Je kan ook niet verwachten dat je moeder het na 1 ag al helemaal doorheeft. Is Zenn wat beter te pruimen vandaag?
Als ik het zo lees, voel ik veel verdriet en onmacht bij Leon. Is het niet voor hem beter om even geen contact te hebben? Dan kan hij ook eens gaan leven zonder dat hij verantwoording moet afleggen of het moet doen zoals zijn vader het wil. En je zwager had zelf ook even kunnen zeggen dat hij liever niet had dat Finn aan het doek kwam. Raar om daar een week later in ene over te beginnen. Maar je kent misschien wel de uitdrukking "als hadden komt is hebben te laat".
Ik heb de Elefanten bij Van Haren altijd erg prettig gevonden als ze beginnen met lopen. En deze zijn redelijk goed betaalbaar.
klopt Senn Leon heeft er idd heel veel verdriet van dat het zo al zijn hele leven gaat. Om nog een voorbeeld te noemen. Hij mocht een keertje een tekening maken voor iemand die een hond had zo'n bordje met hier waak ik zeg maar. En die man was er super blij mee (leon kan redelijk goed tekenen) en had Leon toen 5 gulden ervoor gegeven. Waarop Leon zijn vader gezegd had van.. Nou het is echt niet omdat je goed kan tekenen hoor, hij voelt zich verplicht om die 5 gulden te geven omdat jij dat gemaakt hebt voor hem. Nou en als je dat tegen een kind zegt is dat toch wel erg uhmm hoe noem je dat vernederend?
sann: Ivy bedoelt het zeker niet zo. Misschien omdat ze papa zo weinig ziet dat ze wil dat papa haar brengt? Is hier ook wel eens hoor..
Stond trouwens op het punt om sm te bellen om het er nog even over te hebben wat het met leon doet.. Weet alleen niet of ik er verstandig aan doe
ja precies dat bedoelde ik. En zo gaat het zijn hele leven . Bij alles wat leon doet of wil gaan doen . En vooral wat zullen andere er wel niet van denken. Het is eigenlijk bijna egoïstisch gewoon. Wat zullen anderen dan niet van mij denken als jij dit of dat doet. OF als we de tuin een keertje niet geschoffeld is zoals hij het wil.. pff wordt je gewoon moe van.. Had al een keertje tegen leon gezegd, ga anders een keertje met iemand praten erover, want ik kan je verder ook niet helpen ermee. Puur en alleen om het voor jezelf op een rijtje te hebben staan.. Maar dat wil ie niet. Ik weet schoonvader krijg je niet veranderd dat blijft en daar moet je mee leren omgaan. Maar wij moeten respect voor hem hebben en ook omdat hij toen een keer een beroerte gehad heeft, moeten we nu meer om hem denken, maar hij hoeft niet aan ons te denken om wat hij ons aan doet als hij zoiets zegt.. daar pas ik voor hoor dan ga ik er ook tegen in en kan me niks verrekken hoe hij zich dat voelt. Hij mag ons vernederen ed, maar wij mogen er niet tegenin gaan?
Zen is Ivy halen. We wilden samen gaan maar Aelinn sliep nog. Ow die hoor ik wakker worden dus ga maar s naar boven.
Nee weet ik, maar heb eigenlijk geen zin in een confrontatie.. Ze zullen leon toch wel de schuld geven.