer krijgen, maar wil ook eerst nog wel wat info van de juf (al heeft die al laten vallen, dat het sociale, aankijken etc. -nog- niet verbeterd is) en wil het eerst nog even goed bespreken met manlief.... Heb namelijk nu een beetje de indruk dat het thuis anders is als op school, thuis is er namelijk wel interactie met Rick en kindjes die hier spelen, en maakt hij bijv. wel oogcontact....maar tegelijkertijd voelen andere kindjes op school ook haarfijn dat ze bij Joost moeten zijn als ze wat willen uithalen, want die zegt niks en doet niks terug.....
Tja Karsten speelt ook samen met andere kindjes maar het moet dan wel gaan zoals hij het wil want anders wordt hij me toch een partij kwaad.
da's hier ook wel regelmatig idd....... Maar het is op school nu ook al een paar keer gebeurd dat andere kindjes hem bijv. helemaal onderstrooien met zand (en andere troepjes) terwijl hij lekker zit te spelen en dan verstijfd hij dus helemaal, maar doet niks, zegt niets maar begint ook niet te huilen of zo.... en die andere kindjes voelen dus haarfijn aan dat ze dat bij hem kunnen doen. (gelukkig had de juf het wel in de gaten, maar ze was dus wel te laat )
Dat zijn helaas dingen die je niet altijd voor kunt zijn. Ik durfde ook nooit wat terug te doen vroeger.
@Anno: fijn dat je zo goed geslaagd bent met kleren. Groeit je buik al aardig? @Senn: ben benieuwd wat er uit het gesprek komt. Logisch dat je er meer alert op bent door Sven. Fijn dat de teambuilding zo geslaagd was. @Ramoontje: dat is niet leuk zeg als de andere kindjes zulke dingen doen. Al konden ze bij mij vroeger helaas ook veel uithalen watn was op school heel timide en totaal anders dan thuis. Ben benieuwd hoe het bij de kinderarts gaat. @Linnielin: arme Joucke. Wat kunnen ze toch een klappers maken he. Zijn je taarten goed gelukt? @Daantje: is het werken toch nog ontspannend geweest? Dagje efteling was leuk. Meiden heb het ongelofelijk naar hun zin gehad. Vooral de fata morgana zaten ze allebei ademloos alles te bekijken. Nu even een rustig dagje want morgen zijn we ook weer weg. Een dagje naar mn moeder want die heeft sinds een paar dagen internet maar heeft nog nooit van dr leven iets met een computer gedaan dus we gaan ff wat uitleg geven.
Fijn dat jullie zo genoten hebben. Was het niet mega druk vanwege het mooie weer? Gaaf dat je moeder toch nog iets met het internet gaat doen, ben benieuwd of er een wereld voor haar open gaat.
sow, volgens mij worden we bijna een uitstervend ras ofzo . Sann: geweldige foto's op hyves zeg! En dat koppie van Aelinn vind ik zooó schattig! . Gister verjaardag van mijn vader gehad, was erg gezellig. Had de kids daar naar bed gedaan en toen ik naar huis wilde gaan, ze opgehaald en thuis weer in bed gedaan. Nou dat ging super goed! Heb geen kik van beide gehoord! (gelukkig maar want dan kon ik ook meteen naar bed ). Weet nog niet wat we vandaag gaan doen. Leon gaat vanmiddag naar vvv kijken dus dan ben ik vanaf half 12 alleen met de kids. Hoop dat ze beide nog even naar bed willen.. Finn sowieso , maar mika is nog een twijfel geval .
@Senn: ben ook wel benieuwd wat ze er van gaat vinden. Wel makkelijk met foto's van de kids doorsturen in ieder geval @Daantje: dat klinkt als een gezellig avondje. Lekker dat ze zo makkelijk bij een ander slapen. Leuke foto's idd he. Ik vind Aelinn ook heel schattig Zometeen richting mn moeder. Zen is nog ff douchen en ik kleed de meiden zo ff aan. Als ik Ivy bij dr puzzel weg krijg tenminste
Hier hebben we er een echte gezinsdag van gemaakt. Hadden we al een paar weken in de planning staan en natuurlijk belde Niels zijn baas vanmorgen of hij wilde komen werken. Daar heeft hij vriendelijk voor bedankt. Rond 9.45 uur zijn we richting zwembad vertrokken en we waren pas om uur weer thuis. De 2 oudsten hebben zich super vermaakt in het golfslagbad (was er nog nooit geweest maar wat een leuk zwembad t.o.v. wat we hier hebben ) en Karsten heeft echt een aantal angsten overwonnen. Hij is in het golfslagbad geweest tijdens de golven, we hebben hem geleerd van de kant af het water in te springen en hij heeft verder alles bekeken wat er in het zwembad te zien/doen was. Zelfs toen hij in zijn zwembroek had gepoept kwam hij dat direct melden. Echt een hele geslaagde dag en wat zullen we slapen vannacht(hoop ik). Afgelopen nacht was echt bout. We werden zelfs wakker van de wegwerkzaamheden op de snelweg. Ik kon al niet in slaap komen en toen ik eindelijk sliep werd ik daar dus wakker van.:x Wat ik me alleen wel afvraag na dit zwemavontuur of Karsten last van zijn oren gaat krijgen.