verdorie zijn we net klaar voor vertrek, sortregenft het weer. dat bijtijds boodschappen doen is ook weer gelijk naar de knoppen. ben ook nog s strontverkouden en voel me bleh dus mn hum zakt met de minuut.
Joost is aan de kleine kant, die was vorige maand ong. 98 cm. Rick is wel lang, die is nu ruim 1m20 (weet het niet precies), maar die draagt toch echt maat 122/128....is 122/128 voor Indy dan niet veel te lang??????
maar heb jij dan niet het gevoel dat ze er in "verzuipt"....nu zijn Rick en Joost maar heel smal, maar voor Rick heb ik dus shirts maat 122/128 of 128 en die moest ik de eerste keer dus echt in de droger doen na het wassen, anders kon hij er met zijn bovenlijf echt 2x in (terwijl de mouwlengte goed was).....
tja die spooknacht van Mika was natuurlijk te verwachten, want hij heeft gisteroverdag geslapen.....maar dat wil niet zeggen dat hij dan zijn broertje wakker moet gaan maken. Moet zeggen dat ik het van Leon ook niet zo fijn vindt dat hij jou de hele dag alleen laat terwijl Mika ziek is....maar helaas is dat hier vaak hetzelfde . Knuff meis en ik hoop dat je hoofdpijn heel gauw over is!
Ga me maar eens met de jongens bemoeien....ze zitten samen aan tafel te kleuren, maar het gaat niet helemaal naar wens te horen aan Joost zijn gepiep.....*zucht*
Politie doet er helaas niks meer mee. Moet dinsdag het gemeentehuis bellen van de 2 plaatsen waar ik geweest ben en hem mogelijk verloren heb en hebben zij niks binnen gehad dan moet ik aangifte gaan doen en een nieuw rijbewijs aan gaan vragen.
Hier ook een ramp met schoenen voor Karsten en Maarit ook trouwens. Karsten heeft niet van die hele grote voeten dus de kleine maten hebben een relatief smalle opening en dat is lastig met een hoge wreef en een brede voet. Met Maarit idem dito. Ze is 1.28m lang en heeft schoenmaat 30/31.
@Linnielin, was helemaal vergeten te reageren op de foto's van Arinde en Joucke, maar wat heb je toch 2 knappe kids.
Sven zijn buschauffeur heeft gisteren even zijn schoolfoto's en rapport langsgebracht en zijn foto is echt leuk geworden. Zal hem even inscannen en plaasten. Bekijk bijlage 209383
moet eerlijk toegeven dat hij wel aangegeven heeft dat hij hier zou blijven (maar dan op een beetje een geirriteerde manier) waarop ik heb gezegd dat hij maar lekker moet gaan wandelen want anders barst er weer een bommetje . Finn is nu weer bij mijn moeder en mika ligt weer op de bank met 39,2. De koorts blijft op en af gaan. Vanmorgen was het nog 38,5 en nu alweer 39,2.. Drinkt niet echt super veel, en vanmorgen had hij ook heel weinig in de luier.. Eten heeft hij gedaan maar het waren maar 2 hapjes banaan en 2 spekjes van oma . Hij is verder heel zeurderig wil niks en niks is goed.. Hij wilde buiten spelen, heb hem klaar gemaakt voor buiten en eenmaal buiten waaide het te hard voor meneer . Dus hij was toch echt nog niet lekker genoeg . Ben wel aan het dubben wat te doen..