Ja zekers te weten, vind het ook gewoon een mooi gebaar om ze te steunen. Het is toch vreselijk, maar wel heel mooi dat zoveel mensen zo meeleven. Liedje heb ik nog niet gehoord op SR.
Roeltje zei dat ze die niet in het assortiment hebben zitten maar er wel proberen aandacht aan te schenken.
Hey ML! Leuk weer eens van je te lezen!! Fijn dat alles goed gaat, wat doet Michelle nu voor opleiding? En balen joh dat Leroy er met de pet naar gooit.. Hopelijk ziet ie snel in dat het voor zn eigen bestwil is I.ndi gaat prima, zwaar bijdehand, vraagt elke dag of ze al naar de grote school mag en nog steeds een poppenkind.. Ook lekker zindelijk sinds 2jr en sinds een half jaar ook 's nachts. Soms een ongelukje (en dan is dat vaak als ze net bij ons in bed kruipt zucht....).. Hier draaien ze ook gelijk de volle week mee! Dacht eerst halve dagen maar als het niet gaat dan bellen ze gewoon..Ben benieuwd hoe ze het vind.
Goed gedaan meis!!! Enne tips....tja, gewoon luier af en gaan met de banaan Bij I.ndi ging dat eigenlijk gewoon goed. Wel heb ik dat in de zomer gedaan want dan hebben ze niet zoveel dikke kleren/lagen aan..Dus verschonen is dan ook wat makkelijker...Pff voor mij is het al zo lang geleden dat ik luiers heb gekocht, I.ndi is nu alweer ruim een jaar zindelijk (vanaf okt 2010)
Nou hier een lekker weekendje gehad...vandaag weer gewerkt en niet zo veel boeiends eigenlijk te vertellen...Autootje moest ff naar de monteur want hij was niet goedgekeurd maar nu is die weer klaar voor de herkeuring Opvang voor en naschool is geregeld Zo'n pak van mn hart...Maandag haalt mannetje der op, woensdag gaat ze naar schoonmoeders en donderdag haal ik haar op En dan zien misschien dat we het zo wel laten...Als ik zie hoe duur de BSO is zakt mn broek al gelijk af Dus dan is dit een betere oplossing voor sowieso het eerste jaar...Was bang dat schoonmams klaar was met oppassen na 3 jaar 1 dag in de week tegen die tijd,...Maar ze reageerde super enthousiast en vond het hartstikke leuk als ze dan de woensdagmiddag mag blijven doen Als ik een weekje vrij ben ofzo mist ze ook echt de woensdag met haar kleinkind
update Finn: Op de longfoto's konden ze wel wat zien, maar de bloedwaardes waren allemaal goed :S. Nu een hele zware ab kuur en 3 keer per dag 2 pufjes. Hopen dat het daarmee over gaat!