Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden op de parkeerplaats. En wat Ivy betreft die nam gewoon weer eens een loopje met je. Ik zou de volgende keer gewoon opstaan haar weltrusten wensen en het haar lekker zelf uit laten zoeken. Hebben we met Karsten ook van de week gedaan. Hij was ZO dwars dat we hem op zijn bed gelegd hebben van zoek het maar uit. Niet uitgekleed helemaal niks. Dus dat konden we om 22 uur doen toen we zelf naar bed gingen.
Met Karsten hoef ik niet te gaan kijken want hij kent alle klassen al waar Maarit in gezeten heeft. En weet ook precies waar wat staat in de klassen. Alleen nu ze in groep 3 zit vindt hij het minder boeiend omdat er niks is om mee te spelen.
Goedemorgen, Hier op gestaan vanmorgen met een lichtelijk griepig gevoel.. Hoop dat het niet door gaat zitten zo vlak voor de kerst.. Moet ook nog werken vandaag, dus dat wordt flink paracetamol slikken vandaag en vroeg mijn bedje in. Het was ook weer 6 uur vanmorgen toen Finn wakker werd, dus dat was ook vroeg..
Laatste werkochtend en dan 2,5 week vrij...joepie. Steijn haalde ik maandag op van school met vreselijke oorpijn, ontsteking dus. Hij heeft druppels gekregen omdat het aan de buitenkant zit (?) Begint nu wel iets te werken, maar in mijn ogen nog niet snel genoeg. HIj eet ook heel slecht. Zelf heb ik ook een AB gekregen voor (alweer) een bijholte ontsteking. Nu maar hopen dat we allemaal opknappen voor de kerst.; Mees is gister naar de nacontrole geweest bij de kno arts en dat was goed. Hij heeft nu een 'mooie' snotneus en hij wil hem niet meer zien totdat het bijvoorbeeld weer chronisch oid wordt.
Opzich wel goed. Je hoort hem nog wel wat rochelen en flink hoesten, maar verder wel goed. De koorts is iig weg. De pufjes wil hij nu wel gewoon, dus is gelukkig niet elke keer meer strijd.
Hopen dat Steijn weer wat opgeknapt is voor de kerst.. ik heb er wel eens van gehoord volgens mij dat het aan de buitenkant is.. Hoe voel je jezelf nu?
Ik ben er vandoor, de kids roepen om de beurt om mijn aandacht of zitten aan de computer.. Mika moet de kleren ook nog aan etc.. dus ben er weer vandoor
Fijn dat Mees neit meer terug hoeft te komen (voorlopig ). Moet zeggen na die operatie van mij geen bijholte ontsteking meer gehad, wel een vhhontsteking die er tegenaan hing maar uiteindelijk gelukkig niet doorzette. Beterschap voor Steijn.
nee, heb het ook niet gevraagd met mn stomme hoofd. We hebben het er wel over gehad maar kreeg niet echt het idee dat zij er iets mee wilde. Ze opperde alleen dat ik misschien samen met de pit een mail kon maken. Wat lief dat respect. Maar scheelt wel dat ik het gewend ben he en jij helemaal niet. Knuffel voor jou.
ja, ze nam een flink loopje met me. Inderdaad zou ik het haar dan gewoon moeten laten uitzoeken, maar dan zit ik zelf ook niet rustig als ik weet dat ik haar nog moet uitkleden.
Gaat wel,mijn hele hoofd doet gewoon pijn. Jukbeenderen, oren, tandvlees, en achter mijn ogen. Meestal werkt deze kuur vrij snel, dus zal me wel snel weer beter gaan voelen.
Beterschap voor iedereen Haha die Ivy, dat is er 1. Ik zie wel eens die foto's van je kleine Bonnie & Clyde op facebook. 2 ondeugtjes. Maar supermooie meiden met die grote blauwe ogen en die blonde krullen, kan je trots op zijn. Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen? Ik ga kerstavond naar mijn moeder. Iedereen neemt wat eten mee en we doen kleine kadootjes. 1ste kerstdag gaat Yaron zijn vader en zijn vriendin van Schiphol halen want die komen een weekje over vanuit Israel Dan gaan we naar Rotterdam eten bij Yaron zijn zus en tweede kerstdag uit eten met de hele clan van Yaron inclusief mijn vader Nou, ik ga eens even voor de 2e x mijn rijexamen aanvragen, was de eerste keer gezakt helaas
Ben verkouden wakker geworden voor de zoveelste keer. Dat wordt lekker snotteren aan boord. Om 10 uur een afspraak bij de kapper voor Ivy. Die loopt telkens dr haar uit dr ogen te wrijven. Grr kon ff ingrijpen omdat ze de babyfoonlader aan het snoer door de kamer sleepte. En dan nu brullen dat ze iets niet mag daarom. Denk dat ik maar wle met de auto ga want het regent flink. De psych vindt dus dat ik ook maar gewoon in de stromende regen moet gaan lopen. Weet niet of ik daar dan een rare in ben maar ik weiger om met 2 kinderen in de stromende regen te gaan lopen.