hihi leuke omschrijving mn kleine Bonnie & Clyde. Trots ben ik zeker op ze Ik ga met kerst naar Ze toe want die zit aan boord. De middag voor kerst heen en de avond van 2de kerstdag weer terug. Balen zeg dat je gezakt bent. Waar ging het mis?
Kleed je haar een avond toch niet uit. Krijgt ze niks van hoor. Kleding kan de volgende dag gewoon in de was.
ja dat kan maar ze moet wel een schone luier natuurlijk. Zeker gisteren want ze had een poepluier. En dar lag de ergste strijd.
Ik heb je topic gevolgd, heb er zelf 4x over gedaan dus weet wat het is om te zakken. Wat kerst betreft. Kerstavond ga ik eerst naar de gezinsviering in de kerk met Sven en Maarit. Niels komt de kinderen dan ophalen en ik blijf nog de volgende mis omdat dan het Amicitia speelt. Eerste kerstdag ga ik naar Rotje om de broer van mijn oma en zijn vrouw op te halen. Hun breng ik naar mijn oma toe in Den Haag (is net verhuisd naar een verzorgingstehuis) en dan ga ik bij mijn moeder koken (want dat kan niet meer bij mijn oma nu ze daar zit). Zo kunnen ze iig nog 1x samen kerst vieren. Als ik ze weer naar huis breng pik ik ook mijn moeder op want die is 2e kerstdag bij ons. Op 2e kerstdag komen ook mijn so's en gaan we gezellig gourmetten. Heel simpel maar heb geen zin om 2 dagen te staan sloven.
fijn om te horen. Krijg bij de psych telkens het gevoel dat het maar raar is dat ik dat niet wil en alsof ik het als excuus zou gebruiken maar dat is dus helemaal niet zo. Vind het gewoon zn doel compleet voorbij schieten als we alledrie zeiknat en chagerijnig thuis komen.
ik ga de meiden eens even aankleden want over 3 kwartier moeten we bij de kapper zijn. Oei komt een erg bruine walm van Aelinn af. Aan de slag maar weer dus.
Haha sjah, ik maakte echt een hele stomme fout toen ik bij Delft de snelweg opging. Keek niet vooruit wat uiteraard wel een essentieel iets bij een rij examen is haha, de examinator moest aan mijn stuur trekken Dus sjah, toen wist ik natuurlijk al genoeg haha...
ivy ziet er weer netjes uit. ik zit met een dikke kloppende vinger want die zat tusse de deur aan de scharnierkant. ivy botste tegen me op en ik verloor mn evenwicht en greep mme dus net daar vast tersil aeliinn de deur dicht deed. pff wat deed dat pijn zeg. voelt nog fljnk pijnlk,k. van die mooie strepen eropvan de rand. heb gelukkig snel mn trouwring afgedaan want dat was nu niet meer gelukt. gaat lekker nast een blauwe teen nu ook een blauwe vinger.
Ik heb het gehad toen ik de snelweg opdraaide van A4 de A13 op. Als je vanaf Den Haag Zuid de A13 richting Rotterdam pakt, kom je echt bij een hele scherpe bocht. Die had ik nog nooit gemaakt en dus totaal verkeerd ingeschat qua scherpte.
ik heb het ook in 3 keer gehaald. Bij mij waren het echt de zenuwen waardoor het mis ging. 3de keer een pilletje van de dokter en hup geslaagd.
Bij mij waren het de examinatoren die mij heel zenuwachtig maakten waardoor ik de keer erna alleen nog maar zenuwachtiger was. Gelukkig had ik de 3e keer een vrouw en zij was zo fijn dat toen ik zakte ik hoopte dat ik haar bij de 4e keer weer zou hebben en dat was heel stomtoevallig ook zo. Er zitten daar echt tig examinatoren in Rijswijk dus de kans was heel erg klein. En op de een of andere manier voelde het afrijden voor de 4e keer ook heel goed alsof ik toen voor het eerst echt reed. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
We vieren het ook pas zaterdag hoor, en als het goed ik komt hij vrijdag thuis. Maar gewoon het idee op zich vind ik niet zo leuk. Maar hij stuurt nu net een sms dat het waarschijnlijk toch niet doorgaat die week
Misschien wel een idee inderdaad om dat samen met de pit te doen, dat kan je toch in ieder geval even met haar overleggen? Ja maar dan nog....het is en blijft pittig ook als je het gewend bent....en dan met een PND helemaal!!!