Ben de rest van de dag bij mijn ouders geweest . Zijn nu net terug . Kwam nog wat bezoek voor mijn vader zijn verjaardag dus was wel gezellig.. in tegenstelling tot vanmorgen, maar dat is weer een ander en een heel lang verhaal (so :x)
Senn, hoop niet dat Karsten last van zijn oren gaat krijgen.. Het was zo te lezen een erg geslaagde dag!
Senn: ik hoop dat het meevalt met Karsten zijn oortjes! Wij hebben zo'n gezellige zwembaddag op het programma staan voor de herfstvakantie, maar dan met opa en oma . Wij zijn terug van een gezellig feestje, opa vierde vast dat hij dinsdag 68 jaar wordt! De jongens hebben zich heerlijk lief vermaakt met hun speelgoed en wij hebben heerlijk (bij)gekletst met ooms en tantes en wat vrienden. Kortom: een gezellige dag!
En nu ga ik ook lekker op de bank zitten (manlief maakt een kopje thee voor me ) en een beetje tv kijken. Fijne avond allemaal!
@Senn: dat klinkt als een heel geslaagd dagje. Hopelijk houden Karstens oren zich koest. @Daantje: vervelend zo'n nare ochtend. Je kan het hier altijd kwijt he. Wel fijn dat het darna wel gezellig ws. @Ramoontje: gezellig een feestje Vandag bij mn moeder geweest. Ze vond het allemaal nog wel erg moeilijk. Ze moet morgen ook de helpdesk nog bellen wnt we konden niet in de emailaccount, ook niet via webmail. Er zit dus ergens iets niet goed. Ik moest zelf vandaag alle zeilen bijzetten om de dag door te komen wat niet mee viel met een echtgenoot die niet al te best gehumeurd was en hoofdpijn had waardoor ik dus heen en terug kon rijden. Erg moe dus nu dus zo maar richting mn bedje
Goedemorgen ff snel.. Hier gaat het goed.. Ben alleen vorige week niet heel actief geweest, maar was gewoon erg druk! Zo weer werken, dus ik ga afsluiten
@KK: fijn dat alles goed gaat. Logisch hoor dat je druk bent. Werkse! Voor de zoveelste keer waardeloos geslapen door Zen zn gesnurk. Nu ligt hij nog te slapen en ik zit beneden omdat Ivy straks naar de psz moet. Hmm, heb ik niet goed verdeeld geloof ik
oke actie so . We kwamen daar en toen begonnen ze over vorige week zaterdag met foto's maken.. Dat we te laat waren en dat zwager daarom zo kwaad was en sv ook en de vader van mijn zwager ook (hij maakte de foto's ). Nou kan gebeuren toch dat we wat later waren.. maar goed. Toch foto's gemaakt, met 2 chaggie mensen erop (sneu voor sm want zij wilde het graag en zwager en sv zagen het sowieso al niet zitten). En de vader van mijn zwager was boos geweest omdat Finn tegen het tentdoek ofzoiets aan het tikken was (en lees echt tikken dus niet hangen weet ik veel wat maar gewoon tikjes). Nou als ie met zijn volle gewicht er tegenaan hangt kan ik me er wat bij voorstellen.. maar hij heeft ook niet tegen ons gezegd dat het niet mocht, dat was sv die dat zei van haal Finn daar eens weg, waarop ik zei van als jij dat zo erg vind dan haal hem zelf weg. Als dit niet mag zal H. het wel zeggen. Dus werd er niets gezegd, en nu kwamen dus de verwijten dat ik Finn weg had moeten halen omdat sv vond dat dat niet kon waarop ik zei van dus als we strakjes weer ergens samen op visite zijn en Finn komt aan een kastje wat jij niet goed vind moet ik hem maar weg halen daar ongeacht of ik het er mee eens ben of niet, of diegene waar we op bezoek zijn?? En toen begonnen ze tegen leon, dat hij gewoon normaal kan doen met foto's maken *zucht* Leon maakt de kids gewoon aan het lachen en dan moet hij dus normaal doen, en als sz dat doet zeggen ze niets.. echt belachelijk gewoon, en nog meer van zo'n stomme verwijten. En dan durven ze ook nog te zeggen van ja we willen niet dat ons hetzelfde gebeurt als bij de broer van peter (die hebben dus geen contact meer met hun kinderen en daardoor ok niet met hun klein kinderen.. nou vooral zo doorgaan dan komen jullie misschien ook in die positie. Leon heeft gister gewoon liggen huilen omdat hij zich gewoon steeds terug getrokken voelt door vooral zijn vader. Alles wat hij doet is niet goed, of hij moet normaal doen. Zelfs als hij een verhaal wil vertellen van het werk en dan praat ie met zo'n stem hoe een collega ook praat, waarop sv zegt van jah dat kun je ook normaal vertellen.. Denk ja hallo zo praat ik ook hoor als ik na wil vertellen.. echt wordt zooooooó moe van die vent. Leon zei letterlijk van lijkt wel alsof ik nog steeds teugels om hem en daar steeds aan terug getrokken wordt. Ben nu 31 en kan nog steeds niet doen en laten wat ik wil zonder te worden terug gefloten.. Is toch erg of niet.. HAd al gezegd tegen leon dat hij dat tegen zijn ouders moet zeggen en dat dit de laatste waarschuwing is (dit is al vaker voorgevallen) en als het nog eens zo voorkomt dat het einde oefening is, en dat het etentje van de 14de voor ons niet door hoeft te gaan als het zo moet, dat ze dan maar naar de frietkraam ofzo gaan. Nou sm diep teleurgesteld, maar goed om daar met 3 mensen te zitten gaan mokken schiet ook niet op toch.. Of reageren wij nu overtrokken.
dat heeft niet echt nut want dan slaap ik toch niet meer als ik al buiten ben geweest en 2 kinderen om me heen heb gehad
@Daantje: pfff wat maken die mensen zich toch druk. Klopt het ook dat die man die de foto's maakte over Finn geklaagd had of verzinnen ze dat? Dan had die man toch zn mond open kunnen doen. Denk dat jullie echt eens om de tafel moeten gaan zitten voor een heel goed gesprek.
jep, Tja we hebben al vaker om de tafel gezeten.. dus het werk niet echt. heb ook tegen leon gezegd want het meeste was tegen hem gericht dat hij nu echt eens moest gaan praten want dit schiet ook niet op.. we moeten wel elke keer rekening houden met sv maar andersom hoeft weer niet..
Wanneer koop je eigenlijk schoentjes voor je kids? Finn loopt nu los. en al redelijk goed los.. maar kan nog geen fatsoenlijke schoentjes vinden. Wil dan wel met zo'n flex. zool.. maar die zijn ook redelijk duur vind ik.
ze leren het beste goed lopen op blote voetjes. als hij echt dusdanig goed en veel loopt dat je hem ook buiten gaat laten lopen dan moet je wel schoentjes hebben. Wij hadden nog een paar schoentjes van Ivy staan die Ivy maar heel weinig gedragen heeft dus die heeft Aelinn nu aan als ze buiten loopt maar das maar echt af en toe want zoveel loopt ze nog niet.
Aelinn werd pas wakker een kwartier voordat ik Ivy weg moest brengen. Heb dus Zen wakker gemaakt zodat ik Aelinn thuis kon laten. Toen we weg wilden wilde madam alleen niet met mama mee, papa moest haar weg brengen. En bedankt Is natuurlijk niet rot bedoeld van haar, dat weet ik wel hoor, maar ik heb een giga depristemming dus kan helemaal niks hebben.
Tot op heden nog geen klachten maar dat komt meestal na 24 tot 48 uur. Al vast van harte met je vader!