Pfff dat moet ik dus ook doen, morgen eind van de middag naar mijn moeder toe en 1ste kerstdag komt mijn schoonvader uit Israel dus dan wil je het toch netjes hebben he? Maar ja, altijd als ik alles schoonmaak is het een uur later alweer een zooitje haha, heb sinds een tijd wel een nieuwe keuken en dat knapt wel op. Ik ga zo aan de slag want zit al de hele tijd uit te stellen. Gaat May ff lekker op zijn kamer spelen met zijn trein, zet ik lekker muziekie op en begin met de keuken ....
Ja ik heb hier gelukkig geen kerstvieringen..wij zijn beide dagen weg. Maar ja, dat het een uur later weer een zooi is is heel herkenbaar..
heeft nu ook nog 40,2 koorts..Hoop ook dat hij met de kerst beter is, we wachten gewoon af. Hij heeft net weer een beetje slappe ranja gedronken, hopen dat dat binnen blijft..
Leuke vrolijke avatar. Niels is idd met kerst vrij, hij kan in oktober aangeven wat hij zou willen en dan gaan ze kijken of het mogelijk is. Veel patiënten zeg, weet je ook hoeveel er bij ons zitten?
Ik heb net een paar zaken gedaan w.o. Karsten in bad. Nu even pauze met een kopje thee en zo ga ik stofzuigen. Zit Karsten in bad roept hij in ene naar beneden MAMA IK MOET POEEEEEPPPPPPPPEEEEENNNNNN! Ik ren naar boven en hem zo kleddernat op de wc gezet MAAR hij heeft in de wc gepoept. Kon daarna wel dweilen van het waterspoor vanuit de douche maar dat nam ik voor lief.
Wat is hij in ene wijs geworden zeg! En dat hele donkere is er helemaal af nu. Maar volgens mij blijft hij wel qua haar donkerder dan Mika net als Karsten.