Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

1/6e van je werkgever?? :( Daar had ik nog niet van gehoord? Geldt dat ook voor VSO?

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou ja, ik heb voor komend schooljaar geen BSO nodig gelukkig...Ik heb het kunnen regelen

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    ja ik krijg een muziekje. mag zelfs mn eigen cd meenemen en ik laat t maar op me af komen. voordeel is wel dat als er niks te zien is dat ik dat ook meteen weet.:D

en inderdaad zou t fijn zijn als ik die 1.5 uur kan verplaatsen en anders ga ik toch maar iets verzinnen om t rustiger aan te doen op de traininen. maar ik denk niet dat debbie er problemen mee heeft als ik op de vrijdag wil trainen ipv de woensdag;)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ook niet. krijg niks van mn werk

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zijn ze sinds een paar jaar verplicht en dat loopt automatisch via de Belastingdienst. Vroeger kreeg je het apart ALS de werkgever eraan mee deed.;)

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Heb wel beetje bijgelezen de laatste dagen maar er is weinig blijven hangen eigenlijk.
    Merk dat ik het echt een beetje zat ben nu: laatste drukke dagen op school gehad en dan ook nog 10 dagen alleen met 2 zieke kids....blegh!!!!

Maar goed morgenavond komt manlief weer thuis gelukkig. Ben nu alleen een beetje verdrietig, want hij sms-te net dat hij de 2e week van januari weer naar Rusland moet. Op zich geeft dat niet, want we wisten dat hij weer zou gaan...maar nu is het dus precies met de 1e verjaardag van Joucke terwijl ik had gezegd dat ik dat echt niet leuk vindt. Ik weet wel dat hij daar weinig aan kan doen, maar toch ben ik er erg verdrietig van!!!!

Er werd net trouwens wel een megagrote bos bloemen van de zaak gebracht! Ik heb er 2 grote vazen voor nodig om het er in te kunnen zetten...dus dat is wel gezellig met de feestdagen....en nog een fles rosé erbij:D

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde is inmiddels wel redelijk opgeknapt. Gisteren had ze nog wel wat oorpijn, maar vandaag had de opppas er niet meer over gehoord. Haar eetlust begit langzaam weer op gang te komen, al is ze ook nog wel snel moe. Maar het echte zieke is er gelukkig vanaf!

Joucke heeft op zich weinig last van de waterpokken, hij krabt er helemaal niet aan! Alleen haalde ik die gisteren dus ook met 40graden koorts bij de oppas op. Zelfs na pcm had hij gisteravond nog 39,9 en vanmorgen na nog een pcm had hij dan 39,2 Vandaag was het wel redelijk gegaan zei de oppas en hij zag er net ook weer wat beter uit gelukkig. Toch had hij net ook weer 39,4 dus bij hem zit het nu toch ook niet lekker!

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja die bloemen en fles rosé zijn natuurlijk heel fijn, maar wegen niet op tegen het feit dat hij nu wel de 1e verjaardag van Joucke moet missen. Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt (en hij waarschijnlijk ook). *Knuff*

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat Arinde weer opgeknapt lijkt te zijn. Vervelend dat Joucke zo'n koorts heeft bij zijn waterpokken....hopelijk is hij er gauw vanaf!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zit dat dan bij die kinderopvangtoeslag in?

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    aaaah dat is echt niet leuk zeg net met Joucke zn eerste verjaardag weg. Dat zal je man zelf ook niet leuk vinden. Kunnen ze daar dan echt geen rekening mee houden?
    Leuk zo'n huis vol bloemen.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    poeh das toch best flinke koorts zeg. Wel fijn dat het met Arinde weer beter gaat.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ben hartstikke leeg zeg. Vanmorgen naar de psych geweest wat een lastig gesprek was, vanmiddag nog ff gauw boodschappen gedaan terwijl mn moeder er nog was en daar op de parkeerplaats onenigheid gehad met een trut die de parkeerplaats waar ik op stond te wachten in wou pikken. Dacht het toch niet he, heb m er gewoon voor gezet. Kon er op die manier zelf niet in draaien maar ben gewoon zo blijven staan tot ze op gaf. Wat een aso's heb je toch om gauw zo'n plekkie in te willen pikken.
    Verder hebben de meiden me nogal intensief bezig gehouden. Ivy was door het dolle heen zo druk en Aelinn huilde alleen mar. Werd er met koken compleet gestoord van zeg. Met Ivy naar bed brengen een paar keer tot 10 moeten tellen en me zelf flink voor meoten houden dat ik gelukkig moest zijn met deze gezonde dame want ze haalde het bloed onder mn nagels vandaan. Hoe bozer ik wer hoe hysterischer madam ging lachen. Af en toe lijkt het wel of dr een boze geest ingekropen is zeg.
    Maar goed, ik zit nu lekker rustig, Aelinn is al een kwartier stil dus hoop op een verder rustige avond.

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk niet dat ze daar rekening mee kunnen houden. De klant rekent er gewoon op dat het zo snel mogelijk afgemaakt wordt...en ja..dat wordt dan de 2e week van januari:(

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had de psych nou nog contact opgenomen met je werkgeefster?

Ik heb trouwens echt respect voor je gekregen hoor de afgelopen dagen! De laatste dagen ben ik het echt zo zat dan manlief weg is en had net gewoon echt ff tranen in mn ogen staan omdat ik het allemaal zo zat ben! Dus jij moet het nog veel zwaarder hebben met elke keer 2 weken zonder Zen en dan ook nog je PND erbij! Echt meid! Je bent hartstikke sterk!!!!!!

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net maar even een filmpje in bed liggen kijken en ga nu slapen. Gelukkig de laatste nacht zonder manlief voorlopig!
    Morgen zou er een vriendinnetje van de psz bij Arinde komen spelen, maar die is nu ook ziek, dus dat gaat niet door. Hopelijk vermaakt ze zich morgen zelf een beetje!
    Ik ga dan alvast beginnen aan de kersttaart!

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Michelle doet de opleiding pedagogisch medewerker.
    May wilt ook graag naar de basisschool haha, we zijn al wezen kijken en hij vond het er helemaal geweldig :)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat sneu zeg dat hij dan juist dan weg is.
    Op zich is het besef van Joucke er nog niet dat hij jarig is.
    Kunnen jullie het dan niet iets eerder of later vieren.
    Snap wel dat je er van baalt hoort dat hij juist op zijn eerste verjaardag niet thuis is.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat Arinde aan de beterende hand is.:)
    Nu Joucke nog en dan lekker kerst vieren.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja.;)

Deel Deze Pagina