Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het was ook heel grappig.
    De pakket bezorger stopte voor de deur bij hun.
    Zij aan elkaar vragen, verwacht jij nog wat?:(
    Ze verwachtten geen van beide iets dus zo hadden zoiets van dat zal wel voor de buren zijn.;)
    Ding dong, toch bij hun de bel.
    Zij het pakket aan genomen en ze zeiden nog tegen de bezorger maar wij hebben niks besteld.
    Toen zei de bezorger, dan heeft iemand jullie vast een verrassingspakket bezorgd.:D
    En dat was dus ook.
    Ik had er voor de 3 kids een cadeautje in gedaan wat ik hier nog had omdat er niet mee gespeeld wordt (maar wel nieuw), voor hun had ik dus een biosbon gedaan en voor hun overleden kindje (scheelt 3 weken met Sven) had ik een glazen kerstbal met een engeltje erin gedaan dat als het de bal aanzet van kleur veranderd. Verder nog een pakketje kindervuurwerk, een pak oliebollenmix en rozijnen, een waardebon voor de wehkamp die we gekregen hadden, een pak koeken en een pak kerstkransjes.
    Op ieder cadeautje hadden we dus de naam gezet behalve op de kerstbal maar ze kwam zelf met de gedachte (ons kennende) hoe wij dat bedoelde dus dat kwam weer mooi uit.:)
    Daarbij een kaart vanuit ons geschreven en dus mijn rijbewijs.:$

Dus als we het anoniem zouden hebben verzonden dan wisten ze alsnog van wie het kwam.
    Zo hebben we dus een leuk pakket gemaakt voor een paar tientjes door o.a. te kijken wat we in huis hadden staan waar niks mee gedaan werd.:)

Ze waren er iig superblij mee net als ik die mijn rijbewijs weer terug had gevonden.:D

Heb ook besloten om dit te blijven doen en ieder jaar iemand uit te kiezen die het kan gebruiken. Zo kan ik in de loop van het jaar al spulletjes gaan verzamelen.:D

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar zou mijn humeur ook flink van kelderen hoor.;)

Mocht ik je niet meer spreken jij ook alvast fijne kerst.:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meiden een hele fijne avond alvast.:)
    Ik ga zo met de kids naar de kerk toe dus kom vandaag niet meer online.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve meiden, ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe omringd met iedereen die jullie dierbaar is.

Voor de meiden die met deze dagen een naaste moeten missen een hele dikke knuf. Put kracht uit de mooie herinneringen en laat deze herinneringen toch nog een vleugje glans geven tijdens het samen zijn.

Bekijk bijlage 209573

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Mooi geschreven Senn!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Iedereen hele fijne Kerstdagen, en een gezond, liefdevol, en gelukkig 2012!

7. Hey allemaal. Fijne kerstdagen gewenst vanaf onze vakantie plek. Geweldig hier! Zelfs de dood zieke zwager van ons is hier. Heeft net verteld dat hij jezus heeft aangenomen in zijn leven! Geweldig!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lieve meiden, vanaf de boot allemaal een hele fijne kerst. wij gaan over een kwartier aan tafel want zitten hier op engelse tijd. hoop dat jullie allemaal genieten.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wauw wat bijzonder zeg!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geniet je lekker?:)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja is wel gezellig op wat dips na maar das normaal zullen we maar zeggen. gelukkig hebben de meiden ook goed geslapen en wij dus ook. heb alleen giga pijn in mn rug van dat matras op de grond. vanavond na het eten weer terug naaar huis.

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje die zie je gewoon groeien :$ Leuke jongen hoor :) Hij staat leuk op de foto

13. monkeylove

Jullie allemaal een hele fijne kerst :)

14. monkeylove

Zie hier mijn kerskindertjes, want ik had Mayron gespamt maar Mi en Lee nog niet haha

Bekijk bijlage 209782

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wauw wat een kanjers heb je zeg! Zien er allemaal goed uit ;).

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi ladies!

Hoe is bij iedereen de kerst geweest? Hier 2 topdagen gehad, gister bij mijn ouders met de fam, vandaag bij mijn lieve schoonmoedertje..:) I.ndy allebei de dagen wat laat op bed maar daar en tegen slaapt ze smiddags ff kort om bij te tanken.:) Ze is helemaal verwend. Heeft van baby born een ziekenhuiseditie gekregen (ziekenhuis, ambulance, baby's etc), een pop, een kinderwagen van babyborn (van mijnouders), een dvd van the lion king, een spaarpot, een handtas, een puzzel en een electrospel. Dat electrospel was eigenlijk pas vanaf 4 en toen ik het zag dacht ik wel dat het iets te moeilijk was maar ze had hem al gelijk door...Vind het super leuk :D

Nu ff snel verder googelen voor mijn carnavalspak...Jawel, ik ga als Mega Mindy:D:D Wil een van mijn zwagers nog zo gek krijgen om als mega toby te gaan haha. I./ndy gaat met mannetje mee op de kar in de optocht...Hij rijdt altijd de kar en vorig jaar vond ze het al helemaal te gek dus dit jaar mag ze mee. Ik zet haar op het beginvan de optocht bij mannetje in de auto(als hij op de kar had gestaan in de kou had ze niet meegemogen maar ze kan dus lekker alles vanuit een warme auto aanschouwen) en eind van de optocht wordt ze door oma opgehaald waar ze dan ook logeert...Ik ga dan vervolgens verder stappen met mijn zussen..Hoop ook mijn man zover mee te krijgen dat ie mee gaat stappen maar meestal gaat hij echt alleen voor de optocht en dan weer naar huis...

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mooi gezin heb je!

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow die is echt verwend zeg. Denk dat Ivy hetzelfde electrospel met sint heeft gekregen en die had het ook gelijk door en vindt het heel leuk.
    Haha nu al in de ban van carnaval? Duurt nog ff toch

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ben weer thuis. Ben doodmoe en heb een erg slechte dag vandaag dus ik ga mn bed maar s in. Slaap lekker voor wie dit nog leest.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    goeiemorgen. Heb gelukkig goed geslapen vannacht dus voel me wat minder afgebrand. Ik hoop dat vanmiddag de pit nog komt. Ze zou me nog bellen om het te bevestigen maar vorige week was ze ziek en heb niks meer gehoord. Wacht het maar af dus. Straks wel even naar de apotheek want mn pillen zijn op.

Deel Deze Pagina