Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nope, ik stuur je wel een PB.;)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh daar zitten 2 praktijken op 1 locatie...Daarvan zou ik het niet durven zeggen. Heb wel een keer voor een soort project een dag met de assistentes daar mee gelopen ! (volgens mij heeft die praktijk van jou 2 of 3 artsen ofzo? )

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    4 geloof ik zelfs.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga even zuigen voor Maarit zo uit school komt.

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Daantje goed dat je toch ff gebeld hebt! Wellicht dat ie toch even langs moet komen...Vaak zijn artsen met kids wat voorzichtiger natuurlijk. Oh en leuke foto's!!!

MamavanJesper; leuk dat je er weer even bent!

Dames mijn auto is WEER afgekeurd. Alles was goed behalve de remmen achter. Daar zit remverschil. Vorige keuring gaven ze aan dat het aan vuil kan liggen en ze zijn helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt en weer erop gezet maar helaas....:( De monteur is een vriend van de fam en regelt al onze auto's en ik hoop dat hij er morgen nog even naar kan kijken...

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kwebbels.. mika is alweer wat meer aanspreekbaar ;). Misschien als de sinaspril wat uitgewerkt is dat het weer wat omhoog schiet.. maar vooralsnog gaat het nu redelijk. De soepstengel blijft er tot nu toe ook nog in.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    nee is zeker niet de eerste keer dat uitkomt:( al begin ik wel nieuwsgierig te worden:)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Daantje. beterschap voor Mika
    Senn. Beterschap voor Sven en wat goed van Karsten:D
    kwebbels. je auto afgekeurd. balen meid, :(
    ML leuk dat je er weer wat vaker bent
    Linnielin. wat fijn dat je man er weer is

hier. vandaag maar weer eens naar da huisarts toe. lig er zowat in de kost:) 2 dagen geleden is met de hand mn bloeddruk opgemeten bij de assistent en die kwam op dezelfde meting uit als ik hier thuis heb;) oftewel veel te hoog. Wil nu als mijn bloeddruk nog steeds te hoog is bloeddruk verlagers krijgen want ik wordt gek van de normale hoofdpijn naast de clusters:( en dat met kerst voor de deur en de praktijk die een week dicht gaat..... hopelijk gaat t helpen maar 150 / 90 is natuurlijk sowieso niet best;)
    Verder gaat t hier goed. mag verder nergens over klagen. Max en Nikita gaan beide lekker zijn gangetje:D kletsen lekker door en Max gaat echt met sprongen vooruit.
    Verder ... Zie ik een beetje op tegen volgende week. mijn schoonouders vieren hun 35ste trouwdag precies op de dag dat papa opgenomen werd in t ZH 2 jaar geleden:( kunnen hun verder niks aan doen natuurlijk maar
    als ik eraan terug denk heb ik toch wel altijd weer een brok in mn keel:)

ga nu maar weer even met de kids bezig houden. want die beginnen langzaamaan aandacht op te eisen

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha wat leuk zo'n bijdehandje achter de balie. Ivy zou het ook wel weten op mijn werk. Denk alleen niet dat het daar zo'n goed idee zou zijn.
    Ik weet het dat ik er meer gebruik van zou moeten maken, vind het alleen nog steeds heel moeilijk.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmm ben al te laat met duimen. Hoop zo te lezen dat ie goed gekeurd is.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha Mayron is ook best een boef denk ik he. Dan kunnen ze het vast en zeker vinden ja.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    spannend. Ik ga duimen.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    arm ventje:(

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow das wel lekker als ie ff op zn kamer speelt. Zal fijn zijn als Aelinn oud geneog is dat ze samen boven kunnen gaan spelen als ik wat in huis wil doen. Nu loopt er de helft van de tijd eentje aan mn been te hangen, klimt op de eettafel, maken ruzie, gooien met drinken, trekken ballen uit de boom of zeuren om een snoepje. Altijd heel relaxed poetsen.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow lekker ding zeg. Ook al van die mooie krullen. Krijg jij daar ook zo veel opmerkingen over?

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mooie foto!

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow wat goed zeg!!!!

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ook:)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    denk ook dat het nu nog niet veel zin heeft om te bellen. Naar voor m:(

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Verstandig. koorts is juist heel functioneel.

Deel Deze Pagina